Toch heb ik jou wel eens gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja en daarom ga ik jullie niet voor de gezelligheid ontmoeten.
quote:
Spreek voor jezelf, ik ben heul gezellig! He Koen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Metalheads zijn ook geen gezellig mensen. Internetnerds met weinige sociale vaardigheden.
Ik had het tegen Witchfynderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben heul gezellig! He Koen?![]()
Dat weet ik ook wel, dat was een grapjequote:
Jaquote:
Ik wil naar Graspop dit jaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
Ik wil naar Gorgoroth in April, lijkt me ook wel lachen
Ik heb het niet meer zo op festivalsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil naar Graspop dit jaar
Ik durf nu niet meer te ontkennen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben heul gezellig! He Koen?![]()
quote:
Hč jakkes, Gorgoroth. Ik ga lekkerderder naar Negura Bunget en Fen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
Ik wil naar Gorgoroth in April, lijkt me ook wel lachen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer te ontkennen.
[..]
[..]
Hč jakkes, Gorgoroth. Ik ga lekkerderder naar Negura Bunget en Fen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, dat was een grapje
Ik ben ook niet zo van de festivals opzich, maar ik vind namen als Killswitch, As I Lay Dying, Sabaton, All Shall Parish en Job for a Cowboy toch wel leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer zo op festivalsIk ga denk ik wel weer naar Lowlands
Dat is wel gezellig en lekker gevarieerd
Dan heb je ze net gemist!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil Rammstein stiekem een keer live zien
Puur om de show, al zijn de albums na Mutter matig
Ja ik weet het, ik moest werken in december. Heb wel al die fans langs zien komen op de terugwegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je ze net gemist!
Ik heb ze lang geleden ('97) op Lowlands gezien en vorig jaar in Arnhem. De show is altijd tof ja
Nee helaas, ik heb het niet op Gorgoroth!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je mag ontkennen hoor
![]()
He, en jij wilde toch ook naar Gorgoroth, of vergis ik me?
Have funquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil naar Blind Guardian, dus screw jullie.
Dan woon je vast vlakbij mijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik moest werken in december. Heb wel al die fans langs zien komen op de terugweg
Even gespiekt; jij woont in Arnhemquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan woon je vast vlakbij mij
ik heb een onderduik adres gevonden voor het weekend.
en wat mij betreft: hoe meer festivals, hoe beter!
I love festivals, worm beer, cold food and ugly peoplequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan woon je vast vlakbij mij
ik heb een onderduik adres gevonden voor het weekend.
en wat mij betreft: hoe meer festivals, hoe beter!
Dan ga ik mee. Emo slaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik wil naar tokio hotel
da's pas echte metal.
Wall of Death met de emo's in 't middenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef RoW_0 het volgende:
Ik wil naar tokio hotel
da's pas echte metal.
Ik wil op zich ook wel naar GMM, maar vind de lineup niet veel bijzonders.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil naar Graspop dit jaar
Tsja, ik hou opzich erg van metalcore, en daar staan leuke namenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook wel naar GMM, maar vind de lineup niet veel bijzonders.
wormen bier?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I love festivals, worm beer, cold food and ugly people
Warmquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wall of Death met de emo's in 't midden
Tokio Hotel is voor soppende tienermeisjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Boo-di-fucking-hoo. Alsof er emo's naar Tokio Hotel gaan.
Exactemento. Ik houd niet van dat generaliseren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tokio Hotel is voor soppende tienermeisjes.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tokio Hotel is voor soppende tienermeisjes.
Iew, veels te commercieel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef lifeblind het volgende:
Zo eentje met de vaste bezoekers en een mooie header enzo?
Idd. Aardige gasten ook. Zijn bijna wel allemaal Amerikanen inmiddelsquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef laforest het volgende:
Geef mij maar Tokyo Blade
Commercieel? Wie verdient hier geld aan ons?quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:04 schreef Darkestrah het volgende:
Zeg, zouden wij ooit niet een fatsoenlijke OP maken? Ik kan morgen wel kijken wat ik kan doen..
Dat is meer iets voor het WoW topicquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]. Met een draak er in ofzo
.
Wel vette muziekquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Aardige gasten ook. Zijn bijna wel allemaal Amerikanen inmiddels.
Sunrise in Tokyoooooooooo!quote:
Wij mochten toch achterin je auto?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:51 schreef lifeblind het volgende:
Zojuist de kaartjes voor Hellfest besteld. Die line-up wordt steeds beter en beter! (Als je van doom en stoner en aanverante muziek houd in ieder geval).
Ben nu wel 268 euro armer (2 kaartjes, heb voor 't gemak er ook maar een voor een vriend van me besteld)
Van mij wel. Er kan 4 man in m'n auto, 2 zijn er dus sowieso al bezet (ik en een vriend van me). Handig om een stationwagon te hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wij mochten toch achterin je auto?
Hehe, ik bedoelde het eigenlijk als grapje. Ik ga het er maar eens met mijn grote vriend over hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:59 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Van mij wel. Er kan 4 man in m'n auto, 2 zijn er dus sowieso al bezet (ik en een vriend van me). Handig om een stationwagon te hebben
Vorgie zomer naar Slovenië hebben we ook met z'n vieren 2 dagen in mijn auto gezeten, ging goed (en dat was 2 keer zo ver als Hellfest)
Ik zeg ook alleen dat de mogelijkheid er isquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoelde het eigenlijk als grapje. Ik ga het er maar eens met mijn grote vriend over hebben.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen dat de mogelijkheid er is
Ik zit nog te twijfelen tussen Hellfest of Graspop. Hellfest is een heerlijk festival, maar wel een tikkie verder weg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:51 schreef lifeblind het volgende:
Zojuist de kaartjes voor Hellfest besteld. Die line-up wordt steeds beter en beter! (Als je van doom en stoner en aanverante muziek houd in ieder geval).
Ben nu wel 268 euro armer (2 kaartjes, heb voor 't gemak er ook maar een voor een vriend van me besteld)
Ik heb ook slechte ervaringen met Franstalige festivals (Dour), dus dat gaat wel weer een boel frustratie opleveren daar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen Hellfest of Graspop. Hellfest is een heerlijk festival, maar wel een tikkie verder weg.
De enigste reden dat ik dit jaar voor Hellfest gekozen heb is omdat Godflesh er speelt. (Zelfs naar Frankrijk gaan heb ik voor die band overquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb ook slechte ervaringen met Franstalige festivals (Dour), dus dat gaat wel weer een boel frustratie opleveren daar.
Ik ben 2 jaar geleden op Hellfest geweest en heb mij opperstebest vermaakt. Gratis drinkwater en patat met stokbrood.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb ook slechte ervaringen met Franstalige festivals (Dour), dus dat gaat wel weer een boel frustratie opleveren daar.
Extremist!quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:16 schreef lifeblind het volgende:
(Zelfs naar Frankrijk gaan heb ik voor die band over)
Als het op die band aankomt, echt wel!quote:
Mij kennende ga ik ook denk ik de hele dag quotes uit Monty Python And The Holy Grail roepen als ik in frankrijk benquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, kga m ook al op Roadburn en Hellfest zien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:39 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Iemand hierheen? [ afbeelding ]
wel niet echt metal, wel echt gaaf!
Jazeker, hier ga ik bij zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:39 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Iemand hierheen? [ afbeelding ]
wel niet echt metal, wel echt gaaf!
Afgelopen zondag was 't allemaal mooi op tijd (uitloop van een kwart ofzo denk ik?). Uiteindelijk speelde Saint Vitus iets langer door, maarja, dat ligt dan aan de band.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef GimmeGore het volgende:
ik hoop alleen maar dat het niet, zoals de baroeg standaard, uren uitloopt.
Ik weet nog dat Gut vorig jaar ergens letterlijk uren was uitgelopen
Ja, maar dan noem je ook iemand...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:52 schreef lifeblind het volgende:
Laatste keer dat ik in de baroeg moest optreden waren we met de hele band er al om 11;30, de geluidsman kwam echter pas om 14:00 aankakken...
In Breda hadden we een keer dat de geluids'vrijilliger' tijdens ons optreden met Faal rustig buiten zat te blowen. Die kerel was sinds die ochtend half 9 al 'aan het werk' (lees: bier drinken). Hij was zo zat en stoned als het maar zijn kon. Een beetje feedback is leuk, maar zo veel was nou ook weer niet nodigquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar dan noem je ook iemand....
Wij hebben ook vaak voor een dichte deur bij meerdere OJC's gestaan. Falende vrijwilligers....
Maar ook bij meer profi toestanden heb je dat effect. Westerpop bijv. Wij raggen het podium, zetten alles neer en roepen "soundcheck!", raakt hun crew in paniek van "ja maar de mics staan nog niet!". Onze geluidsmannen stonden al te vloeken dat alles zo lang duurde....
Als je jezelf opgeeft om zo'n banddag/avond te draaien, doe dat dan ook en ga niet ineens kwijt zijn om te gaan lullen/roken of weet ik wat. En kom ook niet op het laatst binnen om eerst te gaan eten en daarna maar ff te gaan kijken wat je kunt doen. En dat geldt voor zowel bands als vrijwilligers.
was dat waar de drummer middenin een nummer ineens opstaat en naar buiten loopt om die vent te zoeken? Dat was vrij bizar om te zien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In Breda hadden we een keer dat de geluids'vrijilliger' tijdens ons optreden met Faal rustig buiten zat te blowen. Die kerel was sinds die ochtend half 9 al 'aan het werk' (lees: bier drinken). Hij was zo zat en stoned als het maar zijn kon. Een beetje feedback is leuk, maar zo veel was nou ook weer niet nodig
Oh, leuk! Goedkope spulletjes.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:32 schreef GimmeGore het volgende:
en ik kom er net achter dat mijn ex mijn spullen op marktplaats heeft staan. dus ff een boos mailtje gestuurd naar die klootzak.
Toch wel typisch dat het alleen mijn " metal spullen" zijn (lees: cd's, dvd's, shirts etc)
Link?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:32 schreef GimmeGore het volgende:
en ik kom er net achter dat mijn ex mijn spullen op marktplaats heeft staan. dus ff een boos mailtje gestuurd naar die klootzak.
Toch wel typisch dat het alleen mijn " metal spullen" zijn (lees: cd's, dvd's, shirts etc)
En hij wilde ze eerst niet terug geven ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:32 schreef GimmeGore het volgende:
Zeker een gele handtas?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:32 schreef GimmeGore het volgende:
Terecht!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:04 schreef GimmeGore het volgende:
maar dan zou ik toch liever zelf geld vangen voor mijn spullen.
Shit zeg, die lineup is echt wel een stuk strakker dan GMM!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:51 schreef lifeblind het volgende:
Yupquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
was dat waar de drummer middenin een nummer ineens opstaat en naar buiten loopt om die vent te zoeken? Dat was vrij bizar om te zien.
Echt niet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:21 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Misschien zijn jullie gewoon zo slecht dat hij het niet meer aan kon
De halve roadburn line-up speelt straks op Hellfest volgens mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Shit zeg, die lineup is echt wel een stuk strakker dan GMM!
Lijkt me vet om te gaan, alleen heb ik nog geen rijbewijs, en als ik em heb tegen die tijd is het denk ik nog niet verstandig om zulke afstanden te rijden
Ja maar ik wil een aantal bands uit de andere helft wel graag zienquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:45 schreef lifeblind het volgende:
De halve roadburn line-up speelt straks op Hellfest volgens mij
Die ligt hier ook alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:19 schreef lifeblind het volgende:
* STUITER STUITER STUITER STUITER *
Ik heb zojuist een kaartje gekocht voor Killing Joke op 21 april in amsterdam! WOOOOOOOOOOOOT!!!!!!
Oeh, dat ziet er ook wel erg smakelijk uit. Een goede mix van doom, stoner, thrash, hardcore en wat minder boeiende stijlen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als het op die band aankomt, echt wel!
De rest van de line-up van HellFest ziet er ook wel leuk uithttp://hellfest.fr/artistes.php
Ik denk dat ik dan wel weer van de partij benquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord
[ afbeelding ]
Als ik toch naar de Baroeg moet
Nee ze zijn gewoon verkochtquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:04 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, veel folk en viking cd's, Skinless en Amon Amarth dvd, en wat bandshirtjes. Meeste pas ik niet meer, daar niet van, maar dan zou ik toch liever zelf geld vangen voor mijn spullen.
edit: ik zie nu dat alle advertenties weg zijn, de schijnheil.
Omdat Slayer een gevestigde naam is die iedereen kentquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
Overkill; een eeuwige subtopper. Onterecht naar mijn mening. Ik heb Ironbound nog niet beluisterd, maar ga ik zeker doen. Paar jaar terug nog een goede boost gekregen toen ze meegenomen werden met Gigantour (ipv weer een hip bandje). Er zijn een hoop thrash bands die nog mateloos populair zijn wat ik echt niet snap terwijl Overkill veel te veel miskend wordt. Net als Testament bijv. Waarom zou je naar Slayer willen luisteren als je ook naar Overkill of Testament kan luisteren?.
Als dat een argument zou zijn, zouden we wel allemaal naar Kane luisterenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat Slayer een gevestigde naam is die iedereen kent
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als dat een argument zou zijn, zouden we wel allemaal naar Kane luisteren.
Het muzikale leven is inderdaad zeker niet eerlijk. Kijk, overkill heeft ook wel een paar mindere broeders tussen hun releases maar verder is het gemiddelde peil van hun muziek erg hoog en op basis van dat (plus hun altijd zeer goede concerten) verdienen ze zekereen hogere status. Maar aan de andere kant houden ze het wel gelukkig goed voel en blijven ze gewoon subtop en zakken ze zeker ook niet weg qua populariteit. Maar ga hun laatste cd zeker een keer luisteren, die is echt super.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
Overkill; een eeuwige subtopper. Onterecht naar mijn mening. Ik heb Ironbound nog niet beluisterd, maar ga ik zeker doen. Paar jaar terug nog een goede boost gekregen toen ze meegenomen werden met Gigantour (ipv weer een hip bandje). Er zijn een hoop thrash bands die nog mateloos populair zijn wat ik echt niet snap terwijl Overkill veel te veel miskend wordt. Net als Testament bijv. Waarom zou je naar Slayer willen luisteren als je ook naar Overkill of Testament kan luisteren?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |