Nja het voordeel is als je ze tot boven je verwarming doet en je het toch tot op je vensterbank wilt, je ze altijd nog kunt inkorten. Andersom is wat lastigerquote:Op maandag 22 maart 2010 23:11 schreef Beijtje het volgende:
Nou er komt nog een laag gordijnen over.. Dus daarom dat ze inderdaad in elk geval niet over de verwarming mogen, anders stook je voor Jan L.
Tot nu toe dus twee stemmen voor tot vlak boven verwarming, ok.
Het kan ook weer niet té vlak boven verwarming, want dan gaat alle warmte alsnog achter de gordijnen zitten... Dus het wordt dan ergens halverwege vensterbank en bovenkant verwarming...
Dat lijkt me vreemd staanquote:Op maandag 22 maart 2010 23:18 schreef Beijtje het volgende:
Hmmm ja nachtje slapen, geen zin in, haha. Als ik eenmaal bezig ben moet het (min of meer) af...![]()
Ik kijk eerst maar eens hoe het wordt, ik geloof dat je die plakstrip die je er in strijkt er ook zo weer uit kan halen, dus kan ze altijd weer langer of korter maken.
Ik denk trouwens dat ik de overgordijnen wel lang laat, die hangen toch meestal open aan de zijkant...
Ik vind het goed staan zoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:33 schreef Beijtje het volgende:
Ja maar ik heb geen spelden![]()
Heb het nu tot onder de vensterbank en dat is wel mooi vind ik...
Maar wat zo stom is: heb voor de overgordijnen de verkeerde kleur gordijnen van de Ikea meegenomen! Grrrr nou moet ik meer helemaal terug!O shit en ik zie net dat de kleur die ik wilde er helemaal niet meer is
In elk geval bedankt voor het meedenken allemaal!
Had nu eigenlijk een plaatje willen posten van het eindresultaat ( met de overgordijnen erbij), maar dat moet dus wachten. Dit is hoe het er nu uitziet:
[ afbeelding ]
Wel beter dan met de kranten:![]()
[ afbeelding ]
Ohw wauw, ziet er goed uit hoor!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:34 schreef Beijtje het volgende:
Haha, stel je er niet te veel van voor he
Toch vast een fototje van de gordijnen nu ze hangen, omdat ik niet weet of ik ook aan die andere dingetjes toe ga komen vanavond...
[ afbeelding ]
Ondanks dat het maar standaard gordijntjes zijn, ben ik helemaal in m'n sas ermee! Het kleedt de boel mooi aan...
Gordijnen worden door hangen ook vaak net iets langer..... heb helaas ervaring hiermeequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Beijtje het volgende:
Dank jullie! Ik ga snel verder met opruimen in de hoop dat ik er aan toe kom de boekenkast vast te zetten en wat dozen uit te pakken die daar in moeten komen, voordat ik dood neerval van vermoeidheid...![]()
(En shhhh, ze zijn nét niet tot op de grond, echt nét ietsje te kort...
Maar dat helpt me alleen maar herinneren wat een fijne hoge plafonds ik heb dat ik zelfs aan een gordijn van 3 meter lang niet genoeg heb
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |