Oh, zo'n rond gaskacheltje heb ik ook nog gehad in mijn eerste flatjequote:
raaaaar huis....quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef Leonietje83 het volgende:
Los gegaan met zilververf!
[ afbeelding ]
Voor meer zilverdetails klik hier
haha helemaal mee eens! het was eruit of verhuizenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als die keuken wat strakker was geweest en geen corry koningskastjes had gehad, was dat rood een stuk mooier geweest
woah, een genuine WTFquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Indoor boomhut![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dan zie ik enkel de url die eindigt op jpg.... niet naar funda-site van het huis. Er zijn manieren om adhv de jpg afbeelding die site terug te vinden, maar ik weet niet hoe.quote:
OK, foutje in de link dus: http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-56772570-clercxstraat-40/quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:30 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Dan zie ik enkel de url die eindigt op jpg.... niet naar funda-site van het huis. Er zijn manieren om adhv de jpg afbeelding die site terug te vinden, maar ik weet niet hoe.
Hele vreemde constructie... soort van zwevend bureauquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
OK, foutje in de link dus: http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-56772570-clercxstraat-40/
ja dus... maar onder de trap in een kast???quote:
Bedstee dat gebruikt wordt als kastruimte voor de televisie? Kastruimte voor de televisie?quote:In de woonkamer bevinden boekenkasten, een plateau voor bijvoorbeeld computerruimte en vier paneeldeuren naast elkaar. De eerste twee deuren geven toegang tot de voormalige bedstee, welke nu als kastruimte voor de televisie wordt gebruikt.
Ik ken iemand die ook een bedstee heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:37 schreef Nizno het volgende:
euhm.. dit komt uit hetzelfde huis.. Zie ik serieus een bedstee in een kast verwerkt?
[ afbeelding ]
Ik heb zelf vroeger een bedstee gehad.. Niets mis mee.. Maar in een kast?!?!?!?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook een bedstee heeft. Best tof.
De meeste mensen komen liever uit de bedstee dan uit de kast, veel ouders schrikken nogal wanneer hun kind uit de welbekende kast komt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Het is geen bedstee in een kast. Het was oorspronkelijk al een bedstee. (Heb de bijgaande tekst gelezen.)
Trouwens, wat is een bedstee anders dan een bed in een kast.![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:06 schreef Sodium het volgende:
'GERENOVEERDE KARAKTERISTIEKE BOVENWONING VOORZIEN VAN HEERLIJK BALKON'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, het heeft potentie, maar voordat het balkon echt heerlijk is, moet er nog wel wat aan gebeuren, mijns inziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |