Magic Mouse heeft inderdaad geen scrollballetje, en ligt een stuk beter in de hand. En met behulp van Magicprefs is er ook nog behoorlijk wat aan gestures e.d. in te stellen. Fijne muis.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:34 schreef Norrage het volgende:
De magic mouse heeft niet zo'n kut scrollwiel en ligt wel goed in de hand?
Koop het.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Download van Leopard is nu helemaal stilgevallen, het wordt tijd dat er mensen online komen die 'm nog seeden.
Heb ik al gedaan, maar die dvd is alleen geschikt voor Intel.quote:
Zet classic op je PPCquote:Op maandag 15 februari 2010 17:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar die dvd is alleen geschikt voor Intel.
Die is zowaar goed te downloaden, dus laat ik daar eens naar kijken totdat 10.5 binnen is.quote:
Ha gelukkig maakt Apple wel goede consoles met goede service en goede reclamequote:Op maandag 15 februari 2010 18:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me hier aan denken:
Flash moet dan ook dood.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef nietzman het volgende:
Alle reacties onder de originele blogpost waar die afbeelding verscheen zijn hilarisch. Allemaal flashhaters..
Of Macs moeten een keer leren er mee om te gaan in plaats van op te stijgen zodra ze maar 1 flash onderdeeltje zienquote:
Ik denk dat Adobe er mee moet om leren gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Of Macs moeten een keer leren er mee om te gaan in plaats van op te stijgen zodra ze maar 1 flash onderdeeltje zien
Nou laat ze er allemaal maar mee leren omgaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik denk dat Adobe er mee moet om leren gaan..
Ist veel beter dan de vorige?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:45 schreef nietzman het volgende:
En ik ben eigenlijk wel impressed met Windows Mobile 7. Ben aangenaam verrast door Microsoft. Mooi stukje concurrentie, ben benieuwd de nieuwe iPhone er tegenover zet.
http://gizmodo.com/5471805/windows-phone-7-series-everything-is-different-now?skyline=true&s=iquote:Op maandag 15 februari 2010 19:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ist veel beter dan de vorige?
Concurrentie is een mooi iets, innovatietechnisch gezien.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:45 schreef nietzman het volgende:
En ik ben eigenlijk wel impressed met Windows Mobile 7. Ben aangenaam verrast door Microsoft. Mooi stukje concurrentie, ben benieuwd de nieuwe iPhone er tegenover zet.
Adobe.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of Macs moeten een keer leren er mee om te gaan in plaats van op te stijgen zodra ze maar 1 flash onderdeeltje zien
Dan verkies ik nog steeds Android boven Windows en Apple op mobieltjes...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://gizmodo.com/5471805/windows-phone-7-series-everything-is-different-now?skyline=true&s=i
Overigens: Geen multitasking.. Ben benieuwd hoeveel iPhone-haters dit nu ineens wèl als voordeel gaan verkondigen.
Dat Flash zo achterlijk lomp is in Mac OS X (en Linux) heeft niks te maken met Mac OS X (of Linux), maar alles met hoe Adobe de plugin gebouwd heeft.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dus daar heb ik als eindgebruiker toch niets mee te maken, laat ze het probleem maar collectief oplossen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Flash zo achterlijk lomp is in Mac OS X (en Linux) heeft niks te maken met Mac OS X (of Linux), maar alles met hoe Adobe de plugin gebouwd heeft.
Inderdaad. En geen Flash support. Hoor je ze ook ineens niet meer over. Maargoed, wie nam Windows-fanboys ooit serieusquote:Op maandag 15 februari 2010 19:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://gizmodo.com/5471805/windows-phone-7-series-everything-is-different-now?skyline=true&s=i
Overigens: Geen multitasking.. Ben benieuwd hoeveel iPhone-haters dit nu ineens wèl als voordeel gaan verkondigen.
Flash 10.1 final gaat de CPU last sowieso met 50% verminderen. Ze gaan Core Video gebruikenquote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |