quote:
Jeweet, dushi.quote:
Ik dacht dat je wel zou begrijpen wat ik bedoeldequote:
Wtf, je ui.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je kut doet me denken aan die ava van mij
Duh, natuurlijk doe ik dat.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel zou begrijpen wat ik bedoelde![]()
En hij heeft wel wat van mn ava
Weet ik het.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik snap dat plaatje in de OP alleen niet.. Is het een kutroos ofzo? Euhm?
Leuk hequote:
Totaalbedrag : 660.50 EURquote:Op maandag 8 februari 2010 21:10 schreef Crack_ het volgende:
Lamon: http://www.muziekmetropoo(...)P85-Stage-Piano.html
88 toetsen en gewogen.
Duhuuuude.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef Bragi het volgende:
Toch maar een Valentijnscadeautje gehaald voor m'n vriendin:
[ afbeelding ]
STOER! Ik heb vandaag 150 euro uitgegeven aan boeken.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Totaalbedrag : 660.50 EUR
Begunstigde : MUZIEKHUIS VRIESE B.V.
U heeft betaald.
Jij zal er wel meer van weten dan ik...
Dus done!
Wat? Niet goed?quote:
Dan zie jij mn webiconquote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zie gewoon een brownie ofzo als JB's UI!
Nee voor mij ook niet, gelukkigquote:Op maandag 8 februari 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb jij die niet eerder gepost?
Er zit er geen bij die op mij lijkt
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat? Niet goed?Is het een kleur die snel vloekt denk je?
Leuk voor je, ik hou niet van boeken, wel van muziek.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
STOER! Ik heb vandaag 150 euro uitgegeven aan boeken.
Ik hou wel van boeken, maar boeken voor Statistics a 60 euro bevallen me dan weer minder.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Leuk voor je, ik hou niet van boeken, wel van muziek.
Ik heb 'm opgeslagen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk he![]()
Ik heb die andere weggedaandie jij hebt gezien en verder niemand
Vleermuis.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik herken ze gewoon geen van allen en vond die vleermuis links onder een beetje bweh.
maar zat er nou ergens een mooie kut tussen op die site Bragi?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
Ik heb vandaag een postorderbruid besteld voor driehonderd euro. Inclusief verzendkosten.
Leuk!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou wel van boeken, maar boeken voor Statistics a 60 euro bevallen me dan weer minder.
Fijn dat je dat zegt, nu voel ik me wat minder idioot over mijn zoveelste impulsaankoop.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou wel van boeken, maar boeken voor Statistics a 60 euro bevallen me dan weer minder.
Neh, niet echt...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar zat er nou ergens een mooie kut tussen op die site Bragi?
Maar die van haar was geen impulsaankoop denk ikquote:Op maandag 8 februari 2010 21:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zegt, nu voel ik me wat minder idioot over mijn zoveelste impulsaankoop.
Oh nee, dat was Arcee.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
Toen ik een jaar of twaalf was, las ik 's nachts vaak van die Statistiek-boeken, met m'n hand onder de dekens.
Euhm, ja...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
Toen ik een jaar of twaalf was, las ik 's nachts vaak van die Statistiek-boeken, met m'n hand onder de dekens.
SMG?quote:
Hoezo voel je je nu minder idiootquote:Op maandag 8 februari 2010 21:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zegt, nu voel ik me wat minder idioot over mijn zoveelste impulsaankoop.
Nee, ABNquote:
Dat zei ik laatst ook in Afrika...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:29 schreef L0t.. het volgende:
Die bruine ziet eruit alsof 'ie aan het afsterven is![]()
Ah, oh, die herkende ik dan weer niet.quote:
Cruel Intentions.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, oh, die herkende ik dan weer niet.
Wel gezien, kan me deze scène niet herinneren.quote:
Ik overdrijf hoor, dat is namelijk stoer in de SC hier, ik heb die Roland bijna 10 jaar gehad, en ik baalde al heel lang dat ik niet meer kon spelen, dus ik zat er al een paar dagen over te denken, weer pianospelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar die van haar was geen impulsaankoop denk ik
Ik heb ook een impulsaankoop gedaan, een bloem voor mn oma met een kaartje met: voor oma eropvan 2,95
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel gezien, kan me deze scène niet herinneren.
Jessica Biel.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:32 schreef Adolecens het volgende:
Ah, we doen een quiz!
Goed, wie is dit dan?![]()
[ afbeelding ]
ja, maar welk deel?quote:
Jessica?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:32 schreef Adolecens het volgende:
Ah, we doen een quiz!
Goed, wie is dit dan?![]()
[ afbeelding ]
Wrong.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jessica Biel.
En ik zie nu de voornaam in de url.
Ze praat raar!quote:
Het enige wat ik ermee doe is tennisquote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel laatst in een impuls een wii gekocht, Ado is er heel blij meeen ik vind het ook leuk
quote:
Joah, heel vaakquote:Op maandag 8 februari 2010 21:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het enige wat ik ermee doe is tennis
Oh.quote:
JA!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh.Maar ik dacht serieus aan een Jessica voordat ik de url zag.
Alba dan maar?
Neeeeeh, dat is leuk, maar tafeltennis is veel leuker, want dan kun je met de MotionPlus echt veel meer subtiele bewegingen maken! Ik wacht op een echt tof tennisspel met goede reviews die ook gebruik maakt van MotioPlus, is veel echter.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het enige wat ik ermee doe is tennis
Elisha Cuthbert.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Stand:
Wd: 1
Bragi -1
Next!
(niet naar de url kijken!)
[ afbeelding ]
Aan die kont haar had ik haar wel herkend.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JA!![]()
[ afbeelding ]
IQM had het gelijk geweten![]()
Check! Die minpunt ben je kwijt dan, ook +1 nuquote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Elisha Cuthbert.
Bonuspunt: The Girl Next Door?
Die motionplus hebben wij ook, tafeltennis heb ik nog niet eens geprobeerdquote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neeeeeh, dat is leuk, maar tafeltennis is veel leuker, want dan kun je met de MotionPlus echt veel meer subtiele bewegingen maken! Ik wacht op een echt tof tennisspel met goede reviews die ook gebruik maakt van MotioPlus, is veel echter.
Surequote:Op maandag 8 februari 2010 21:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aan die kont haar had ik haar wel herkend.
Dat is echt leukquote:Op maandag 8 februari 2010 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wacht op een balance board en wii fit plus
Ik dacht eerst Famke Jansen, maar dat zal wel nietquote:Op maandag 8 februari 2010 21:40 schreef Bragi het volgende:
Next:
[ afbeelding ]
Ken haar zelf niet zo goed.
Heeft ze hoofdpijn? Ze grijpt zo naar d'r hoofdquote:
Heb je die film gezien of niet? Niks arme Jennifer.quote:
Ik heb de Wii jog, die kun je tussen je Wii-mote en je nunchuck proppen en dan moet je echt lopen om vooruit te komen in spellen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wacht op een balance board en wii fit plus
Dat is Olivia Wilde. In Life's Good in Crack Town. Dacht ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:40 schreef Bragi het volgende:
Next:
[ afbeelding ]
Ken haar zelf niet zo goed.
Ado: -1quote:Op maandag 8 februari 2010 21:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Famke Jansen, maar dat zal wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |