quote:
hehehehequote:
ScottTracy +1quote:
Ik vind het meer een terreurgroep dan een band....quote:Op maandag 8 februari 2010 22:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
heheheheDat zeg je grappig, alsof de jostiband een gang is.. en geen orkest
quote:
Ja maar die toevoeging kost me nu wel 2 punten...kan ik die van jou soms lenen?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
heheheheDat zeg je grappig, alsof de jostiband een gang is.. en geen orkest
Sorry, ik heb ze hard nodigquote:Op maandag 8 februari 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja maar die toevoeging kost me nu wel 2 punten...kan ik die van jou soms lenen?
Jep, ik dacht ik maak de vraag makkelijker maar dat was dus niet nodigquote:Op maandag 8 februari 2010 22:51 schreef Yankee het volgende:
josh homme?
Dat was inderdaad het andere goede antwoordquote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef Platina het volgende:
Them Crooked Vultures ?? en Queens of the Stone-age
Them Crooked Vultures dusquote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef Yankee het volgende:
van queens of the stone age en ....?
Conrad Murrayquote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Yankee het volgende:
De arts van de overleden zanger Michael Jackson is aangeklaagd voor dood door schuld wegens het overlijden van de Amerikaanse popster vorig jaar. Dat is vandaag in de Amerikaanse stad Los Angeles bekendgemaakt door het kantoor van de openbare aanklager.
Wat is de naam van deze arts?
Wel aardig, maar niet bijzonder. Het klinkt eigenlijk gewoon als een gemiddeld QOTSA-album. Had van zo'n supergroep wel meer verwacht.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef tomtomaat het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is deze CD? Heeft iemand hem? Ben benieuwd...
Ik heb hem laatst gedownload en tot op heden een keer geluisterd, kan mij (nog) niet boeien.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef tomtomaat het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is deze CD? Heeft iemand hem? Ben benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |