Ja is goed. Ik dacht iets te moeilijk......quote:Op maandag 8 februari 2010 20:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
In de vraag staat noem de namen van de princessen in volgorde en er staan cijfertjes bij de plaatjes.. ik dacht dat ik wel duidelijk was.
quote:
Hij is oud- voetballer hoor geen boormachine.....quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef ScottTracy het volgende:
Ja ik zag al dat ik te laat was maar in 't vorige topic kreeg je ook een punt voor een voornaam dus ik dacht...
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef ScottTracy het volgende:
Ja ik zag al dat ik te laat was maar in 't vorige topic kreeg je ook een punt voor een voornaam dus ik dacht...
Die vraag komt nog een keer langs.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:07 schreef ScottTracy het volgende:
Nee die heet gewoon Ome Willem.....quote:
Ik weet het, bij nader inzien niet zo'n slim antwoordquote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee die heet gewoon Ome Willem.....
Geweldig om te zien dat alle users hier ongeacht hun leeftijd de Film van Ome Willem kennen!quote:
Nee hoor. Die heet Edwin Ruttenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee die heet gewoon Ome Willem.....
Niet als hij in Functie was.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:21 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben er ook weleens geweest toen ik 3 was, maar toen zijn we eerder naar huis gegaan omdat ik bang was van de boeven.
off topic-er dan off topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
off topic-er dan off topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga m'n best doen. Stuur je nog een berichtje.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Julian, Dick, George, Annie en Tim
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Julian, Dick, George, Annie en Tim
Helaas heb ik een hekel aan die boeken.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
mr_anonimous +2
Stand # 1880:
4 tomtomaat
8 mr_anonimous
4 Cobra4
2 Tanjaa
2 Yankee
Idem, en volgens mij heb ik alle "De Vijf" boeken nog wel liggen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:28 schreef nightcowboy het volgende:
Die heb ik vroeger vaak gelezen.
"De Vijf" is tof. Dat kan nooit erg zijn geweest om die te moeten lezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas heb ik een hekel aan die boeken.Moest ze verplicht lezen van mijn pa net als de Hardy Boys.
Als iets moet is het al snel niet meer leuk....quote:Op maandag 8 februari 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"De Vijf" is tof. Dat kan nooit erg zijn geweest om die te moeten lezen.
Ik heb ook even geen idee waar het over gaatquote:Op maandag 8 februari 2010 21:30 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ken die hele 'vijf 'niet eens
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:30 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ken die hele 'vijf 'niet eens
Ach, gun die oudjes ook hun plezier.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb ook even geen idee waar het over gaat![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik heb ook even geen idee waar het over gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |