Jaaaaaaaaa, foto's!
Maar eerst...
... moeten jullie beloven niet op de rommel te letten...
Beloofd?
"Ok, beloofd," zeggen jullie dan...
Daar komen ze dan!
Waar waren we gebleven? De wc hangt inmiddels. Op dit plaatje is ook al meteen de vloer gelegd en gevoegd, heb geen foto van het tussenstadium. Let vooral op het schattige pleetje en de mooie drukknop

Let vooral niet op de waas die nog over de tegels ligt, die heb ik er nog niet afgehaald, want ik ben nog niet helemaal over mijn voeg-trauma heen, dus dat doe ik morgenavond wel ofzo. Daarom hieronder nog een foto van de tegels zoals ze zijn, zonder de waas er op, in hun echte kleur. Zelfde geldt voor de drain die vol zooi zit, dat komt ook wel goed. En hoop dat de prut die nu aan aan de onderkant van de mozaiektegeltjes zit, er nog af gaat...

Oja en de muren moeten dus nog deels betegeld worden he, het blijft niet zo ;-) En ok, boven op het inbouwreservoir moet nog een plaat met tegels komen en er moet een koof om de leidingen rechts van de wc komen, maar dan is ie ook echt af he ;-) (Accessoires en nieuwe doucheset daargelaten dan... Hihi)
![]()
![]()
Tegels zoals ze er echt uit zien:
![]()
Wat ik me vannacht bedacht: het randje in de douche op de grond moet ook nog met die zwarte tegels, en voor de wc het hoekje van 1m2 ook nog, dus ik ben nog niet van de antraciete voegen af...

Verder dus geen commentaar op de vloer in de badkamer gewenst, want ben er zelf ook niet tevreden over

Maarja het is niet anders.
Dan de inbouwkast in mijn slaapkamer.
In aanbouw:
![]()
En af!
![]()
Niet op de rommel letten, zei ik nog!!!
Randjes van de kast moeten nog netjes afgwerkt worden en rechts achter de deur ontbreken nog wat gipsplaten. Ook staan er in de kast nu kasten enzo, maar dat worden later natuurlijk allemaal handige legplanken en weet ik het allemaal. Verder komt er iets van een schuifdeur voor de deur. Ik ga dit proberen na te maken daarvoor:
![]()
Maar dat zijn meer lange termijn projectjes. Want eerst moet de douche afgetegeld worden. En dan natuurlijk de keuken!
Die staat er nu zo bij:
![]()
![]()
Sinds de vorige foto's van de keuken is er dus gestuct en geverfd, zijn alle stopcontacten er, staat het fornuis er, hangt de verwarming weer en staat de koelkast er (oh, die heeft nu trouwens 24 uur kunnen rusten, wat betekent dat ie aan mag! Hoera, stap 1 dichter bij de beschaving (o nee, stap 2, stap 1 was de wc

))
Ik dacht trouwens toen ik de doos opendeed van de oven: "O nee, ze hebben de verkeerde kleur geleverd!" Vervolgens dacht ik: "Getver, wit met blauwe strepen, wie neemt dat in godsnaam". Toen kwam ik pas tot de conclusie: "O nee, het is beschermingsfolie"

Woonkamer lekker volgepropt met de keuken, maar wel echt een fijne ruimte, die ook al volop gebruikt wordt! (En zoek Chessie!

)
![]()
![]()
Trouwens, FYI, ik wil de boel ont-ikea-en (althans, deels, wil ik elk geval af van die grenen en berkenfineerlook), dus die berkenfineer spullen gaan de woonkamer uit en worden verbannen naar de keuken, totdat ik geld heb om daar mooie tafel en stoelen te kopen. Eerste stap was Chessie pimpen, zodat ik nu mooie bank heb. Stap twee was het stoeltje dat je daar ziet: voor niets meegenomen van mijn werk, lekker retro, en zitting opnieuw bekleed. Die komt straks in de keuken met andere stoeltjes aan de tafel die er ooit gaat komen (zit te denken aan oude paneeldeur met glasplaat er op op poten ofzo, even kijken of dat niet te rommelig wordt, anders iets anders moois). Maar das allemaal van later zorg.
[ Bericht 0% gewijzigd door Beijtje op 10-03-2010 23:25:32 ]