Randall RG75 G2.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef brother52 het volgende:
Wat voor oefenversterker ga je kopen dan?
ook een beetje in het zuiden?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:16 schreef Cynic het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk 2 leuke voorprogramma's doen
Komt een beetje weinig van ons plan terecht om écht niet meer te spelen voordat de nieuwe plaat uit is, maar sommige dingen kan je dan ook écht niet laten liggen.
Meen je nietquote:
Preciesquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:17 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
heb ik hier ook staan op me kamer...! wel goede clean, maar de scheur is wel erg metal ofzo
Alweer!quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:12 schreef manny het volgende:
hoe sluit je dit aan op je PS-3 dan ? Is dit alleen voor rockstar of ook voor andere spellen ?
Wel een beetje meer dan Leeuwarden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ook een beetje in het zuiden?
Nicequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:De beeldkwaliteit is wel heeel slecht maarja
Wel tof nummer lekker rammen
goed ideequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga gewoon die Epi halen en mijn Ibanez duur aan genakt verkopen
vet !!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:De beeldkwaliteit is wel heeel slecht maarja
Wel tof nummer lekker rammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |