En toen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:36 schreef Son-Goku het volgende:
Ik heb m'n vriendin ook wel eens geslagen. Er was in onze relatie een periode dat het erg slecht ging tussen ons, en we bijna elke dag ruzie hadden. Op de desbetreffende avond was het vanaf thuiskomst van het werk al raak. Opmerkingen, gebitch, gekleineer, you name it. Ik kan daar voor een tijdje wel ff tegen, maar als je van 18.00 t/m 03.30 continu character assasination loopt te plegen is de maat op een gegeven moment vol.
Ik geef d'r gelijk (ook al heeft ze het niet), het is niet goed. Ik ga weg naar het balkon om ff weg te zijn, ZE LOOPT ME ACHTERNA en gaat gewooon verder met razen en tieren. Ik ga de flat uit naar buiten op een bankje zitten, hoofd bonkend van irritatie, 5 minuten later komt ze ook en liep weer een scene te maken met geraas en getier. Ik kom weer naar binnen, ze gaat weer verder.
Op het laatst ben ik ZO pissed, hou een trillend van woedende vinger voor d'r gezicht van "je moet nu ECHT kappen" en hoop dat ze dat doet. Haar reactie? Ze begint te lachen en slaat m'n vinger weg. In een reflex sla ik d'r arm weg en raakt haar hard in d'r gezicht. Meteen begint de sirene te loeien" whaaaaaaaaaaaa je hebt me geslagen, jij monster!" en zo verder... haar kant van de uren durende terreur schijnt ze vergeten te zijn en niets te betekenen.
Trots en spijt zijn niet relevantt. Het is gebeurd. Klaar.quote:Ben ik er trots op? Nee. Ik vind ook persoonlijk dat geweld geen oplossing is.
Heb ik er spijt van? Eerlijk gezegd, totaal niet. Na die urendurende TERREUR van d'r vind ik dat ze het in dit geval verdient heeft..
Typisch vrouwen ook. Ze kunnen je echt de stang op jagen met hun rare Dr.Phil psychostierenpoep voor uren en UREN achter elkaar. Ik geef je alsnog geen gelijk dat je haar klapte, maar ik was gewoon weggereden ergens naar toe ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:36 schreef Son-Goku het volgende:
Ik heb m'n vriendin ook wel eens geslagen. Er was in onze relatie een periode dat het erg slecht ging tussen ons, en we bijna elke dag ruzie hadden. Op de desbetreffende avond was het vanaf thuiskomst van het werk al raak. Opmerkingen, gebitch, gekleineer, you name it. Ik kan daar voor een tijdje wel ff tegen, maar als je van 18.00 t/m 03.30 continu character assasination loopt te plegen is de maat op een gegeven moment vol.
Ik geef d'r gelijk (ook al heeft ze het niet), het is niet goed. Ik ga weg naar het balkon om ff weg te zijn, ZE LOOPT ME ACHTERNA en gaat gewooon verder met razen en tieren. Ik ga de flat uit naar buiten op een bankje zitten, hoofd bonkend van irritatie, 5 minuten later komt ze ook en liep weer een scene te maken met geraas en getier. Ik kom weer naar binnen, ze gaat weer verder.
Op het laatst ben ik ZO pissed, hou een trillend van woedende vinger voor d'r gezicht van "je moet nu ECHT kappen" en hoop dat ze dat doet. Haar reactie? Ze begint te lachen en slaat m'n vinger weg. In een reflex sla ik d'r arm weg en raakt haar hard in d'r gezicht. Meteen begint de sirene te loeien" whaaaaaaaaaaaa je hebt me geslagen, jij monster!" en zo verder... haar kant van de uren durende terreur schijnt ze vergeten te zijn en niets te betekenen.
Ben ik er trots op? Nee. Ik vind ook persoonlijk dat geweld geen oplossing is.
Heb ik er spijt van? Eerlijk gezegd, totaal niet. Na die urendurende TERREUR van d'r vind ik dat ze het in dit geval verdient heeft..
Het is overigens wel bij die ene mep gebleven in alle jaren
Ja... Wtf?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:44 schreef Underverse het volgende:
[..]
*Yuki* mept terug om bij de ander te blijven te kunnen rechtvaardigen..(Een creatieve oplossing voor het gestelde probleem..)
Nee, zij moet leven met het feit dat ze een embryo heeft vermoord. Als iemand je zo behandeld houd je de eer aan jezelf. Het feit dat je van iemand anders dan je vrouw hoort dat je vrouw een miskraam heeft gehad zegt ook al heel wat over haar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:22 schreef EauDeToilette het volgende:
Dus jullie zouden je vrouw niet slaan ook als je:
Na maandenlang problemen in de family krijg je te horen van je adviseur / stiefbroer dat je vrouw een miskraam hebt gehad. Aan het eind van jullie relatie zegt ze : ''michael , oh michael jij bent werkelijk blind, het was geen miskraam het was een abortus''.
::{
dit vind ik toch ook zo'n kutargument (hele topic staat er gelukkig vol mee) de zwakkere partij, bijv. omdat die inderaad veel dommer is kan nooit een verbaal gevecht winnen.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:28 schreef Apekoek het volgende:
Fysiek geweld gebruik je als je verbaal te zwak bent, kortom wanneer je te dom bent om te poepen.
Nog even een aanvulling op dit, want het is idd een kutargument: ik ben verbaal altijd de sterkste, 'het niet afkunnen met woorden en daarom maar slaan' is zo'n grote onzin. Soms is slaan gewoon nodig omdat het hele referentiekader van de ander naar de knoppen is. Heeft niets te maken met verbaal slecht zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:23 schreef Angst het volgende:
[..]
dit vind ik toch ook zo'n kutargument (hele topic staat er gelukkig vol mee) de zwakkere partij, bijv. omdat die inderaad veel dommer is kan nooit een verbaal gevecht winnen.
Dus dan is gewoon die verbaal sterkere een eikel, dat hij/zij het conflict daarop uitvecht!
Hetzelfde geldt voor uitvechten met geweld terwijl de een fysiek sterker is dan de andere. Problemen moet je niet uitvechten, maar je moet compromissen vinden.
Dat klinkt wel heel arogant, logisch misschien dat je je eigen verklaring altijd de beste vind. Maar wat heeft dat slaan dan volgens jou precies voor effect op het "referentiekader"?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:52 schreef Armoed het volgende:
[..]
Nog even een aanvulling op dit, want het is idd een kutargument: ik ben verbaal altijd de sterkste, 'het niet afkunnen met woorden en daarom maar slaan' is zo'n grote onzin. Soms is slaan gewoon nodig omdat het hele referentiekader van de ander naar de knoppen is. Heeft niets te maken met verbaal slecht zijn.
Sommige mensen zitten zo erg in hun eigen onzin verwikkeld dat woorden hen niet kunnen bereiken. Dan moet je tikken uitdelen.quote:Op zondag 11 april 2010 01:26 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel arogant, logisch misschien dat je je eigen verklaring altijd de beste vind. Maar wat heeft dat slaan dan volgens jou precies voor effect op het "referentiekader"?
Niets moet. Dan loop je weg en laat je de ander lekker in zijn of haar onzinnige gedachtes achter.quote:Op zondag 11 april 2010 02:16 schreef Armoed het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten zo erg in hun eigen onzin verwikkeld dat woorden hen niet kunnen bereiken. Dan moet je tikken uitdelen.
Volgens mij word je als iemand je slaat juist boos en dan kun je helemaal niet meer normaal praten.quote:Op zondag 11 april 2010 02:16 schreef Armoed het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten zo erg in hun eigen onzin verwikkeld dat woorden hen niet kunnen bereiken. Dan moet je tikken uitdelen.
Dan moet je het uitmaken en ik ben idd van mening dat je het beter uit kunt maken op momenten waar je moet gaan slaan. Gewoon 'even' weglopen en later weer oppakken heeft geen effect.quote:Op zondag 11 april 2010 09:06 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Niets moet. Dan loop je weg en laat je de ander lekker in zijn of haar onzinnige gedachtes achter.
Wat de ander ervan vindt maakt niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 11 april 2010 10:23 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Volgens mij word je als iemand je slaat juist boos en dan kun je helemaal niet meer normaal praten.
Ook vertrouw je diegene dan helemaal niet meer. Ik vind je meer man als je dan gewoon weg kunt lopen en op een ander moment verder kunt praten.. op een rustige manier
Jij doet het overkomen als of je iemand anders ermee wilt helpen, maar volgens mij wil je dat alleen zelf geloven. Dan kun je het idd beter uitmakenquote:Op zondag 11 april 2010 14:53 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dan moet je het uitmaken en ik ben idd van mening dat je het beter uit kunt maken op momenten waar je moet gaan slaan. Gewoon 'even' weglopen en later weer oppakken heeft geen effect.
[..]
Wat de ander ervan vindt maakt niet zo heel veel uit.
Als iemand mij slaat, sla ik terug.quote:Op zondag 11 april 2010 02:16 schreef Armoed het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |