Ook die hebben wequote:Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb de Wii jog, die kun je tussen je Wii-mote en je nunchuck proppen en dan moet je echt lopen om vooruit te komen in spellen.
Er waren allerlei negatieve reviews over het hele Wii gebeuren dat het geen vervanging van echte lichaamsbeweging was, maar ik weet zeker dat het net als fruit eten en daarna een Vi drinken prima is als aanvulling, en het is tof.
die heb ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb de Wii jog, die kun je tussen je Wii-mote en je nunchuck proppen en dan moet je echt lopen om vooruit te komen in spellen.
Er waren allerlei negatieve reviews over het hele Wii gebeuren dat het geen vervanging van echte lichaamsbeweging was, maar ik weet zeker dat het net als fruit eten en daarna een Vi drinken prima is als aanvulling, en het is tof.
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je die film gezien of niet? Niks arme Jennifer.
Gelijk minpunten ook ja?quote:
Die kreeg ik toch ook, jong?quote:
Drie slokken en het is op, ik heb er een gewoonte van gemaakt, kleine moeite om het idee te hebben dat je goed bezig bent tussen het jezelf doodzuipen en roken in.quote:
Da's meer omdat orakelquote:
Dat was helemaal in scene gezet om haar man (Clive Owen) geld (meen ik) afhandig te maken. Komt uit Derailed. Matige film overigens.quote:
LiLo.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Adolecens het volgende:
Next!
[ afbeelding ]
geen url checken!
Jamie Lee Curtis toch?quote:
Nou, en. Ik vind haar nog steeds zielig.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was helemaal in scene gezet om haar man (Clive Owen) geld (meen ik) afhandig te maken. Komt uit Derailed. Matige film overigens.
quote:
Ik!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Mijn vriendin wil seks met een voor haar aantrekkelijke vrouw, wie wil?
Yup. +2quote:
Nee, die niet. Ik hou niet zo van Jennifer Aniston. Sorry maat.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, en. Ik vind haar nog steeds zielig.
En bloedjegel in een schoonmaaksterskostuum.(Die film heb je zeker ook al gezien?
)
[ afbeelding ]
Bt. En filmen graag.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Mijn vriendin wil seks met een voor haar aantrekkelijke vrouw, wie wil?
En verkopen via sellyoursextape.com.quote:
Dude, afgaande op deze foto zou je echt wel haar plumeautje willen betasten en haar eens grondig laten zuigen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die niet. Ik hou niet zo van Jennifer Aniston. Sorry maat.
Haha! Je ziet er idd als een mongool uit als je het doet, dat is mijn voordeel dan weer, niemand kan me zien, alhoewel ik wel altijd met een maat mariokart en 1 keer van de bank gevallen ben in mijn fanatisme.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook die hebben we
Zit ik op de bank koffie te drinken en staat mevrouw voor de tv te "lopen"!
"Allebei lelijk"?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Fuck ja
Ik haal die altijd door elkaar
Ze valt op een beetje jongensachtige vrouwen, ik vermoed alleen dat je over de top bentquote:
Buffy!!quote:
Dan roep ik bij dezen Bt terug.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze valt op een beetje jongensachtige vrouwen, ik vermoed alleen dat je over de top bent
Dat niet directquote:
hij zal t wel leuk vinden als ik yoga ga doenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haha! Je ziet er idd als een mongool uit als je het doet, dat is mijn voordeel dan weer, niemand kan me zien, alhoewel ik wel altijd met een maat mariokart en 1 keer van de bank gevallen ben in mijn fanatisme.
+1quote:
Buffy.quote:
Ze is alleen niet zo aardigquote:Op maandag 8 februari 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
Die Daniella van The Fashion Show is een hottie.
Was trouwens een mooie aflevering dat. Aflevering 10 van seizoen 4. Hush.quote:
Ik vind dat een lekker wijf, alleen hier is ze toch echt te mager hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Bragi het volgende:
Keira Knightley. Over jongensachtige meisjes gesproken...
[ afbeelding ]
Waar moet ik 'm in stoppen?quote:
Dat weet ik en idd wat mij betreft mag ze ook wel wat vollerquote:Op maandag 8 februari 2010 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind dat een lekker wijf, alleen hier is ze toch echt te mager hoor
Die linker lijkt een beetje op een jonge Alicia Silverstone.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |