Nicequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:De beeldkwaliteit is wel heeel slecht maarja
Wel tof nummer lekker rammen
goed ideequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga gewoon die Epi halen en mijn Ibanez duur aan genakt verkopen
vet !!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:De beeldkwaliteit is wel heeel slecht maarja
Wel tof nummer lekker rammen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:12 schreef manny het volgende:
hoe sluit je dit aan op je PS-3 dan ? Is dit alleen voor rockstar of ook voor andere spellen ?
Zijn de batterijen wel opgeladen ?!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Mn gitaar maakt slecht geluid en je moet die snaren heel hard indrukken, hoe fix ik dat?
LEAVE DEAN ALOONEE!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Svyatagor het volgende:
Hey Dean, is die GFS-zooi al op de post?
Het was bijna van Dave geweest, maar Fender overbood hemquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:15 schreef The_Dean het volgende:
Het is niet mijn Jackson
Want Jackson is van Fender
Nja, Jackson an sich is natuurlijk niet erg veel mis meequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het was bijna van Dave geweest, maar Fender overbood hem.
Morgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Svyatagor het volgende:
Hey Dean, is die GFS-zooi al op de post?
Marktplaatsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:10 schreef Daantke het volgende:
Ruim je je kamer op voor iemand van marktplaats
...komt 'ie niet
quote:
quote:
Thnxquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef genakt het volgende:
[..]
vet !!
me camera ligt nog bij nme ouders maar binnenkort ook weer even nieuwe filmpjes maken
eric clapton layla unplugged laatste 2 dagen helemaal geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |