Goedmaak-boobsquote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef BobbyB het volgende:
D'r zitten ook wel gedrochten tussen, IQM.
Lekkere jetsers van lelijke wijven. Waar een mens al niet blij mee is. (zegt de man, die de applicatie bigbittygirls op zijn Iphone heeft...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef BobbyB het volgende:
Ben blij dat IQM er weer is. Staan er tenminste weer lekkere jetsers in het topic.
Wát?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekkere jetsers van lelijke wijven. Waar een mens al niet blij mee is. (zegt de man, die de applicatie bigbittygirls op zijn Iphone heeft...![]()
)
quote:
Dit soort info zal je blijven achtervolgen, geloof me.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekkere jetsers van lelijke wijven. Waar een mens al niet blij mee is. (zegt de man, die de applicatie bigbittygirls op zijn Iphone heeft...![]()
)
Inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso, negerinnen.Als ik ergens niet op kan vallen...
Groothoekvertekeningquote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook geen gezicht.
Tevens: gebrek aan heupen.
Ik moest gewoon pagina 5 van mijn telefoon volmaken.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit soort info zal je blijven achtervolgen, geloof me.
Alsof er niet zat andere applicaties zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest gewoon pagina 5 van mijn telefoon volmaken.
Verder vind ik het wel een schatje.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/6hcinlv/1
Emo-girls.
"Even though that you have like 3,000-something friends on MySpace, I think it's really cool that you picked me."
ZOOOOO NEPquote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/6hcinlv/1
Emo-girls.
"Even though that you have like 3,000-something friends on MySpace, I think it's really cool that you picked me."
Teveel zelfs, na 5 pagina's gaat het ding net niet stotteren, anders kon ik zo 8 pagina's volmaken, maar er moest iets in het genre "entertainment" bij, en deze krijgt 3 sterren.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof er niet zat andere applicaties zijn.
Ze zien er gelukkig uitquote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef Bragi het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind Brad Pitt echt een toffe peer.
Maar... is het wat?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Teveel zelfs, na 5 pagina's gaat het ding net niet stotteren, anders kon ik zo 8 pagina's volmaken, maar er moest iets in het genre "entertainment" bij, en deze krijgt 3 sterren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |