Jepquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:20 schreef retorbrapi het volgende:
Volgende maand een public beta? Begrijp ik dat goed?
2008 werkt hier wel prima eigenlijk (geenszins traag).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nou, laten we hopen dat 2011 wel normaal werkt... 2008 is is zo traag en lomp als ik weet niet wat...
Het is top, je kunt van iedereen standaard zien met wie ze veel mailen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hebben mensen dat: Google Buzz al geprobeerd?
Zijn ze van Genuine Advantage afgestapt? Toch teveel grappen over hoe het geenszins een advantage voor de gebruiker was?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef fyah het volgende:
http://thenextweb.com/us/(...)-pirated/#more-39557
zou fijn zijn als dat nooit mis ging!
Ieeuwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het is top, je kunt van iedereen standaard zien met wie ze veel mailen.
Inmiddels wel iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ieeuw, maar ik dacht dat ze de privacy-opties hadden veranderd?
Waarom je VM mee backuppen? Dan loopt je TM zo vol. Het is ook niet alsof je veel kunt met een VM-backup in TM.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:02 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik ook mijn virtuele machine mee backup heb ik een beetje het probleem dat mijn time-machine backup vol loopt.
Ik moet dan handmatig de backup hardeschijf leeg gooien en de backup opnieuw starten. Kan dit niet automatisch?
Ik heb genoeg HDD ruimte voor een single-backup:
[ afbeelding ]
Welkom.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:27 schreef kwiebuske het volgende:
nieuwe mac user meldt
(verkapte tvp)
Bowtie 1.0 final is net eindelijk uitgekomenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Bowtie icm clear 2.0
(Met dank aan Twylight)
U vraagt, wij draaien...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand (ik meen Junkie) plaatste een paar topics geleden een linkje naar SSD in first-generation MBA. Ik kan die link niet meer vinden: kan deze svp nogmaals neergezet worden? Thanks!
Ik zou netzoals Walter zegt, je VM images gewoon excluden. Die krengen eten echt HDD space,quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:02 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik ook mijn virtuele machine mee backup heb ik een beetje het probleem dat mijn time-machine backup vol loopt.
Ik moet dan handmatig de backup hardeschijf leeg gooien en de backup opnieuw starten. Kan dit niet automatisch?
Ik heb genoeg HDD ruimte voor een single-backup:
[ afbeelding ]
Plus dat elke keer wanneer je de VM gebruikt hebt het hele imagebestand opnieuw gebackupt wordt, niet alleen de wijzigingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:21 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik zou netzoals Walter zegt, je VM images gewoon excluden. Die krengen eten echt HDD space,
Held!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:50 schreef Junkie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien...
Die SSD's waren van RunCore
mydigitaldiscount.com
Misschien kun je met Automator iets maken dat gewoon iedere keer de laatste kopie overschrijft. Dan zit je niet met tig kopieën van dat enorme VM-bestand maar heb je toch een backup van de laatste.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Plus dat elke keer wanneer je de VM gebruikt hebt het hele imagebestand opnieuw gebackupt wordt, niet alleen de wijzigingen.
VMs moeten mee, als mijn HDD kapot klapt moet ik die zo terug kunnen toveren. Als ik die opnieuw aan moet maken kost mij dat een hoop tijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Waarom je VM mee backuppen? Dan loopt je TM zo vol. Het is ook niet alsof je veel kunt met een VM-backup in TM.
Fusion vind ik vervelende software, heb ik destijds nog een rant over gehad. Ga ik dus ook nooit meer gebruiken zolang VirtualBox het perfect doet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:43 schreef Jarno het volgende:
Mischien kun je, als je VM's echt echt echt geTM'd moeten worden, ze opdelen in files van 2GB ofzo. Dat is geloof ik een optie binnen Fusion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |