Haha, WRH, dat van het vaatwassergepiel klopt inderdaad!
Helaas nog geen nieuwe foto's, het heeft even stilgelegen. Ik merk dat je van weken achter elkaar dacht en nacht werken of klussen (elke avond na mijn werk en bij een vrije dag de hele dag) toch wel moe wordt

Dus nu de basics er waren heb ik even een pauze ingelast afgelopen week, zodat mijn normale leven weer even vorm kan krijgen: ik heb geen vrije dagen meer genomen, maar gewoon lekker fulltime gewerkt, ben weer eens gaan sporten en met mensen wat afgesproken enzo, moet toch ook gebeuren he...

Ondertussen lekker bijgeslapen en weer energie opgedaan om te klussen! Dit weekend helaas geen tijd gehad om te klussen, maar volgend weekend ga ik de keuken afmaken samen met mijn vader (die ga ik door de week een beetje ontzien, anders heeft die ook geen leven meer) en dan zal ik zeker weer wat foto's posten!
Verder moeten er nog allerlei kleine dingen gebeuren, die ik als ik de puf heb, misschien wel door de week in de avonden vast doe: zoals gordijnen ophangen, boekenkast aan de muur vastmaken, wat dingen kitten, cement op de vloer in de badkamer weghalen, voegen in badkamer op de muur omkleuren en ga zo maar door... (Ook even een lijstje maken een keer, net als Rallydame, ik hou er ook van om dingen af te strepen!)