Nou volgens mij gaat het al heeel lang goed zonder dat..quote:
Nee, die staat er (bij mij) alleen voor mijn rekeningnummer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:16 schreef Yoewie het volgende:
Hoezo wordt niet opgeslagen?
Er staat een vinkje onderaan waarmee je het kunt laten opslaan.
Alleen bij rekeningnummer flipquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:16 schreef Yoewie het volgende:
Hoezo wordt niet opgeslagen?
Er staat een vinkje onderaan waarmee je het kunt laten opslaan.
Vertel eens precies wat je moet invoeren dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:14 schreef delano.888 het volgende:
Wou ik dus net bij rabo internetbankieren inloggen, moet ik ineens ook mijn pasnummer invullen, nouja dat is nog niet zo erg, maar die word niet opgeslagen, dus nu kan ik voortaan niet meer elke keer makkelijk inloggen omdat ik eerst dat nutteloze pasnummer in moet vullen, echt irritant als je er vaak gebruik van maakt..
Klacht: pasnummer in moeten voeren bij rabo internetbankieren
https://bankieren.rabobank.nl/klantenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel eens precies wat je moet invoeren dan?
volgens mij 8 cijfertjes, uit mijn blote koppiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel eens precies wat je moet invoeren dan?
Waarom kon het dan jaren lang zonder...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef Klonk het volgende:
en de rest is voor je eigen veiligheid, maar goed dat is natuurlijk moeilijk te snappen
Oh ja, welke cijfertjes dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij 8 cijfertjes, uit mijn blote koppie
Als je hem vaak genoeg hebt ingevoerd, ken je hem wel uit je hoofd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:14 schreef delano.888 het volgende:
Wou ik dus net bij rabo internetbankieren inloggen, moet ik ineens ook mijn pasnummer invullen, nouja dat is nog niet zo erg, maar die word niet opgeslagen, dus nu kan ik voortaan niet meer elke keer makkelijk inloggen omdat ik eerst dat nutteloze pasnummer in moet vullen, echt irritant als je er vaak gebruik van maakt..
Klacht: pasnummer in moeten voeren bij rabo internetbankieren
waar heb je het over, rabo internetbankieren is al jaren zo, wees blij dat het zo isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom kon het dan jaren lang zonder...
Mensen moeten toch echt mijn pas hebben om te kunnen inloggen (immers met pas en random reader log je in), daar staat het pasnummer op. Dus dit maakt het niet bepaald moeilijk, mocht iemand mijn pas hebben, om in te loggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef Klonk het volgende:
en de rest is voor je eigen veiligheid, maar goed dat is natuurlijk moeilijk te snappen
Extra beveiliging. Je pasnummer staat nl niet op de chip dus skimmers kunnen daar niet zo makkelijk aan komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom kon het dan jaren lang zonder...
dat verschilt per keer, dat is nou juist het veilige aan het systeem maar dat lijkt Einstein niet te snappenquote:
Nee, pasnummer is tot op heden nooit nodig geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
waar heb je het over, rabo internetbankieren is al jaren zo, wees blij dat het zo is![]()
mischien moet je gewoon je geld rechtstreeks naar Nigeria of zo sturen
en je pincodequote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mensen moeten toch echt mijn pas hebben om te kunnen inloggen (immers met pas en random reader log je in), daar staat het pasnummer op. Dus dit maakt het niet bepaald moeilijk, mocht iemand mijn pas hebben, om in te loggen.
Weet ik ook, maar het gaat sneller als het al ingevuld is, net als het rekeningnummer, maar je kan het pasnummer niet opslaan...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:20 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Als je hem vaak genoeg hebt ingevoerd, ken je hem wel uit je hoofd.
Heb ik ook met me sofi-nummer, en zelfs met me paspoort document nummerMaar dat is alleen omdat daar een soort volgorde in zit xD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |