Klinkt lekkerquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:01 schreef lifeblind het volgende:
* lifeblind is nu officieel jarig
Bier voor allen!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:01 schreef lifeblind het volgende:
Bier voor allen!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:01 schreef lifeblind het volgende:
Bier voor allen!
Uiteraardquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Kun je die voor mij even tot Killing Joke dichtlaten?
Worden? Ben al 24 nu hoor!quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat je nog maar een grote jongen mag worden
Dat is misschien op Fok! al een behoorlijke leeftijd, maar het valt nog best mee hoor.quote:
Dat is voor mij voldoendequote:Op donderdag 11 februari 2010 09:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is misschien op Fok! al een behoorlijke leeftijd, maar het valt nog best mee hoor.
Dit begint wel een smerig topic te worden met al die vrouwen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ze had het meer over je lengte.
Hehe, iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit begint wel een smerig topic te worden met al die vrouwen...![]()
.
Ah jongen dat bedoelde ik niet eens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Ja maar...onze perceptie is al verpestquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah jongen dat bedoelde ik niet eens.
Ik hoop niet in relatie tot je vorige postquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:49 schreef Darkestrah het volgende:
Photoshop doet het wonderbaarlijk genoeg opeens weer, ik ben nu wat in elkaar aan het flansen.
Sorry, smerig? Wie noem jij smerig?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Jouquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, smerig? Wie noem jij smerig?![]()
![]()
Grrrrr.... Mijn wraak komt nog welquote:
Ik vind em mooi, stijlvolquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:29 schreef Darkestrah het volgende:
Eh, mensen. Ik heb een beetje ideeën nodig. Tot nu toe heb ik dit:
[ afbeelding ]
Feedback?
edit: Heb een zwarte lijn onderin gezet, anders wordt het te snel afgekapt.
Daar heb je een punt. Helaas is de originele foto zwart-wit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het plaatje gaaf, maar het fontje niet heel sterk. Daarnaast wordt het zo monochroom zo.
Kun je de letters niet een ander kleurtje geven? Donker rood of blauw ofzo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Helaas is de originele foto zwart-wit.
Oh dat bedoelde ik ook niet @ de foto. Dat is prima, maar ik bedoelde meer dat je met de tekst daar rekening mee moet houden. Wat Marijkezwolle ook zegt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Helaas is de originele foto zwart-wit.
Oh, ik vind juist die balk erboven wel oké, dan krijgt het wat meer ruimte, zeg maar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:38 schreef BOKA het volgende:
Plaatje is okee, de font niet, bovendien is die witte balk erboven niet echt mooi.
Dat het z/w is, vind ik niet zo erg.
Ik ben het met je idee eens, maar misschien is de scheiding tussen foto en balk te hard, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oh, ik vind juist die balk erboven wel oké, dan krijgt het wat meer ruimte, zeg maar.
Ik ga kijken wat ik er van kan maken!
De lucht moet gewoon doorlopen in die witte balk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben het met je idee eens, maar misschien is de scheiding tussen foto en balk te hard, als je snapt wat ik bedoel.
Grappig. Ik luister wel Power Metal en ik vind dat fontje te ev0l, grimm en kvltquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef lifeblind het volgende:
Ik zou wel een ander fontje kiezen, dit is net wat te sierlijk (we luisteren niet allemaal naar power metal)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
De lucht moet gewoon doorlopen in die witte balk.
Alsof ik naar power metal luister.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef lifeblind het volgende:
Ik zou wel een ander fontje kiezen, dit is net wat te sierlijk (we luisteren niet allemaal naar power metal)
Dit. Toch wel mijn favoriete Megadeth album.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar het nieuws dat mij het meeste boeit, is toch dat ze in de US het gehele Rust in Piece album gaan spelen.
Dat wil ik hier ook....
Ja met een zwaard, draak en schedel er inquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Alsof ik naar power metal luister.Ik wil het gewoon niet te cliché maken.
Ik ben volgens mij echt de enige persoon die Youthanasia beter vind.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit. Toch wel mijn favoriete Megadeth album.
En vuur!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja met een zwaard, draak en schedel er in.
Op zich is dat waarschijnlijk wel een beter album met betere songs. Maar net zoals Slayer betere albums heeft geschreven dan Reign in Blood is dat toch hét album wat kort samenvat: Dit IS Slayer. Datzelfde heb ik met Rust in Peace voor Megadeth.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij echt de enige persoon die Youthanasia beter vind.
Oh ja!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef GimmeGore het volgende:
Ik mis de omgekeerde kruizen en pentagrammen
In een lieflijk fontjequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:43 schreef lifeblind het volgende:
En nog ergens de term "SLAYEEEEEER!!"
maar dan wel heel subtiel
EN! een thor hamer, voor de viking/folk liefhebbersquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja!
We missen dus nog:
- omgekeerde kruizen;
- pentagrammen;
- schedels;
- draken;
- zwaarden;
- vuur..
En daarbij de titel herhaald, maar in runen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
EN! een thor hamer, voor de viking/folk liefhebbers
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En daarbij de titel herhaald, maar in runen!
Neen, afrikanen vallen hier ook onderquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Slaven? Dus alleen mensen uit Oost-Europa mogen headbangen?
Wij zijn allen slaven van Metal.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Slaven? Dus alleen mensen uit Oost-Europa mogen headbangen?
Bier!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef Darkestrah het volgende:
Ik herinner me net dat mn moeder zaterdag jarig is. Geen idee wat ik moet kopen.
Een combinatie van bv een cd/dvd, chocola en iets randoms uit de expo werkt altijd wel goed.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef Darkestrah het volgende:
Ik herinner me net dat mn moeder zaterdag jarig is. Geen idee wat ik moet kopen.
Wie? The_ED?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:39 schreef Asta het volgende:
Jezus ik kan jullie ook niet alleen laten hè.. meteen glitterende fonts... brrr...
Oh trouwens (roddelmachine in gear).. onze grammarnazi heeft een spoedoperatie gehad maar maakt het weer goed. Toch, laten wij allen voor hem bidden
Heb'm hier ook al een tijdje niet gezien trouwens.. hmz.. *denkt aan Jan Klaassen poppenkast*.. misschien als we nu allemaal heel groot
TRASH
schrijven.. dat'ie dan tevoorschijn komt...
Oja oja oja en ik denk dat ik maar eens naar graspop ga dit jaar.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:01 schreef lifeblind het volgende:
Bier voor allen!
The_ED is geen taalnazi volgens mij.quote:
Dat was de enige die ik kon verzinnen, aangezien ik hem niet veel meer zie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The_ED is geen taalnazi volgens mij.
Er zitten leuke banners bij
Nu je het zegt The_Ed is de laatste tijd verdacht stilquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik kon verzinnen, aangezien ik hem niet veel meer zie.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:49 schreef Tokus het volgende:
die hangt de celebrity uit op BNR, geloof ik.
Hij houdt geen tijd meer over naast het organiseren van twitterevents, twitteren over het organiseren van twitterevents, interviews doen over twitterevents en twitteren over het interviews doen over twittereventsquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu je het zegt The_Ed is de laatste tijd verdacht stil
Die wordt afgekeurd.... Er zit niet overal dezelfde ruimte om je haar heen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:46 schreef RoW_0 het volgende:
Goedemorgen
Yam, pringels in the morning!
Sour en cream + union. mmm geweldige beklucht.
Oh en vandaag mag ik mijn rijbewijs ophalen
Mijn pasfoto:
[ afbeelding ]
Grimmquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:55 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn tenen zijn echt heel frostbitten op dit moment![]()
Wanneer was dat ook alweer? Anathema is altijd leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef Darkestrah het volgende:
Wie gingen er nou naar Anathema in Dordrecht? Ik vond afgelopen zondag wel geslaagd, namelijk.
23 april.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook alweer? Anathema is altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |