quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef creno het volgende:
en de "Ellen ten Damme" versie: http://audio.rtvdrenthe.n(...)051e54a_wfiles_1.mp3
Sieneke begrijpt dat vast wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik willut ik willut ik willut!
Geile Ellen met een tuttig liedje!
Maar da's wel weer zielig voor Sieneke
Nee, dat draaiorgel verdwijnt dan met Sieneke.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:00 schreef Peter het volgende:
Ellen met draaiorgel? Is dat een goeie middenweg?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef creno het volgende:
en de "Ellen ten Damme" versie: http://audio.rtvdrenthe.n(...)051e54a_wfiles_1.mp3
Ah nee toch maar niet. Ben net aan Sieneke gewend nu.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat draaiorgel verdwijnt dan met Sieneke.
Enter jazz combo en Ellen in een sekseh outfit, move over draaiorgel
Ik vind het leuk!quote:Op zondag 14 februari 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Je link is volgens mij niet volledig:
Tof wel hoor.
Propjequote:Op zondag 14 februari 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
(Vanaf 3:30 is het Shalalie, voor degenen die door willen spoelen).
God wat lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef creno het volgende:
Ik vind het helemaal niks. Het is het verneuken van een goed doordacht liedje. Behalve dat ze het slecht zingt, hoort er geen soul te zitten in dit liedje.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Je link is volgens mij niet volledig:
Tof wel hoor.
DeZwabberquote:Op maandag 15 februari 2010 00:30 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
Who the fuck heeft deze smilie nou weer gemaakt?
![]()
![]()
Zo even luisteren!quote:
Dank je de zwabber, ik vind hem tof.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
DeZwabber
Ik had een vlaggenzwaai smiley aan hem gevraagd, die maakte hij perfect.
Daarna vroeg ik eigenlijk als grap nog eentje met een draaiorgel en zie daar
Oh wat érg....quote:
Die reactiequote:
quote:kingofjava (1 dag geleden) Toon Verbergen -1 Gemarkeerd als spam
hoor ik nu marlous ja?
Whehe.Goede stem wel.quote:
Dat refreinquote:
What the...quote:
Neej, wat valt er nou aan de Toppers en Treble te coveren?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
Maar kan je nagaan... hebben we ooit zóveel covers van een Nederlandse ESF inzending gehad?
dat komt omdat het origineel zo verschrikkelijk slecht is...alhoewel sommige covers zelfs dat weten te overtreffen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
Maar kan je nagaan... hebben we ooit zóveel covers van een Nederlandse ESF inzending gehad?
Ook leuk gedaanquote:Op woensdag 7 april 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
Deze is leuk en ook die houseversie.quote:
Die Smurf die er af en toe stiekem bovenuit pieptquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
Faeke & the Emanon ProjectHad deze nog niet gezien.
Ja die heeft Greys nu ook gezien gisterquote:
Hm, dat had ik nou niet verwacht eigenlijk, dat hij Pierre Kartner zo de grond in zou trappen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:01 schreef creno het volgende:
Het idee is leuk, een Shalalie-WK-versie, maar het is tekstueel ineens heel vreemd, en het is gewoon de versie die de bad-boyz voor carnaval (maar die dus niets deed) hadden gemaakt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef Dirkh het volgende:
Nou, dan doen we deze ook nog ff, de versie van Loekz.
Met een geweldig einde
Whehehe......quote:
ik vind het afgrijselijkquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:23 schreef eleusis het volgende:
(Diverse mij bekende homo's hebben dit inmiddels onafhankelijk bevestigd, die weten dat wel, denk ik)
Bwahahhaa, ik vind het best leukquote:
Oh, die is eigenlijk best goedquote:
Ik heb op die zes chicks gestemdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, net zoals de rest van de zaal.
Jij kwam vroeger zeker ook altijd met uit het nest gevallen jonge vogeltjes thuis, of een zieke kikker, een tortelduif met een lam vleugeltje.quote:
En ze hadden Fransie, onze Fransie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die kregen in elk geval wel de confetti
Vroeger?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij kwam vroeger zeker ook altijd met uit het nest gevallen jonge vogeltjes thuis, of een zieke kikker, een tortelduif met een lam vleugeltje.
En dat vraag je aan een F&F-mod?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij kwam vroeger zeker ook altijd met uit het nest gevallen jonge vogeltjes thuis, of een zieke kikker, een tortelduif met een lam vleugeltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |