zolang je hem niet frituurt zoals bulletslutquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom dan? JIJ zou mijn laptop niet lenen he.
Of heeft 'ie hulp nodig met mij sleuren denk je?
Ow, dan kom ik er wel gewoon bij liggenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!![]()
En dan twee trappen op en dat bed in, want daar staat 'ie nu namelijk ook.
Moet je mij er wel even achter vandaan sleuren, maar soit.
dat is waarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar als jij geen laptop meer hebt moet je toch iets anders doen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie oneindige mogelijkheden
Je mag ook wel meekijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, dan kom ik er wel gewoon bij liggen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan kom ik er wel gewoon bij liggen
Uit de oven?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:09 schreef friemelaar het volgende:
Nee hoor, uit een echte oven.![]()
En traditie getrouw aan 1 kant een beetje zwart
het lijkt wel bij mij op de zaakquote:
want daar kijkt iedereen ook mee op elkaars laptop?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
het lijkt wel bij mij op de zaak
niet in zo'n tosti apparaat wat nog gewoon op het fornuis moetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:09 schreef friemelaar het volgende:
Nee hoor, uit een echte oven.![]()
En traditie getrouw aan 1 kant een beetje zwart
ik wel al rare benamingen gehoord maar deze is weer nieuw voor mequote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want daar kijkt iedereen ook mee op elkaars laptop?
Okee..met het gevaar te worden uitgelachen: wat gebeurt er dan precies bij jou op het werk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik wel al rare benamingen gehoord maar deze is weer nieuw voor me
en wat was het antwoord op het eerste aanzoek?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Da's al het tweede aanzoek deze week
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee..met het gevaar te worden uitgelachen: wat gebeurt er dan precies bij jou op het werk?
Eerst maar eens een proef ritje vaart makenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en wat was het antwoord op het eerste aanzoek?
dan weet ik een beetje wat mijn kansen zijn
de eerste is van marijke geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en wat was het antwoord op het eerste aanzoek?
dan weet ik een beetje wat mijn kansen zijn
klik mijn homepage maar eens aanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee..met het gevaar te worden uitgelachen: wat gebeurt er dan precies bij jou op het werk?
oh crap.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de eerste is van marijke geweest
je bent populairquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Da's al het tweede aanzoek deze week
[ afbeelding ]
waarom niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh crap.
dat win ik nooooooooit.
sfeervol en gynaecologenstoel in één zinquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
klik mijn homepage maar eens aan
Ja, als je me uitlacht dat kan je dat wel vergeten natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eerst maar eens een proef ritje vaart maken![]()
zij is lief hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom niet?
checkt fobo's nog eens
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:19 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar zet hele schaal met tosti's in het midden
Tast maar toe, ze zijn niet zo zwart deze keer.
en het klopt ook nog met de werkelijkheidquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sfeervol en gynaecologenstoel in één zin![]()
![]()
Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stomquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als je me uitlacht dat kan je dat wel vergeten natuurlijk
trusten marcquote:
en jij nietquote:
Dat weet ik, mijn bed toch?quote:
dat kun je wel zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom
[ afbeelding ]
Jaja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het klopt ook nog met de werkelijkheid
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Stom Stom Stom Stom Stom Stom Stom
[ afbeelding ]
quote:
welke badmat?quote:
quote:
2 foto's onder die sfeervolle gynaecologenstoelquote:
dat wist ik welquote:
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
2 foto's onder die sfeervolle gynaecologenstoel
ik zag het aan je ogenquote:
oooh, dus die badmat is al weg?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt gelijk![]()
wordt trouwens tijd dat ik weer nieuwe foto's ga maken en plaatsen deze zijn een beetje oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |