QFTquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:46 schreef Marrije het volgende:
Tatjana is ook niet om aan te horen hoor.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:57 schreef daftme het volgende:
Ik heb genoten van Tatjana. Geen idee waar het over ging.
Was leuk iddquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:43 schreef RaymanNL het volgende:
Tatjana was tofMooi hoe ze haar mening gaf over NSF, en dat ze een boekje open deed over hoe het er daar dus achter de schermen aan toe ging. "Volgend jaar mag ik denk ik niet meer in de jury"
Ze is toch eerlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:43 schreef RaymanNL het volgende:
Tatjana was tofMooi hoe ze haar mening gaf over NSF, en dat ze een boekje open deed over hoe het er daar dus achter de schermen aan toe ging. "Volgend jaar mag ik denk ik niet meer in de jury"
Nogmaals : het is en blijft een vreselijk valse pleuris nichtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ah gut, Albert is ineens bijgedraait, want anders kan hij geen item over Sieneke maken, gister was het 180 graden de andere kant op
Het zat haar wel allemaal erg hoog, ik heb haar nog nooit zo opgefokt gezienquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Moja het volgende:
Ik had het gister op de achtergrond opstaan. Die Tatjana wat een ratel is dat zeg, echt onwijs irritant.
Vooral dat monotome toontje was killing.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Moja het volgende:
Ik had het gister op de achtergrond opstaan. Die Tatjana wat een ratel is dat zeg, echt onwijs irritant.
veel plezierquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen Marianne Timmer als deskundige van de Olympische Winterspelen. 2 weken lang. Bij Boulevard.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen Marianne Timmer als deskundige van de Olympische Winterspelen. 2 weken lang. Bij Boulevard.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Peter vd Vorst is ook naar Vancouver toe voor ''Van Der Vorst Ziet Sterren'' reportage maken. Zeker zullen wij MAX en WA zien
En...........hoe doet ze het?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Slechtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Pugg het volgende:
[..]
En...........hoe doet ze het?
(ik kan die kop van kwalbert niet meer zien)
vooral dat lachje huhhahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:52 schreef Pugg het volgende:
[..]
En...........hoe doet ze het?
(ik kan die kop van kwalbert niet meer zien)
Zelf dat is mij te veel,quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:30 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb het altijd opstaan tijdens het eten, en dan hoef ik er (gelukkig) niet naar te kijken, alleen te luisteren.
De zogenaamde gezelligheid en collegialiteit onderling, terwijl ze elkaar eigenlijk geen minuut spreektijd gunnen. Het oprecht denken dat ze relevante zaken aan de kaak stellen. Hun incasseren nog flink, maar als mens ben je eigenlijk al wel een beetje gestorven, wanneer je structureel naar deze crap wil kijken/luisteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zelf dat is mij te veel,
die valse lach, en dat zogenaamde vlot zijn,bah![]()
![]()
Hoeveel kijkers heeft Boulevard normaal gemiddeld dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:07 schreef Haaibaaike het volgende:
13 RTL BOULEVARD 962.000 ..Ophef maken over GTSTZe dachten zeker veel kijkers te trekken.
Meer dan een miljoen. vorige week wel iig..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel kijkers heeft Boulevard normaal gemiddeld dan?
En niet te vergeten zijn stopwoordje "en dergelijke'. Echt, sinds het me opgevallen is kan ik niet meer naar die man luisteren. Klein kind dat het is. Ik kijk alleen nog als hij er niet zit. Winstonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zelf dat is mij te veel,
die valse lach, en dat zogenaamde vlot zijn,bah![]()
![]()
Ah, nog iemand die dat mens niet uit kan staan. 't Is vandaag wel bal, Lieke én Albert.quote:
Bridget en Sandra zijn beiden van die hersenloze mutsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah, nog iemand die dat mens niet uit kan staan. 't Is vandaag wel bal, Lieke én Albert.
Vandeweek vond ik het zowaar een keer leuk met Winston, Bridget en Sandra.
Die is ook dom ja.quote:
Dat zeg ik niet, maar ik vond het programma gezelliger dan met bv Albert achter de desk. Ik kan zijn uitgestreken gezicht écht niet langer dan 5 seconden aanzien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bridget en Sandra zijn beiden van die hersenloze mutsen.
Albert's schoonmoeder is overleden afgelopen dinsdag daarom was hij dinsdag niet ..Begreep ik nu.quote:
Oh. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Albert's schoonmoeder is overleden afgelopen dinsdag daarom was hij dinsdag niet ..Begreep ik nu.
Albert IS Boulevard.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 06:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
En een hoop mensen kijken niet als hij er wel is, de kwal
Oh, en?quote:Op maandag 12 april 2010 18:38 schreef Ole het volgende:
Dé cliffhanger van vandaag: zijn Lieke en Mark weer bij elkaar?
Das juist de cliffhanger. Zal wel in een zucht en een scheet voorbijkomen straks. Gokje "we zijn hele goede vrienden, en we zien wat de toekomst brengt"?quote:
2 afschuwelijke wijven vandaag.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Ole het volgende:
Vaste crew heeft zeker een kater van de premiere van gisteren
Precies, alsof ie zegt : 'Caroline ik ben vreemd gegaan.'quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:20 schreef Thelonious het volgende:
Hij is dus wel vreemdgegaan. Steek die beide armen maar in het vuur, Caroline.
Caroline zegt van niet ..dat die Peter vreemd is gegaan. Ik ken mijn man zei ze..Anders was ze zondag ook niet naar de premiére gegaan van '' Mary Poppins'' met haar dochter.. als hij vreemd zou zijn gegaan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:20 schreef Thelonious het volgende:
Hij is dus wel vreemdgegaan. Steek die beide armen maar in het vuur, Caroline.
Mooi dat ze haar man kent. In andere landen word je uitgehuwlijkt aan vreemden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Caroline zegt van niet ..dat die Peter vreemd is gegaan. Ik ken mijn man zei ze..Anders was ze zondag ook niet naar de premiére gegaan van '' Mary Poppins'' met haar dochter.. als hij vreemd zou zijn gegaan.
Ja jijquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Ruud vond ik leuk doen borisz..Moest zelfs om hem lachen
Echt, maar ze hebben dan ook wel echt geleefd en Rijk is nog steeds ziek, hij en Adele zouden ook eerst niet komen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xenomaniac het volgende:
Holy shit wat zijn John Kraaijkamp en Rijk de Gooijer verschrikkelijk oud geworden.
Schokkend, vooral Rijk.
Ja ik schrok ook vooral om Rijk ..Schokkend dan hé !!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xenomaniac het volgende:
Holy shit wat zijn John Kraaijkamp en Rijk de Gooijer verschrikkelijk oud geworden.
Schokkend, vooral Rijk.
Ik was ontroerd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xenomaniac het volgende:
Schokkend, vooral Rijk.
beide zo dement als een deur... niet waardig oud wordenquote:
Zag net Toots Tielemans in DWDD die is 88 en wel een verschil met die twee.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:23 schreef Ole het volgende:
[..]
beide zo dement als een deur... niet waardig oud worden
Heb je de column van Frenk der Nederlanden vandaag al gezien?quote:Op woensdag 21 april 2010 07:23 schreef Ole het volgende:
beide zo dement als een deur... niet waardig oud worden
Oh ja die.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:10 schreef Ole het volgende:
Lieke van Lexmond.
Tsss tong... die heeft al 2 keer in de Playboy gestaan!
Vreselijk.quote:
Niets gemist dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Mark Rutte van de vvd aan de desk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |