Hehe, ik bedoelde het eigenlijk als grapje. Ik ga het er maar eens met mijn grote vriend over hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:59 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Van mij wel. Er kan 4 man in m'n auto, 2 zijn er dus sowieso al bezet (ik en een vriend van me). Handig om een stationwagon te hebben
Vorgie zomer naar Slovenië hebben we ook met z'n vieren 2 dagen in mijn auto gezeten, ging goed (en dat was 2 keer zo ver als Hellfest)
Ik zeg ook alleen dat de mogelijkheid er isquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoelde het eigenlijk als grapje. Ik ga het er maar eens met mijn grote vriend over hebben.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen dat de mogelijkheid er is
Ik zit nog te twijfelen tussen Hellfest of Graspop. Hellfest is een heerlijk festival, maar wel een tikkie verder weg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:51 schreef lifeblind het volgende:
Zojuist de kaartjes voor Hellfest besteld. Die line-up wordt steeds beter en beter! (Als je van doom en stoner en aanverante muziek houd in ieder geval).
Ben nu wel 268 euro armer (2 kaartjes, heb voor 't gemak er ook maar een voor een vriend van me besteld)
Ik heb ook slechte ervaringen met Franstalige festivals (Dour), dus dat gaat wel weer een boel frustratie opleveren daar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen Hellfest of Graspop. Hellfest is een heerlijk festival, maar wel een tikkie verder weg.
De enigste reden dat ik dit jaar voor Hellfest gekozen heb is omdat Godflesh er speelt. (Zelfs naar Frankrijk gaan heb ik voor die band overquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb ook slechte ervaringen met Franstalige festivals (Dour), dus dat gaat wel weer een boel frustratie opleveren daar.
Ik ben 2 jaar geleden op Hellfest geweest en heb mij opperstebest vermaakt. Gratis drinkwater en patat met stokbrood.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb ook slechte ervaringen met Franstalige festivals (Dour), dus dat gaat wel weer een boel frustratie opleveren daar.
Extremist!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef lifeblind het volgende:
(Zelfs naar Frankrijk gaan heb ik voor die band over)
Als het op die band aankomt, echt wel!quote:
Mij kennende ga ik ook denk ik de hele dag quotes uit Monty Python And The Holy Grail roepen als ik in frankrijk benquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, kga m ook al op Roadburn en Hellfest zien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:39 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Iemand hierheen? [ afbeelding ]
wel niet echt metal, wel echt gaaf!
Jazeker, hier ga ik bij zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:39 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Iemand hierheen? [ afbeelding ]
wel niet echt metal, wel echt gaaf!
Afgelopen zondag was 't allemaal mooi op tijd (uitloop van een kwart ofzo denk ik?). Uiteindelijk speelde Saint Vitus iets langer door, maarja, dat ligt dan aan de band.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef GimmeGore het volgende:
ik hoop alleen maar dat het niet, zoals de baroeg standaard, uren uitloopt.
Ik weet nog dat Gut vorig jaar ergens letterlijk uren was uitgelopen
Ja, maar dan noem je ook iemand...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:52 schreef lifeblind het volgende:
Laatste keer dat ik in de baroeg moest optreden waren we met de hele band er al om 11;30, de geluidsman kwam echter pas om 14:00 aankakken...
In Breda hadden we een keer dat de geluids'vrijilliger' tijdens ons optreden met Faal rustig buiten zat te blowen. Die kerel was sinds die ochtend half 9 al 'aan het werk' (lees: bier drinken). Hij was zo zat en stoned als het maar zijn kon. Een beetje feedback is leuk, maar zo veel was nou ook weer niet nodigquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar dan noem je ook iemand....
Wij hebben ook vaak voor een dichte deur bij meerdere OJC's gestaan. Falende vrijwilligers....
Maar ook bij meer profi toestanden heb je dat effect. Westerpop bijv. Wij raggen het podium, zetten alles neer en roepen "soundcheck!", raakt hun crew in paniek van "ja maar de mics staan nog niet!". Onze geluidsmannen stonden al te vloeken dat alles zo lang duurde....
Als je jezelf opgeeft om zo'n banddag/avond te draaien, doe dat dan ook en ga niet ineens kwijt zijn om te gaan lullen/roken of weet ik wat. En kom ook niet op het laatst binnen om eerst te gaan eten en daarna maar ff te gaan kijken wat je kunt doen. En dat geldt voor zowel bands als vrijwilligers.
was dat waar de drummer middenin een nummer ineens opstaat en naar buiten loopt om die vent te zoeken? Dat was vrij bizar om te zien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In Breda hadden we een keer dat de geluids'vrijilliger' tijdens ons optreden met Faal rustig buiten zat te blowen. Die kerel was sinds die ochtend half 9 al 'aan het werk' (lees: bier drinken). Hij was zo zat en stoned als het maar zijn kon. Een beetje feedback is leuk, maar zo veel was nou ook weer niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |