abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78108240
Wie dit acceptabel vindt heeft zelf een paar vijzen los denk ik, geeneen van de partners mag geslagen worden. En zeker een vrouw slagen, ik vind dit zo laag. Ik hoop dat die mannen ook is een paar motten krijgen van een meerdere dat ze weten wat dat is...
met vriendelijke groeten,
Robby
www.relatieforum.net
pi_78108579
Nee, je slaat niet iemand waar je van houdt, die hoor je juist te beschermen.

Het heeft natuurlijk altijd wel een oorzaak, die agressie. Maar dan moet hij dat eerst oplossen voordat ik de relatie nog een kans wil geven, als ik die al geef.
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:28:41 #183
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_78111145
Ja uit zelfverdediging.

verder niet..... en als je dat eerste nodig hebt dan moet je eens goed over je relatie nadenken.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_78115452
En als een vrouw nu haar man slaat?
Of zware dingen naar zijn hoofd gooit, zoals een strijkijzer of een stofzuiger van boven van de trap af?
Is dat acceptabel?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_78116050
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Kees22 het volgende:
Of zware dingen naar zijn hoofd gooit, zoals een strijkijzer of een stofzuiger van boven van de trap af?
Is dat acceptabel?
Nee.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:50:54 #186
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_78118427
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Kees22 het volgende:
Is dat acceptabel?
Euh.. Nee.. wat denk je zelf?

Iemand die zijn agressie niet kan beheersen in wat voor vorm dan ook, is geen geschikt persoon om een relatie mee te hebben.
Tenzij je het fijn vindt om je onveilig te voelen en op eieren te lopen omdat de ander onverwacht uit zijn/haar slof kan schieten. Maar dan ben je zelf niet wijs.
pi_78124322
Er is maar een uitzondering waarbij het is toegestaan je partner te slaan:

Volgens google:

Katana SM
pi_78131257
Als je in een relatie met de handen moet communiceren, ben je al te laat met uit elkaar gaan.
  donderdag 18 februari 2010 @ 10:50:57 #189
282696 b00nke
Boontje komt om zijn ...
pi_78131876
Nooit slaan.. Maar dat is mijn mening. Uiteraard heb ik ook wel eens de neiging gekregen uit te halen (vreemd gaan enz), maar dan sla ik liever tegen een muur ofzo.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef ragnarokgod het volgende:
ja ik heb wel eens klap gegeven aan me moeder, me ex vriendin en me huidige in mijn prille 30 levensjaren.
nou wat ik ben toch een vreselijke man!

het gaat toch altijd om de context, je moet alles in verhouding zien
Het is natuurlijk wat je normaal vind he. Context. Ik weet niet wat voor context jij bedoeld, maar je moeder, ex en huidige vriendin slaan? Toch apart hoor..
pi_78137022
Vanmiddag hoorde ik een klasgenoot zeggen dat zij haar vriendje (met vlakke hand) in het gezicht heeft geslagen, twee keer. Ze was ergens heel boos over en hij kon alleen maar lachen om het feit dat ze zo boos was, en had het lef om te zeggen "ben je geil?". Dat schoot bij haar in het verkeerd keelgat en toen heeft ze hem geslagen.

Ze zei ook dat ze normaal tegen fysiek geweld is, maar in zulke gevallen wil ze even duidelijk maken dat ze echt boos is, omdat hij het blijkbaar als een lolletje ziet. Op zich kan ik me daar ook erg boos over maken, als iemand je niet serieus neemt terwijl je echt enorm boos bent. Maar slaan? Nee.
pi_78137311
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag hoorde ik een klasgenoot zeggen dat zij haar vriendje (met vlakke hand) in het gezicht heeft geslagen, twee keer. Ze was ergens heel boos over en hij kon alleen maar lachen om het feit dat ze zo boos was, en had het lef om te zeggen "ben je geil?". Dat schoot bij haar in het verkeerd keelgat en toen heeft ze hem geslagen.

Ze zei ook dat ze normaal tegen fysiek geweld is, maar in zulke gevallen wil ze even duidelijk maken dat ze echt boos is, omdat hij het blijkbaar als een lolletje ziet. Op zich kan ik me daar ook erg boos over maken, als iemand je niet serieus neemt terwijl je echt enorm boos bent. Maar slaan? Nee.
Tja dat is natuurlijk ook de rede waarom mensen uitwijken naar slaan. Het is zeer effectief om mensen iets te laten voelen.
pi_79812947
TS is nu pas terug.

Ik vroeg het me juist af omdat de algemene opinie is dat het onacceptabel is, maar dergelijke dingen toch gebeuren. Ik wilde gewoon weten welke redenen er nodig zijn om iemand tot dergelijke geweldadigheden te bewegen.

+ TS is zelf geslagen en niet weggegaan, maar weet niet of dit wel het beste besluit is geweest.

En nee ik ben niet vreemdgegaan oid.

Verder wil ik het er inhoudelijk niet over hebben ook, maar door de reacties in dit topic blijkt wel hoe ernstig de situatie niet goed zit.

En ik zal jullie vertellen dat dat vanaf de zijlijn heel makkelijk is om uberhaupt te roepen, dat zou ik ook gedaan hebben vanuit die positie, maar als je zelf in zo'n situatie zit wordt alles opeens veel complexer.
pi_79814215
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef roseonthesnow het volgende:
TS is nu pas terug.

Ik vroeg het me juist af omdat de algemene opinie is dat het onacceptabel is, maar dergelijke dingen toch gebeuren. Ik wilde gewoon weten welke redenen er nodig zijn om iemand tot dergelijke geweldadigheden te bewegen.

+ TS is zelf geslagen en niet weggegaan, maar weet niet of dit wel het beste besluit is geweest.

En nee ik ben niet vreemdgegaan oid.

Verder wil ik het er inhoudelijk niet over hebben ook, maar door de reacties in dit topic blijkt wel hoe ernstig de situatie niet goed zit.

En ik zal jullie vertellen dat dat vanaf de zijlijn heel makkelijk is om uberhaupt te roepen, dat zou ik ook gedaan hebben vanuit die positie, maar als je zelf in zo'n situatie zit wordt alles opeens veel complexer.
OK, nog maar een keer.
Ik heb zelf in diverse relaties wel eens geweld gebruikt.
Een keer omdat dat de enige snelle manier leek om een vernieling te voorkomen.
Een keer omdat ik dacht dat ik beter wist dan de juffrouw in kwestie wat goed voor haar was. Ze pakte een mes, daar was ik niet echt bang van, maar het hielp wel.
Een keer omdat ik dacht dat het zo hoorde, maar dat voelde meteen al niet goed.
En bij een vrouw vaker. Maar die was, met alle respect (want ze was echt heel erg lief) hartstikke gestoord.

In alle gevallen: de relatie was, om verschillende redenen, niet goed meer en diende beëindigd te worden. Ten gunste van beiden.

Een man kan zo verschrikkelijk onmachtig worden van het aanvallend praten van de vrouw die hij liefheeft, dat hij terugvalt op zijn laatste wapen: spieren.
Maar dan ben je beiden al zo ver heen, dat de relatie, de gezamenlijke verbintenis, niet meer te redden is.

Waag er een therapie aan, als je geld genoeg hebt. Maar anders: Schluss!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 1 april 2010 @ 01:17:05 #194
298007 swantje
fix me now
pi_79816245
Nee. Als hij me ooit (serieus, niet in bed of bij het stoeien) zou slaan ben ik weg.
pi_79816386
Nee. Als hij/zij wil vechten dan neemt hij/zij maar een abonnement bij een karate school.
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
  donderdag 1 april 2010 @ 01:28:44 #196
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_79816472
Fysiek geweld gebruik je als je verbaal te zwak bent, kortom wanneer je te dom bent om te poepen.
pi_79816504
Alleen als jouw partner jou eerst slaat.
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
  donderdag 1 april 2010 @ 01:35:39 #198
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_79816597
Ik heb wel eens een tik verkocht aan een meisje. Wel een vlakke hand met een look of satisfaction natuurlijk.

Reden? Zij had mijn van een vriend geleende Irish St paddy's hat expres kwijt gemaakt in een club (ze wilde grappig doen in front of haar vriendinnengroep) en na drie keer vragen of ik hem terug mocht, kreeg ik een klap. Naja dan word ik erg pissig, dus kreeg ze er 1 terug.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_79816787
quote:
Op donderdag 1 april 2010 01:35 schreef Fortitudo het volgende:
Ik heb wel eens een tik verkocht aan een meisje. Wel een vlakke hand met een look of satisfaction natuurlijk.

Reden? Zij had mijn van een vriend geleende Irish St paddy's hat expres kwijt gemaakt in een club (ze wilde grappig doen in front of haar vriendinnengroep) en na drie keer vragen of ik hem terug mocht, kreeg ik een klap. Naja dan word ik erg pissig, dus kreeg ze er 1 terug.

Dronken wijven meppen
Je door een dronken wijf laten meppen
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 1 april 2010 @ 01:51:43 #200
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_79816808
quote:
Op donderdag 1 april 2010 01:49 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Dronken wijven meppen
Je door een dronken wijf laten meppen
Ik was zelf ook dronken en het was in Engeland. Dan weet je wel genoeg neem ik aan?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')