moesten ze de vloer verbergen ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
Daar is toch niets opmerkelijks aan...
Deze wel: nee, het is geen houten vloer.
[ afbeelding ]
2016: Spoortunnel klaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit ik hier voor niks m'n gelijk te halen![]()
![]()
Wat de bouwput betreft heb jij weer gelijk, 6 jaar is de officiele planning, maar ze gaan bijna zeker archeologische vondsten doen, dus dat vertraagt lekker :p
En dan maar hopen dat ze niet eerst een gat graven en er daarna achter komen dat de huizen eromheen verzakken, zou ook niet voor het eerst zijn![]()
Wat een kastjes ook!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:20 schreef loecje het volgende:
[..]
moesten ze de vloer verbergen ofzo?
foto vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
Tada het is een tafel waarbij ze de stoelen hadden weggehaald
Jij gaat door voor de wasmachinequote:Op woensdag 10 februari 2010 14:20 schreef loecje het volgende:
[..]
tjonge zeg, had de makelaar die andere foto niet wat anders kunnen nemen dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:20 schreef loecje het volgende:
[..]
moesten ze de vloer verbergen ofzo?
foto vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
wat een rare foto.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:17 schreef R2R het volgende:
De weg van de minste weerstand
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat het meer met smaak, of eerder een gebrek aan smaak te maken heeft..quote:
Die leidingenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:17 schreef R2R het volgende:
De weg van de minste weerstand
[ link | afbeelding ]
Uh.. Ik zit nou al een kwartier naar deze foto te staren, maar ik zou echt niet _weten_ hoe ik die troep zou moeten wegdenken.... Ik ben er onderhand trouwens wel duizelig vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
Heeft hier ongetwijfeld al eens gestaan, maar het is zo'n godsgruwelijk mooi huis, als je al die zooi wegdenkt..![]()
[ afbeelding ]
Rendering van de oude verkoopbrochure.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef silliegirl het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vreemde hoek..?
http://www.funda.nl/koop/(...)-sint-annastraat-24/
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef TSPO het volgende:
[ afbeelding ]
Hee Hans Klok zit aan tafel
link
Die zitten verborgen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:14 schreef Woffel het volgende:
Klok met z'n Ford Ka![]()
En waar zijn de verborgen kamertjes waar hij 't over had..?!
tof behangquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef TSPO het volgende:
[ afbeelding ]
Hee Hans Klok zit aan tafel
link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |