oa. maar waarschijnlijk wel 't belangrijkstquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die update is ook alleen om te zorgen dat het beter met Aperture samenwerkt volgens mij
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef retorbrapi het volgende:
En Nederland vind je niet zo interessant blijkbaar
Zoals gezegd is de kaart niet compleetquote:
Reizen is leukquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
oa. maar waarschijnlijk wel 't belangrijkst
Wel een indrukwekkende speldjes verzameling
Ik wilde het net zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, de aperture keys zijn online hoor
Faces is ook erg mooi ja. Hij herkende zelfs een paar vrij vage foto's bij mij, al waren sommige suggesties ook best hilarisch.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb iPhoto zelden gebruikt, dus ik kende de functie niet goed, maar dat Faces werkt echt erg erg goed.
Ja, hier ook: ik lijk zowel op mijn neefje van drie als op de buurvrouw van mijn oma van 85quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Faces is ook erg mooi ja. Hij herkende zelfs een paar vrij vage foto's bij mij, al waren sommige suggesties ook best hilarisch.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
PMquote:
Moet ik BS ff aanslingeren offuh... ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zie PI.quote:
Een vriend van me leek op een standbeeld van Maria en een vriendin op een wolk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, hier ook: ik lijk zowel op mijn neefje van drie als op de buurvrouw van mijn oma van 85
Ik wist het eigenlijk wel, maar wilde het even zeker wetenquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja, dat is wat er standaard gebeurt.
Mot je het ook niet om 3u installenquote:Op donderdag 11 februari 2010 03:02 schreef DaMook het volgende:
hmmm, nu na instalatie van snow leopard werkt het omlaag scrollen met de magic mouse niet meer.
Dan is 't wel lekker rustig werken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mot je het ook niet om 3u installen
/Euw, hij dut al
Ja, want je geinstalleerde applicaties zijn immers gewoon bestanden in je Applications map, en die blijft gewoon staan. Het is geen Windows hoor, met z'n registry, dll hell en dergelijkequote:Op donderdag 11 februari 2010 00:09 schreef DaMook het volgende:
Kan ik gewoon upgraden van leopard naar snow leopard, dus zonder dat ik naderhand alle applicaties weer opnieuw moet instaleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |