Hopelijk wel, zeker als je ook nog loopt te raaskallen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh oh wat is de man verdacht, hij heeft natuurlijk een wit gewaad aan. Het is dus een kwestie van tijd dat ik wijl ik onderweg ben naar de Moskee ook wordt opgepakt.²
In ieder geval door de modepolitiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh oh wat is de man verdacht, hij heeft natuurlijk een wit gewaad aan. Het is dus een kwestie van tijd dat ik wijl ik onderweg ben naar de Moskee ook wordt opgepakt.
Zo slecht he, zo slecht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je met een bom onderweg bent naar een moskee dan laten ze je wel lopen hoor.
Als je daarbij roept dat je een bom hebt, is de kans dat je wordt opgepakt wel groot ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh oh wat is de man verdacht, hij heeft natuurlijk een wit gewaad aan. Het is dus een kwestie van tijd dat ik wijl ik onderweg ben naar de Moskee ook wordt opgepakt.²
Het kabinet moet de publieke opinie achter zich hebben staan voor verlenging van de missie in Afghanistan..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef donthate het volgende:
[..]
vraag me wel af waarom je daar een bom zou willen laten ontploffen
Voor een allochtoon die probeert te integreren is het verschil tussen carnaval en kernafval ook nauwelijks te horenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jij roept op weg naar de moskee altijd dat je dingen gaat opblazen en 11 september gaat herhalen?
Dan zou ik hem toch voor de zekerheid maar even meenemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus het roepen bepaalt de errnst? Wat als de man psychotisch is?²
Vandaar die delegatie Iraniers die ik vorig jaar tegen het lijf liepquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Voor een allochtoon die probeert te integreren is het verschil tussen carnaval en kernafval ook nauwelijks te horen
BsB doet niet anders in dit topicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:18 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hopelijk wel, zeker als je ook nog loopt te raaskallen.
Dat zie jij aan de buitenkant?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:21 schreef Adolecens het volgende:
De verzorgingscontainer van de brandweer is onderweg. Moet voor 100 personen eten/drinken verzorgen. Gaat dus nog wel even duren.
rtl7quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Breaking: Het kabinet is het eens over reactie com. Davids. Starks meer.
Je trekt toch niet voor niks een wit laken aan!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:22 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dat zie jij aan de buitenkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg tentjes op nog geen 5 minuten lopen. Even het centrum van Den Bosch inquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:21 schreef Adolecens het volgende:
De verzorgingscontainer van de brandweer is onderweg. Moet voor 100 personen eten/drinken verzorgen. Gaat dus nog wel even duren.
Hehehequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Voor een allochtoon die probeert te integreren is het verschil tussen carnaval en kernafval ook nauwelijks te horen
Dat zou hem toch niet ongevaarlijk makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat zou hem toch niet ongevaarlijk maken
Keer maar weer om naar Klundertquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, oprotten met dat gezeik nu, ik moet daar straks langs.
Daarom, éénlingen hou je toch niet tegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:32 schreef vosss het volgende:
Nu zijn we nog niet bang genoeg, dus het zal me niks verbazen als er binnenkort wél ergens iets ploft met enkele tientallen doden tot gevolg.
En dan kunnen we weer fijn wat privacy inleveren
Overigens, deze meneer, is die preventief opgepakt door middel van beveiligingscamera's? Door de vingerafdrukken op zijn ID-kaart? Door het kastje in zijn auto? Door het telefoon, internet en mailverkeer van hem?
Nee, natuurlijk niet. Hij is opgepakt doordat oplettende burgers de politie ingeschakeld hebben.
Daarom is hij gepakt en niet door al die privacyschendende wetten en regeltjes die we er de laatste jaren bij hebben gekregen![]()
Heb je al gebeld?..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:32 schreef vosss het volgende:
Nu zijn we nog niet bang genoeg, dus het zal me niks verbazen als er binnenkort wél ergens iets ploft met enkele tientallen doden tot gevolg.
En dan kunnen we weer fijn wat privacy inleveren
Overigens, deze meneer, is die preventief opgepakt door middel van beveiligingscamera's? Door de vingerafdrukken op zijn ID-kaart? Door het kastje in zijn auto? Door het telefoon, internet en mailverkeer van hem?
Nee, natuurlijk niet. Hij is opgepakt doordat oplettende burgers de politie ingeschakeld hebben.
Daarom is hij gepakt en niet door al die privacyschendende wetten en regeltjes die we er de laatste jaren bij hebben gekregen![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:32 schreef Blaxje het volgende:
Die verslaggever van Omroep Brabant"Heeft u ook iets van explosieven gezien??"
Nee, nog nietquote:
Moet je geen hond met vliegangst hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef StephanL het volgende:
Haha hond overgevlogen vanuit schiphol, het mag wat kosten
Hebben ze geen honden in Den Bosch dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Moet je geen hond met vliegangst hebben
Geen bomhond blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Hebben ze geen honden in Den Bosch dan?
Dat zijn die explosieven honden die ze op Schiphol gebruiken bij de Douane controles.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Hebben ze geen honden in Den Bosch dan?
Dit verhaal is werkelijk te vaag voor woorden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:35 schreef Adolecens het volgende:
Burgemeester Den Bosch: "Het is iets serieuzer als we het eerste uur dachten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |