quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:59 schreef De_Hertog het volgende:
Net even naar de slideshow-video gekeken, ziet er wel weer enorm gelikt uit allemaal.
Misschien dat ik er toch maar eens naar ga kijken ja. Doe ik eindelijk ook eens iets met al die raw-bestandenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. In HD video exporteren
.
Die presets ook.
Ik heb sinds ik een Mac heb niks anders dan Aperture gebruikt. Een genotquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien dat ik er toch maar eens naar ga kijken ja. Doe ik eindelijk ook eens iets met al die raw-bestandenIk neem aan dat het op een Core 2 Extreme ook wel draait, want een i7 zit er voorlopig even niet in
Ja, ik ben (nog) niet zo veel/op hoog niveau met fotograferen bezig dus voor mij voldoet iPhoto voor het grootste deel wel. Maar toch, het is leuk speelgoedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik een Mac heb niks anders dan Aperture gebruikt. Een genot. En als ik die lijst met nieuwe features doorkijk, zit er weer veel leuks tussen
. O.a. brushes
.
Recommended is C2D, dus dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien dat ik er toch maar eens naar ga kijken ja. Doe ik eindelijk ook eens iets met al die raw-bestandenIk neem aan dat het op een Core 2 Extreme ook wel draait, want een i7 zit er voorlopig even niet in
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef Intrepidity het volgende:
Hoop dat tethering in Aperture ook eindelijk werkt met de nieuwere Canon camera's als de 50D
Als er vandaag geen MBP updates komen plegen er een stel op MacRumors zelfmoord denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |