Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Kees22 het volgende:
En als een vrouw nu haar man slaat?
Of zware dingen naar zijn hoofd gooit, zoals een strijkijzer of een stofzuiger van boven van de trap af?
Is dat acceptabel?
Euh.. Nee.. wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Kees22 het volgende:
En als een vrouw nu haar man slaat?
Of zware dingen naar zijn hoofd gooit, zoals een strijkijzer of een stofzuiger van boven van de trap af?
Is dat acceptabel?
Het is natuurlijk wat je normaal vind he. Context. Ik weet niet wat voor context jij bedoeld, maar je moeder, ex en huidige vriendin slaan? Toch apart hoor..quote:Op maandag 15 februari 2010 22:13 schreef ragnarokgod het volgende:
ja ik heb wel eens klap gegeven aan me moeder, me ex vriendin en me huidige in mijn prille 30 levensjaren.
nou wat ik ben toch een vreselijke man!
het gaat toch altijd om de context, je moet alles in verhouding zien
Tja dat is natuurlijk ook de rede waarom mensen uitwijken naar slaan. Het is zeer effectief om mensen iets te laten voelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanmiddag hoorde ik een klasgenoot zeggen dat zij haar vriendje (met vlakke hand) in het gezicht heeft geslagen, twee keer. Ze was ergens heel boos over en hij kon alleen maar lachen om het feit dat ze zo boos was, en had het lef om te zeggen "ben je geil?". Dat schoot bij haar in het verkeerd keelgat en toen heeft ze hem geslagen.
Ze zei ook dat ze normaal tegen fysiek geweld is, maar in zulke gevallen wil ze even duidelijk maken dat ze echt boos is, omdat hij het blijkbaar als een lolletje ziet. Op zich kan ik me daar ook erg boos over maken, als iemand je niet serieus neemt terwijl je echt enorm boos bent. Maar slaan? Nee.![]()
OK, nog maar een keer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef roseonthesnow het volgende:
TS is nu pas terug.
Ik vroeg het me juist af omdat de algemene opinie is dat het onacceptabel is, maar dergelijke dingen toch gebeuren. Ik wilde gewoon weten welke redenen er nodig zijn om iemand tot dergelijke geweldadigheden te bewegen.
+ TS is zelf geslagen en niet weggegaan, maar weet niet of dit wel het beste besluit is geweest.
En nee ik ben niet vreemdgegaan oid.
Verder wil ik het er inhoudelijk niet over hebben ook, maar door de reacties in dit topic blijkt wel hoe ernstig de situatie niet goed zit.
En ik zal jullie vertellen dat dat vanaf de zijlijn heel makkelijk is om uberhaupt te roepen, dat zou ik ook gedaan hebben vanuit die positie, maar als je zelf in zo'n situatie zit wordt alles opeens veel complexer.
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:35 schreef Fortitudo het volgende:
Ik heb wel eens een tik verkocht aan een meisje. Wel een vlakke hand met een look of satisfaction natuurlijk.
Reden? Zij had mijn van een vriend geleende Irish St paddy's hat expres kwijt gemaakt in een club (ze wilde grappig doen in front of haar vriendinnengroep) en na drie keer vragen of ik hem terug mocht, kreeg ik een klap. Naja dan word ik erg pissig, dus kreeg ze er 1 terug.
Ik was zelf ook dronken en het was in Engeland. Dan weet je wel genoeg neem ik aan?quote:Op donderdag 1 april 2010 01:49 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dronken wijven meppen![]()
Je door een dronken wijf laten meppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |