Nee voor mij ook niet, gelukkigquote:Op maandag 8 februari 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb jij die niet eerder gepost?
Er zit er geen bij die op mij lijkt
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat? Niet goed?Is het een kleur die snel vloekt denk je?
Leuk voor je, ik hou niet van boeken, wel van muziek.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
STOER! Ik heb vandaag 150 euro uitgegeven aan boeken.
Ik hou wel van boeken, maar boeken voor Statistics a 60 euro bevallen me dan weer minder.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Leuk voor je, ik hou niet van boeken, wel van muziek.
Ik heb 'm opgeslagen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk he![]()
Ik heb die andere weggedaandie jij hebt gezien en verder niemand
Vleermuis.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik herken ze gewoon geen van allen en vond die vleermuis links onder een beetje bweh.
maar zat er nou ergens een mooie kut tussen op die site Bragi?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
Ik heb vandaag een postorderbruid besteld voor driehonderd euro. Inclusief verzendkosten.
Leuk!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou wel van boeken, maar boeken voor Statistics a 60 euro bevallen me dan weer minder.
Fijn dat je dat zegt, nu voel ik me wat minder idioot over mijn zoveelste impulsaankoop.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou wel van boeken, maar boeken voor Statistics a 60 euro bevallen me dan weer minder.
Neh, niet echt...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar zat er nou ergens een mooie kut tussen op die site Bragi?
Maar die van haar was geen impulsaankoop denk ikquote:Op maandag 8 februari 2010 21:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zegt, nu voel ik me wat minder idioot over mijn zoveelste impulsaankoop.
Oh nee, dat was Arcee.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
Toen ik een jaar of twaalf was, las ik 's nachts vaak van die Statistiek-boeken, met m'n hand onder de dekens.
Euhm, ja...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Bragi het volgende:
Toen ik een jaar of twaalf was, las ik 's nachts vaak van die Statistiek-boeken, met m'n hand onder de dekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |