Op je 20e op de middelbare school? Ik mag het niet hopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als je op je 20e je broek omlaag trekt voor een groep 13-jarige schoolmeisjes daar wel een strafbaar feitje in kan zitten.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op je 20e op de middelbare school? Ik mag het niet hopen
Trouwens, je onderbroek laten zien is nog niet je lul uit je broek hangen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef Legwieh het volgende:
nu heeft een docent bij haar in de les, en ook in andere lessen verteld dat ik ooit op een schoolfeest (waar ik als oud-leerling aanwezig was) mijn broek heb laten zakken zodat mijn boxershort te zien was.
Ik zou daadwerkelijk overwegen weer eens naar dat programma te kijken. Weer eens iets anders dan een burenruzie over erfgrenzen en te hoge schuttingen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geef toe, het zou best vermakelijke tv opleveren als TS inderdaad naar de Rijdende Rechter zou gaan
Dus hij was in het verleden ('ooit') op een schoolfeest aanwezig als oud-leerling, en hij heeft daar zijn broek laten zakken. En zijn huidige vriendin zit nu op die school?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:10 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dus hij was in het verleden ('ooit') op een schoolfeest aanwezig als oud-leerling, en hij heeft daar zijn broek laten zakken. En zijn huidige vriendin zit nu op die school?
Ik zie nog een wel een eventueel strafbaar feitje. (of het moet een platonische relatie zijn...)
Dus zijn boxer was nog vies ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Aan deze hele zaak zit een luchtje idd. Wachten is op een verklaring van TS.
Ik zou graag nog weten waarom je hier zo'n punt van maakt. Mij zou het toch echt een rotzorg zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:44 schreef Legwieh het volgende:
het was een schoolfeest waar enkel leerlingen boven de 16 aanwezig mochten zijn, TS was op dat moment 18 of 19 (dat durf ik niet met zekerheid te zeggen)
Ts is nu 21 en zijn vriendin 17.
nu genoeg verklaart?
Omdat ik niet graag heb dat mensen dingen over mij rondbazuinen, waar ik later last mee kan krijgen. Je hyves wordt tegenwoordig al gecontroleerd bij een solicitatie, ik moet dus niet hebben dat er verhalen over mij rondgaan, want dat komt een eventuele baas later dan miss ook ter oren. daarbij komend is het niet erg prettig voor mijn vriendin, als haar vriend belachelijk wordt gemaakt ten opzichte van haar medeleerlingen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou graag nog weten waarom je hier zo'n punt van maakt. Mij zou het toch echt een rotzorg zijn.
DAN MOET JE NIET VAN DIE DOMME ACTIES UITHALEN VRIEND!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:49 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Omdat ik niet graag heb dat mensen dingen over mij rondbazuinen, waar ik later last mee kan krijgen. Je hyves wordt tegenwoordig al gecontroleerd bij een solicitatie, ik moet dus niet hebben dat er verhalen over mij rondgaan, want dat komt een eventuele baas later dan miss ook ter oren. daarbij komend is het niet erg prettig voor mijn vriendin, als haar vriend belachelijk wordt gemaakt ten opzichte van haar medeleerlingen.
In dit geval vind ik het gebruik van CAPS gerechtvaardigdquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
DAN MOET JE NIET VAN DIE DOMME ACTIES UITHALEN VRIEND!!!
Je wordt belachelijk gemaakt omdat je bepaalde dingen doet, niet omdat iemand anders die dingen verteld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:49 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Omdat ik niet graag heb dat mensen dingen over mij rondbazuinen, waar ik later last mee kan krijgen. Je hyves wordt tegenwoordig al gecontroleerd bij een solicitatie, ik moet dus niet hebben dat er verhalen over mij rondgaan, want dat komt een eventuele baas later dan miss ook ter oren. daarbij komend is het niet erg prettig voor mijn vriendin, als haar vriend belachelijk wordt gemaakt ten opzichte van haar medeleerlingen.
Ik hou er normaliter ook niet zo van..maar nuquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het gebruik van CAPS gerechtvaardigd
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het gebruik van CAPS gerechtvaardigd de voorkeur genieten
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:10 schreef x-tremed het volgende:
Ik zeg laten we de Audi/VW garage in Tilburg eens bellen om te vragen of er ook iemand werkt die zijn broek regelmatig op de enkels heeft hangen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef Sjeen het volgende:
In dit geval vind ik het gebruik van CAPS gerechtvaardigd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |