Ze geven wel redelijk goed de sfeer weer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
wordt trouwens tijd dat ik weer nieuwe foto's ga maken en plaatsen deze zijn een beetje oud
al een hele tijd en de douche is ook al veranderdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, dus die badmat is al weg?
dat wel maar de veranderingen staan er niet opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze geven wel redelijk goed de sfeer weer.
Gelukkig maar..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
al een hele tijd en de douche is ook al veranderd
whehehe die hebben we ook allang niet meerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Nu nog dat foeilelijke tafelkleedje weg bij het buffet en je bent al een eind op weg
Toch jammer dat jij geen ogen in je rug hebtquote:
zie editquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe die hebben we ook allang niet meer
op mij, maar met de krullen en wimpers van zijn vaderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
lijkt mini-meneer op jouw of meer op zijn vader?
en waarom dat danquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch jammer dat jij geen ogen in je rug hebt
kon ik zien of jij ook lief lijktquote:
behang zit daar niet en de begroeiing is ook al wegquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kon ik zien of jij ook lief lijkt
de kleur op de muur dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
behang zit daar niet en de begroeiing is ook al weg
ik heb het ook alleen maar over de foto's hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:44 schreef friemelaar het volgende:
Jammer dat ik het "ervoor" nooit gezien heb, nou kan ik niet meelullen
Dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
dan zal het een mooi menneke zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op mij, maar met de krullen en wimpers van zijn vader
dat kunnen alleen LL en JFquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:44 schreef friemelaar het volgende:
Jammer dat ik het "ervoor" nooit gezien heb, nou kan ik niet meelullen
komt op de foto's ook niet zo uit als het in werkelijkheid is plus het menubord staat daar ook niet opquote:
Hij is prachtig. De mooiste ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het een mooi menneke zijn![]()
net als randall van LL
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus.
Doe daar wat aan.
Nu.gaat niet op deze pc heb ik geen foto's van mezelf staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Inderdaad tijd voor nieuwe foto's dan!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
komt op de foto's ook niet zo uit als het in werkelijkheid is plus het menubord staat daar ook niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |