Het is wel érg rustig hè?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe gevoel dat de Jaap show morgen niet doorgaat.
quote:De Partij van de Toekomst wil een verbindende factor zijn tussen de verschillende politieke partijen. Dit willen wij bereiken
met een luchtig optreden en door alles niet te zwaar op te nemen. Wij willen kinderen weer kinderen laten zijn door aantrekkelijke buurthuizen en leuke speeltuinen in te richten. Wij vinden het belangrijk om buurten een prettige en veilige woonomgeving te laten zijn. Bewoners van deze buurten hun verantwoordelijkheid terug geven en trainingen geven om de zelfredzaamheid te vergroten. We gaan ons sterk maken voor een modern kerkhof ‘Deathend Park’ (Necropolis) waar mensen op hun eigen gewenste manier begraven kunnen worden. Ook willen we gratis en beter openbaar vervoer door een monorail door het centrum en naar bedrijventerreinen. Bij opstapplaatsen buiten de drukke ring komen gratis parkeerplaatsen. Partij van de Toekomst is er voor U.
Nu wel!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piet, wel op blijven letten. Dit is het programma van vorige week.
Oh, Gert heeft ook nog niks door.![]()
Sprakeloos. Meer kan ik niet zeggen. De hele dag geen fuck uitvoeren en dan ook nog de programmagids verkloten.quote:
Hij meldt zich ziek morgen, let op m'n woordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel érg rustig hè?
En Jaap maakte niet echt een blije indruk, in zijn rol als "host".
Hij zal zelf ook wel door hebben dat hij geen natuurtalent is. Al zouden deze omstandigheden voor iederéén moeilijk zijn.
Dat was best wel jammer, want ik had zowel de Fokkers als de Nowlivers al met de hakken in het zand tegenover elkaar staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Die wordt ook nog slim op zijn oude dag
Het is mijn schuld, ik heb 'm geleerd hoe ie dat kan zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was best wel jammer, want ik had zowel de Fokkers als de Nowlivers al met de hakken in het zand tegenover elkaar staan.
Scan 's in..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg vandaag een stembrochure binnen waarin alle lijsttrekkers hun zegje doen. Inclusief Johan. Inclusief Deadend Park, inclusief Monorail en inclusief twee linkerhanden.
Aangepast en wel, want Vlemmix werd op het laatste moment ingelast omdat de schoorsteenveger van het dak was gelazerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Dit is het programma voor dinsdag 16 februari. Goed bezig Lies.![]()
[..]
Dit is dus het programma van vorige week.![]()
Maakt niet uit. Tabitha is er morgen, dus who needs Jaap.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe gevoel dat de Jaap show morgen niet doorgaat.
EDIT: Nu haal ik de Jaap Show en VOP door elkaar. Maar ook op VOP was Vlemmix ingelast, dus hetzelfde gaat hier opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aangepast en wel, want Vlemmix werd op het laatste moment ingelast omdat de schoorsteenveger van het dak was gelazerd.
MONORAIL!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze tekst, een foto van Johan en een linkerhandenlogo.
LUL!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is mijn schuld, ik heb 'm geleerd hoe ie dat kan zien.
ojee, dan hoop ik maak dat jaap zich echt ziek meldt, anders blesseert ie tabitha nog eens onder zijn gewicht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Tabitha is er morgen, dus who needs Jaap.
Nouja, ik deed het zodat ie kon zien dat het telkens hdngmw was die de bedreigingen etc stuurde, omdat ie teveel z'n oren naar 'm liet hangenquote:
Ik durf niet met je te wedden dat het niét zo is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij meldt zich ziek morgen, let op m'n woorden
en nu gaat ie die kennis tegen ons gebruiken..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, ik deed het zodat ie kon zien dat het telkens hdngmw was die de bedreigingen etc stuurde, omdat ie teveel z'n oren naar 'm liet hangen
en heeft het voor de 10.000 ste keer weer of thabita langs komtquote:
Ja da's minder maar Mahler is wel mooi. Grote kans dat Peter er nooit van gehoord heeftquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en heeft het voor de 10.000 ste keer weer of thabita langs komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |