hoezo de mooiste?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is prachtig. De mooiste ook![]()
![]()
![]()
ook nergens op internet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat niet op deze pc heb ik geen foto's van mezelf staan
en dan zijn we nog niet eens klaar met de verbouwingen/veranderingenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:48 schreef friemelaar het volgende:
"Nu" ziet het er in elk geval gezellig uit, 'k heb verder geen uit de toon vallende zaken gezien.
Maja, ik ben dan ook niet zo'n stylist
de mooiste van de WERELD!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoezo de mooiste?
heb je meer kinderen?
duidelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inderdaad tijd voor nieuwe foto's dan!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:51 schreef friemelaar het volgende:
Bespaar me die barst in mijn monitor aub
quote:
iig niet op openbare site'squote:
als je nou msn had mocht je 'm wel even zienquote:
haha.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iig niet op openbare site's![]()
tenminste zover als ik het weet
dat heb ik welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je nou msn had mocht je 'm wel even zien
En de rest wil nog door Fok!kenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn hoofd vindt dat ik moet slapen
preciesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 02:00 schreef friemelaar het volgende:
Met foto's weet je nooit waar ze belanden ......
en de rest nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn hoofd vindt dat ik moet slapen
ja, ik heb ineens nogal koppijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 02:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En de rest wil nog door Fok!ken![]()
Interessante ontwikkeling
'k heb hier nog een fotootje van m'n bootje zoals ie nu in de hal ligt, slechte kwaliteit maar ik zal 'm wel ff posten..quote:
You have mailquote:
dat is minderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 02:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik heb ineens nogal koppijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |