abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:14:51 #101
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_83718941
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Pieter-utd het volgende:
Asiel is een goeie keuze. Wij doen dat ook altijd als we een nieuwe kitten halen met de oude kat. De meeste worden op een gegeven moment echt wel ergens anders ondergebracht
Ik zou jou dus als asiel zijnde geen dieren meer meegeven!
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 13:23:41 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_83719317
Don't feed the troll
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_83757160
En Peper nog een keer omhoog.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:41:17 #104
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_83757798
Ik hoop echt dat hij een goed huisje vind. Ik heb zelf vorig jaar 2 katten in huis genomen die ook uit een situatie kwamen dat er meer katten waren waardoor een eentje van de 2 helemaal gestrest raakte (die 2 samen gaat wel goed) zodra ze een tijdje bij mij waren was de stress helemaal over en de vacht van de gestreste kat is ook weer helemaal mooi (was ook open gekrapt). En mijn katten zijn al wat ouder dus dan moet het met peper helemaal snel goed komen als ze een goed plekje hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_83813693

Peper en Rossi
pi_83814123
Ik vind het zo zielig voor Peper dat nieman hem wil hebben Zelf heb ik drie katten dus hier zal hij ook niet gelukkig worden maar ik hoop zo dat iemand hem in huis wil nemen. Waar zijn eigenlijke baasjes nu aan denken zou echt verschrikkelijk zijn als dat gaat gebeuren.
Mag ik vragen waar je nog meer zoekt naar nieuwe baasjes behalve hier?
pi_83814659
Ik ben zo brutaal geweest om de beheerders van een ander forum waar ik rondstruin, te vragen of ik Peper onder de aandacht mag brengen.
Mocht het mogen, dan zal ik het eerst natuurlijk even verder overleggen hoor Maar ik dacht, niet geschoten is altijd mis!
pi_83816445
Ohhh ik ben heel hard aan het nadenken of we iemand kunnen bedenken die graag Pepper zou willen hebben.

Ik zou hem zo hier willen, maar ik heb geen tuin (alleen een balkon)! En ook 2 poesjes hier.
Ik heb wel hele goede mogelijkheden om hem te laten ontstressen.
Je mag altijd PMen voor info, we hebben al vaker gestresste katten (en andere huisdieren) geholpen om zich weer fijn te voelen.

Ik ga nu iig weer heel hard verder denken of ik een mooi huisje met fijn tuintje weet waar Pepper terecht zou kunnen!
pi_83817697
Oh, FR, je hebt PB
pi_83818140
Peper
Iemand moet hem toch wel willen?? Ik heb ook al in mijn omgeving gevraagd, maar helaas...
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:39:36 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83818336
Wat een schatje.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83818730
Ook even onze kennissenkring een mailtje gestuurd! Wie weet is er iemand die een mooi huisje heeft Mocht er iemand zich melden, dan kom ik het meteen hier laten weten!

En mijn ouders denken ook mee!
pi_83834351
Hoe kan het nou zijn dat niemand die lieverd wil??
Ik vind dit zo een sneu verhaal!!

Heb zelf al 5 poezels dus dat gaat t niet worden!
Heb al hier en daar rondgevraagd maar niemand die aan de "eisen" voldoet
Zelfs al met mn buurvrouwtje overlegt dat als zij pepper neemt dat ik wel mee wil betalen aan de kosten enzo, ze heeft al een kat, maar das een ouwe sul.. Dachten we t eens te worden tot we ons bedachten dat er veel (lees mijn 5) ook bij haar binnen komen en dat er hier achter nog zeker 3 andere katten rondhopsen

Is een tuin echt een vereiste??
Wil nog wel een gokje wagen bij mn schoonouders..die wonen alleen op 6 hoog en hebben dus alleen een balkonnetje.... (en mn schoonvader wil geen kat, maar ik kan mn schoonmoeder misschien wel opstoken nu zn baasjes denken aan waar ik niet aan moet denken... )
pi_83835828
@candaasje ik reageer van het weekend even op je PM
@lotjuh hij heeft een poos zonder tuin en balkon gezeten ik weet niet of hij het nu weer zal accepteren maar aandacht maakt een hoop goed bij hem
@bloemetje heel erg bedankt voor het meedenken
pi_83836607
Ik duim voor pepper en ferrari rood
pi_83856965
@canadeesje zie pm

Ben ik een hele slechte kattenmoeder als ik zeg dat Peper eigenlijk liever is dan onze eigen katten? Ik heb zelf nog nooit zo'n lieve kat meegemaakt.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 01:21:16 #117
216508 frensje
VI Hooligans
pi_84383441
heb helaas een husband en zoontje die allergisch zijn voor katten (heb ze ook dit topic laten lezen, gezegd dat peper ook een buitenkat is maar helaas ...)
hoe kan het nou dat het voor zo'n lieve kat zo lang duurt voor een nieuw liefdevol huisje
* tevens een schopje voor dit topic
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
  vrijdag 23 juli 2010 @ 01:28:22 #118
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_84383585
Ook ik probeer mijn mams te overtuigen.. maar vooralsnog heeft ze te goede excuses... die ik wel begrijp.
En ik wil peper stiekem zelf ook wel maar je gaf al aan dat andere viervoeters niet het meest idelale is en ik heb in totaal 12 poten
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_84506222
Hoe is het nu met Peper?

Heb mn schoonouders niet over kunnen halen -O-
Moet steeds aan Peper denken... Is er nou helemaal niemand die wil/kan?? ;(
pi_84506942
Ik moet ook al steeds aan Peper denken.. Ook nog niemand gevonden.. En hij ziet er zo lief uit!!
pi_84516230
Nog geen nieuw huisje voor Peper.
pi_84516736
:( Hè verdorie!!
  maandag 26 juli 2010 @ 19:43:31 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_84517023
het is dan ook een filnke eisenlijst om dat mooie beestje gelukkig te maken. ik zou er de tijd niet voor hebben. maar wellicht dat lang wachten beloond wordt. bij een lief oud vrouwtje 3 hoog. ergens.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_84764506
Schopje voor Peper.

Zal mn mams eens polsen, die wil dolgraag een kat, paps niet, maar die heeft niks in te brengen in dit soort zaken ;p
pi_84786199
Fijn dat er nog aan Peper gedacht wordt. Ik ben momenteel op vakantie dus amper online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')