quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Stoppen zijn doorgeslagenquote:
Een digitale meterkast? Je bedoelt zeker zo'n ding met schakelaars die je gewoon weer omhoog kan doen. Nee, het is zo'n ouderwets ding uit het jaar 0 (met stoppen die je erin moet schroeven), waar ook nog eens niet is aangegeven welke stop bij welk ruimte hoortquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:57 schreef IHVK het volgende:
Is het niet digitaal?
Dat je het terug kan switchen
Ja ik bedoel inderdaad met schakelaars.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een digitale meterkast? Je bedoelt zeker zo'n ding met schakelaars die je gewoon weer omhoog kan doen. Nee, het is zo'n ouderwets ding uit het jaar 0 (met stoppen die je erin moet schroeven), waar ook nog eens niet is aangegeven welke stop bij welk ruimte hoort.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Wik was nu bijna niet tussen ons geweest.
Watskeburt? Je huiswerk niet gemaaktquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik had een slechte dag op de uni trouwens.
De verlengsnoer was namelijk verbrand en een stuk van het rubber was gesmolten.quote:
Wat is er gebeurd?quote:Ik had een slechte dag op de uni trouwens.
Een lerares noemde mijn werk van vorige keer 'bagger'.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Watskeburt? Je huiswerk niet gemaakt?
Ik ga denk ik zo maar even een film kijken, studeren kan ik toch niet in het donker.
Sorry.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Het verlengsnoer was namelijk verbrand en een stuk van het rubber was gesmolten.![]()
[..]
Wat is er gebeurd?
Dat zal haar lerenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een lerares noemde mijn werk van vorige keer 'bagger'.
En ze overdreef nogal, vonden mijn medestudenten ook.
Nu moet ik per se boven de 8 halen om haar te dissen.
Een schets van een kwal, okey het was niet perfect, maar het was geen bagger, er waren veel ergere dingen in de zaal.quote:
Ik ben voor het eerst niet boos; ik wist namelijk echt niet dat het hét (verleng)snoer moest zijn.quote:
Oh, is het zo'n soort mensquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een schets van een kwal, okey het was niet perfect, maar het was geen bagger, er waren veel ergere dingen in de zaal.
Maar ze heeft nu een bepaald beeld van mij volgens mij wat ik er niet meer uit kan slaan, ze komt elke keer langs om te zeggen dat ik het niet goed doe.![]()
Om vervolgens een soort van nep peptalk te geven dat het wel goed komt.![]()
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst niet boos; ik wist namelijk echt niet dat het hét (verleng)snoer moest zijn.Dank hiervoor!
Weer wat geleerd.
Een kwal ís toch min of meer bagger?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een schets van een kwal, okey het was niet perfect, maar het was geen bagger, er waren veel ergere dingen in de zaal.
Maar ze heeft nu een bepaald beeld van mij volgens mij wat ik er niet meer uit kan slaan, ze komt elke keer langs om te zeggen dat ik het niet goed doe.![]()
Om vervolgens een soort van nep peptalk te geven dat het wel goed komt.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, is het zo'n soort mens. Die zijn wel flink irritant, eerst negatief doen en daarna zogenaamd vriendelijk zeggen dat het wel goedkomt
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een kwal ís toch min of meer bagger?
Ben je de enige nederTurk in je klas?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.![]()
"DIt is echt vreselijk'
'Maar we beloven elkaar dat het goedkomt.' Ga lekker fietsen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |