Goedmaak-boobsquote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef BobbyB het volgende:
D'r zitten ook wel gedrochten tussen, IQM.
Lekkere jetsers van lelijke wijven. Waar een mens al niet blij mee is. (zegt de man, die de applicatie bigbittygirls op zijn Iphone heeft...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef BobbyB het volgende:
Ben blij dat IQM er weer is. Staan er tenminste weer lekkere jetsers in het topic.
Wát?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekkere jetsers van lelijke wijven. Waar een mens al niet blij mee is. (zegt de man, die de applicatie bigbittygirls op zijn Iphone heeft...![]()
)
quote:
Dit soort info zal je blijven achtervolgen, geloof me.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekkere jetsers van lelijke wijven. Waar een mens al niet blij mee is. (zegt de man, die de applicatie bigbittygirls op zijn Iphone heeft...![]()
)
Inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso, negerinnen.Als ik ergens niet op kan vallen...
Groothoekvertekeningquote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook geen gezicht.
Tevens: gebrek aan heupen.
Ik moest gewoon pagina 5 van mijn telefoon volmaken.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit soort info zal je blijven achtervolgen, geloof me.
Alsof er niet zat andere applicaties zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest gewoon pagina 5 van mijn telefoon volmaken.
Verder vind ik het wel een schatje.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/6hcinlv/1
Emo-girls.
"Even though that you have like 3,000-something friends on MySpace, I think it's really cool that you picked me."
ZOOOOO NEPquote:Op maandag 8 februari 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/6hcinlv/1
Emo-girls.
"Even though that you have like 3,000-something friends on MySpace, I think it's really cool that you picked me."
Teveel zelfs, na 5 pagina's gaat het ding net niet stotteren, anders kon ik zo 8 pagina's volmaken, maar er moest iets in het genre "entertainment" bij, en deze krijgt 3 sterren.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof er niet zat andere applicaties zijn.
Ze zien er gelukkig uitquote:Op maandag 8 februari 2010 19:18 schreef Bragi het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind Brad Pitt echt een toffe peer.
Maar... is het wat?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Teveel zelfs, na 5 pagina's gaat het ding net niet stotteren, anders kon ik zo 8 pagina's volmaken, maar er moest iets in het genre "entertainment" bij, en deze krijgt 3 sterren.
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, naar dat college gaan we ook niet meer![]()
Heb welgeteld een uur les gehad, van de 1,5 uur die op het rooster stond.
Docent wist niet welke klassen wij waren.
Alles werd voorgelezen van de sheets.
Dikke middelvinger voor ze
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, naar dat college gaan we ook niet meer![]()
Heb welgeteld een uur les gehad, van de 1,5 uur die op het rooster stond.
Docent wist niet welke klassen wij waren.
Alles werd voorgelezen van de sheets.
Dikke middelvinger voor ze
Hetzelfde als foto's in de sc, maar dan iets aangekleder, dus nee.quote:
Negers horen toch achterinquote:Op maandag 8 februari 2010 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat moet jij achterin de bus?Ken je plek.
Ik heb een leuke winkel voor je gevonden.quote:
Ik zat al achterin de busquote:Op maandag 8 februari 2010 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat moet jij achterin de bus?Ken je plek.
Normaalgesproken zit ik ook lekker vooraan, op het invalide plekjequote:
Driver als in race-spel-Driver?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hetzelfde als foto's in de sc, maar dan iets aangekleder, dus nee.
Ik wilde gewoon wat nieuwe apps proberen, wat wel cool is, is Driver (speelde ik vroeger wel eens op de pc), een VLC-player afstandsbediening app, en een kleine piano die echt goed werkt, tenzij je worstenvingers hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |