Een slagwapen van de Maori's idd.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
Oh wacht! (opkomende herinneringen van mijn tijd in Nieuw Zeeland) Een maori wapen.
mr_anonimous +2quote:Op maandag 8 februari 2010 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Claymore?
Klein foutje zie ik over het hoofd.quote:
Of Angus bepaalt wie er dubbele punten krijgt.....quote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, het antwoord op de volgende vraag is: Angus. Want volgens de TT geeft dat antwoord dubbele punten.
In volgorde?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Snowwhite
Cinderella
Sleeping Beauty
Ariel
Cobra4 +8quote:
3241?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:48 schreef tomtomaat het volgende:
Ariel Assepoester Sneeuwwitje Doornroosje
ja maar ik dacht op volgorde van de oudste film als eerste..... Iets duidelijker in je vraagstelling wezen hoor. Ik ben oud.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
@ andy: het in volgorde zetten stond in de vraag
Stand # 1880:
4 tomtomaat
4 mr_anonimous
2 Cobra4
2 Tanjaa
In de vraag staat noem de namen van de princessen in volgorde en er staan cijfertjes bij de plaatjes.. ik dacht dat ik wel duidelijk was.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja maar ik dacht op volgorde van de oudste film als eerste..... Iets duidelijker in je vraagstelling wezen hoor. Ik ben oud.
Laat Andy maar ouwehoeren. Je vraag was duidelijk genoeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
In de vraag staat noem de namen van de princessen in volgorde en er staan cijfertjes bij de plaatjes.. ik dacht dat ik wel duidelijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |