Grrrrr.... Mijn wraak komt nog welquote:
Ik vind em mooi, stijlvolquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:29 schreef Darkestrah het volgende:
Eh, mensen. Ik heb een beetje ideeën nodig. Tot nu toe heb ik dit:
[ afbeelding ]
Feedback?
edit: Heb een zwarte lijn onderin gezet, anders wordt het te snel afgekapt.
Daar heb je een punt. Helaas is de originele foto zwart-wit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het plaatje gaaf, maar het fontje niet heel sterk. Daarnaast wordt het zo monochroom zo.
Kun je de letters niet een ander kleurtje geven? Donker rood of blauw ofzo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Helaas is de originele foto zwart-wit.
Oh dat bedoelde ik ook niet @ de foto. Dat is prima, maar ik bedoelde meer dat je met de tekst daar rekening mee moet houden. Wat Marijkezwolle ook zegt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Helaas is de originele foto zwart-wit.
Oh, ik vind juist die balk erboven wel oké, dan krijgt het wat meer ruimte, zeg maar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:38 schreef BOKA het volgende:
Plaatje is okee, de font niet, bovendien is die witte balk erboven niet echt mooi.
Dat het z/w is, vind ik niet zo erg.
Ik ben het met je idee eens, maar misschien is de scheiding tussen foto en balk te hard, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Oh, ik vind juist die balk erboven wel oké, dan krijgt het wat meer ruimte, zeg maar.
Ik ga kijken wat ik er van kan maken!
De lucht moet gewoon doorlopen in die witte balk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben het met je idee eens, maar misschien is de scheiding tussen foto en balk te hard, als je snapt wat ik bedoel.
Grappig. Ik luister wel Power Metal en ik vind dat fontje te ev0l, grimm en kvltquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef lifeblind het volgende:
Ik zou wel een ander fontje kiezen, dit is net wat te sierlijk (we luisteren niet allemaal naar power metal)
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
De lucht moet gewoon doorlopen in die witte balk.
Alsof ik naar power metal luister.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef lifeblind het volgende:
Ik zou wel een ander fontje kiezen, dit is net wat te sierlijk (we luisteren niet allemaal naar power metal)
Dit. Toch wel mijn favoriete Megadeth album.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar het nieuws dat mij het meeste boeit, is toch dat ze in de US het gehele Rust in Piece album gaan spelen.
Dat wil ik hier ook....
Ja met een zwaard, draak en schedel er inquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Alsof ik naar power metal luister.Ik wil het gewoon niet te cliché maken.
Ik ben volgens mij echt de enige persoon die Youthanasia beter vind.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit. Toch wel mijn favoriete Megadeth album.
En vuur!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja met een zwaard, draak en schedel er in.
Op zich is dat waarschijnlijk wel een beter album met betere songs. Maar net zoals Slayer betere albums heeft geschreven dan Reign in Blood is dat toch hét album wat kort samenvat: Dit IS Slayer. Datzelfde heb ik met Rust in Peace voor Megadeth.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij echt de enige persoon die Youthanasia beter vind.
Oh ja!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef GimmeGore het volgende:
Ik mis de omgekeerde kruizen en pentagrammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |