Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
gewoon sportsokken!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hodvr, is mn was net klaar, blijkt dat we hier geen waslijn hebben hangen (voor mn wollen sokken, dunne sokken zitten maar kut)
hakkuhquote:Op maandag 8 februari 2010 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moe, koud en spierpijn waar ik geen idee van heb hoe ik eraan kom
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook spierpijn. Al weet ik wel hoe ik eraan kom.
Appeltaart verbrandZusje mag niet meer op de oven letten.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wat is moos?
goedenavond trouwens.
Jij woont in Almelooo en weet niet wat moos is?quote:
oooh justin wat lekker..quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij woont in Almelooo en weet niet wat moos is?
Dat wordt extra billekoek voor jou.
ben eigenlijk dordtse. maar heb ook in brabant gewoond.quote:
Mmmquote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
oooh justin wat lekker..
nee serieus, wat is moos?
denekampquote:
Ik heb geen moosquote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet me eraan denken... SAN kom eens hier, dan eet ik die moos van je buik
Je moet me die naam echt eens uitleggen. En dan vooral de waarom erachterquote:
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 8 februari 2010 18:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik ben misselijk van de bietenhad ik maar spruiten gemaakt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:18 schreef omearos het volgende:
[..]
in een koor, om te oefenen voor een concert
weet ik zelf niet eensquote:Op maandag 8 februari 2010 18:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
mag ik ook weten wat voor concert?
doe ik al. wat ben je toch behulpzaam.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, gewoon rustig gaan zitten.
volgens mij beft ie graag.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet me die naam echt eens uitleggen. En dan vooral de waarom erachter
volgens mij is het geen kloon van bevertonquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
is befferton trouwens een kloon van beverton? ze hebben dezelfde usericon namelijk.
Omgquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Post-id 77.777.777 is bijna aan de beurt! #2
het moet toch niet gekker wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg
Nu sta ik in de geschiedenisboeken van Fok
drinken uit andermans glas.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
meisjes die bier uit je glas drinken
wauw! mag ik je aanraken?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg
Nu sta ik in de geschiedenisboeken van Fok
Heb ik helemaal geen probleem meequote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
drinken uit andermans glas.
Dit was anders.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
goed voor de weerstandquote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:
goed te passe?quote:
Ja post zevenenzeventigmiljoenzevenhonderdzevenenzeventigduizendzevenhonderdzevenenzeventig.quote:
Wouterquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:48 schreef haakon het volgende:
ik lig hier helemaal dubbel om
http://www.albinoblacksheep.com/flash/pizza
Niet gepakt met drugs?quote:
doe niet aan drugs, nooit gedaan ook, dus niet bang om gepakt te wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet gepakt met drugs?
Waren er nogal veel gepakt ja.
Joah! Vanoamd weer zoep'nquote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef rulerofdeath het volgende:
goed te passe?
quote:I got struck by lightning in the thunder
Wilder than the things from the tundra (pick em up!)
Help me up, someone's pulling me under
A scorture, a flame on the brain, this is torture
de verveling...quote:Op maandag 8 februari 2010 20:17 schreef Redbaron het volgende:
damn rustig hierzo
jaaa dat is zo gaaf! ken je dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef Redbaron het volgende:
electric boogie?
nopequote:Op maandag 8 februari 2010 20:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
jaaa dat is zo gaaf! ken je dat?
goede zaakquote:
nee anders zou ik t niet vragenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
jaaa dat is zo gaaf! ken je dat?
die je niet krom daait?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goede zaak
ik ben nu weer aan 't klussen
vrijdagavond heb ik maar even echte boren gehaald
neequote:
dat waren boren van een heel goedkoop setjequote:Op maandag 8 februari 2010 20:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nou als ik die foto zag zegt dat nog niets...
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:47 schreef Redbaron het volgende:
zelfs die heb ik nooit krom gedraaiden wel ooit een goedkope ratel dolgedraaid
zal tnt wel ff vragen of ze de post voor duindoorn .. hier dumpenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb fifa 10 ook besteld, krijg hem overmorgen binnen als t goed is
Neu...afbliemquote:Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zal tnt wel ff vragen of ze de post voor duindoorn .. hier dumpen
Keb nog een kater van gisternquote:
Whehequote:
hoezo?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, vanavond of morgen is een van mn kanaries pleite
Ik verkoop hem omdat ie gewoon teveel lawaai maakt. Zeg dat een normale kanarie volume 10 haalt, dan is deze zeker 25quote:
oh die. henk heet ie toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verkoop hem omdat ie gewoon teveel lawaai maakt. Zeg dat een normale kanarie volume 10 haalt, dan is deze zeker 25
Nee, Henk is liefquote:
*Smeltquote:Op maandag 8 februari 2010 19:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja post zevenenzeventigmiljoenzevenhonderdzevenenzeventigduizendzevenhonderdzevenenzeventig.
![]()
![]()
![]()
![]()
En natuurlijk van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn virtuele cadeau! Kies maar uit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef Kreator het volgende:
Ja, ik had nog een halve beugel staan, maar madame moest zo nodig metjullie
op fok.
Ik vroeg nog of je mee wilde naar boven, maar dat wilde je nietquote:Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef Kreator het volgende:
op fok.
Ik hou niet zo van traplopen als ik nog bier kan drinken.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vroeg nog of je mee wilde naar boven, maar dat wilde je niet
Ik ben het ToFst gok ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:42 schreef Redbaron het volgende:
nouja zeg, en de rest van ToF wordt niet eens uitgenodigd
had ik geen nee tegen gezegdquote:Op maandag 8 februari 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of je mee wilde naar boven, maar dat wilde je niet
Soms moet je nee zeggen om een boodschap af te geven hè. Ik bedoel, als ik nu al altijd maar toegeef aan dat soort onzedelijke verzoeken, hoe moet dat dan in een later stadium als er afgewassen moet worden? Straks moet ik dat nog een keer zelf doen.quote:
jup, jij jij plaaggeestquote:Op maandag 8 februari 2010 22:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat gewoon thuis te TeamFortress 2'en en tv te kijken. Maar het leek net echt hè?.
Krea wel... Ik had jou beter uit kunnen nodigen danquote:
Met een halve beugel zou ik even naar de orthodontist gaan, da's niet bestquote:Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef Kreator het volgende:
op fok.
Gebits-beugels staan niet. Die liggen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Met een halve beugel zou ik even naar de orthodontist gaan, da's niet best
Ik ga ook sap drinken, en het heet Grolschquote:Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ipv bier een keer sap drinken, ook lekker
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gebits-beugels staan niet. Die liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een schilder onder de grond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een wiskundeleraar die steeds in de rede wordt gevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rechter zo bij een echtscheiding.
"Uw man was altijd vol lof over u"
"Ja zegt de vrouw, maar hij heeft er de brui aan gegeven, dus wil ik scheiden"
Zegt de rechter "Echt hè"
En vanwege die reactie van net.
Komt een jongen van 14 met een halve beugel bij de orthodontist.
Zegt de orthodontist "Ga eens je tanden poetsen, je ruikt naar drank"Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En ik ga ook.
Kusjes!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die grappen... Die zijn erg slecht.
Slaap lekker
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
*gaap
net terug van school, nu met de beentjes omhoog
vriendin meld net dat dr vriend is vreemd gegaan met zijn ex
loser![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Assiej het volgende:
*gaap
loser![]()
![]()
hoi
![]()
![]()
massage nodig?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Assiej het volgende:
*gaap
loser![]()
![]()
vreemdgaan is nogo
Doet maar wat..![]()
Oh yes pleassee! mijn rugquote:![]()
Ja wat een loser![]()
hij had er geen spijt van, ja dat hij mn vriendin gekwetst had maar verder
neu![]()
![]()
![]()
ransaap dat ie is...
Hoi mark(en de rest)
![]()
Markoquote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh yes pleassee! mijn rug![]()
Ja wat een loser![]()
hij had er geen spijt van, ja dat hij mn vriendin gekwetst had maar verder
neu![]()
![]()
![]()
ransaap dat ie is...
Hoi mark(en de rest)
![]()
![]()
![]()
Dat ie er geen spijt van heeft zeg... Loser.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef Assiej het volgende:
*gaap
loser![]()
Ja echtwaarquote:Op maandag 8 februari 2010 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ie er geen spijt van heeft zeg... Loser.
waarop zij tegen hem zegt
"en je had geen tijd om even aan mij te denken"
Ja sorry zei ie, het gebeurde het
eerst zoenen en vervolgens is hij er blijven pitten
echt waar
zen pik eraf hakken dat zal ik em
Leuke dag gehad btw ?![]()
![]()
Hoi Assiej.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Het gebeurde? Wat, had ie z'n hersens op een plek waar de zon niet schijnt?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja echtwaar
echt waar
Leuke dag gehad btw ?
Bah. Ik help je met alle liefde hakken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
avond.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
ken ik hem/haar?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja echtwaar
echt waar
Leuke dag gehad btw ?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
quote:Hoiii
ik hoorde vanmiddag van een lerares dat er vrijdag loverboys op school waren geweest
die hadden gezegt dat ze saxion studenten waren en spraken engels en vroegen aan meisjes van o.a. het roc hun 06 nr enzo....
![]()
Goed punt.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Weet ik toch niet ?duh haha
hoe weet ik nu wie jij kent? haha
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
jupquote:Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ze kwamen uit almelo dacht ik en heette mark(o )
![]()
Ik heb nu je nummer tenminste wel![]()
![]()
denk je dat ik achterlijke koe ben ofzo?quote:Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Pardon?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gebeurde? Wat, had ie z'n hersens op een plek waar de zon niet schijnt?
Bah. Ik help je met alle liefde hakken.
Wie vond het grappig dat haar vriendin vreemdging met een kerel?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ikquote:Op maandag 8 februari 2010 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pardon?
Wie vond het grappig dat haar vriendin vreemdging met een kerel?Maar het was een heel andere context. Hij is zijn vriendin gewoon vergeten, zij niet.
Daarbij is het niet mijn zaak aan hem te vertellen wat ze heeft gedaan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zoals ik je gisteren zag typen... Jaquote:Op maandag 8 februari 2010 23:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
denk je dat ik achterlijke koe ben ofzo?
Andere context, mn aars. Vreemdgaan is vreemdgaan. Punt.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
IkMaar het was een heel andere context. Hij is zijn vriendin gewoon vergeten, zij niet.
Daarbij is het niet mijn zaak aan hem te vertellen wat ze heeft gedaan.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
waarom sms je dan niks leuksquote:Op maandag 8 februari 2010 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu je nummer tenminste wel
![]()
![]()
jow
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Ik heb het ook niet goed gepraatquote:Op maandag 8 februari 2010 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Andere context, mn aars. Vreemdgaan is vreemdgaan. Punt.En als je goed had gelezen, was alleen het feit dat ze meteen de meest lelijke kerel ever pakt, grappig.
ik ga weer een ronde worms doen
Toen was ik zo dronken als een koe ja, niet achterlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik je gisteren zag typen... JaDiep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Oke dus vanavond krijg ik een schattig smsje ?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
rustig opbouwen he.. Om nou gelijk to the point te gaan.. Das ook niks
vreemdgaan is vreemdgaan
je gebruikt bij beiden het verstand niet wat je evt. beschikt
wt een zak is het eerlijk waar..![]()
wat maakt dat nou uit?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet goed gepraatEn als je goed had gelezen, was alleen het feit dat ze meteen de meest lelijke kerel ever pakt, grappig.
feit blijft dat de persoon in kwestie vreemdgaat.Doet maar wat..![]()
dat krijg jequote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oke dus vanavond krijg ik een schattig smsje ?
vreemdgaan is vreemdgaan
je gebruikt bij beiden het verstand niet wat je evt. beschikt
wt een zak is het eerlijk waar..
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2010 23:45:16 ]![]()
Voor de laatste keer, IK HEB HET VREEMDGAAN NOOIT GOEDGEPRAAAAAAAAT! Damn, tast de alcohol jullie leesvermogen aan?
Ze ging vreemd, ze is fout. Daarom mag ik toch nog wel lachen omdat ze zo'n oerlelijke kerel pakt? Ik heb dr ook wel verteld dat ze een kutwijf is, dan nog hoef ik haar vriend niks te vertellen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het niet kunnen dat jij het goedpraat.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:46 schreef Samzz het volgende:
Voor de laatste keer, IK HEB HET VREEMDGAAN NOOIT GOEDGEPRAAAAAAAAT! Damn, tast de alcohol jullie leesvermogen aan?
Ze ging vreemd, ze is fout. Daarom mag ik toch nog wel lachen omdat ze zo'n oerlelijke kerel pakt? Ik heb dr ook wel verteld dat ze een kutwijf is, dan nog hoef ik haar vriend niks te vertellen.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Ja, kom zeg... Tegen mij zeiken omdat een vriendin van mij het nodig vind om vreemd te gaanGa je frustraties er anders lekker even uit fappen of zo...
Ik ook niet. Geef me billenkoek.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat jij het goedpraat.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zal wel geen onderwerp meer aankaartenjullie gaan alleen maar discussieren ....
stom, terwijl ik zo hard even aandacht nodig heb
*sad face![]()
Ik lig in bed, DBZ te kijken met mn beste vriendinnetje <3quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
LIEVERDquote:Op maandag 8 februari 2010 23:50 schreef Assiej het volgende:
Ik zal wel geen onderwerp meer aankaartenjullie gaan alleen maar discussieren ....
*sad face
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aandacht? Jij hebt een lekkere massage nodig, een warm bad en dan lekker je bed in
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Gezelligquote:Op maandag 8 februari 2010 23:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig in bed, DBZ te kijken met mn beste vriendinnetje <3
Ik doelde op de 20e
blijft een forum he, houdt t ook spannendquote:Op maandag 8 februari 2010 23:50 schreef Assiej het volgende:
*sad face
Doet maar wat..![]()
He, ik begon er niet mee... Ik kan er ook niks aan doen dat lezen moeilijk isquote:Op maandag 8 februari 2010 23:50 schreef Assiej het volgende:
*sad face
MORGEN GA IK NEUKEN HIIHIDiep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 8 februari 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik begon er niet mee... Ik kan er ook niks aan doen dat lezen moeilijk is
ik zeg 1 ding
tig keer een antwoord met verantwoordig
geef gewoon een knuff of een![]()
![]()
![]()
![]()
waarvoor?quote:
ik vind vreemdgaan de normaalste zaak, grappig zelfs.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
JIJ!?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:52 schreef Robinhoo het volgende:
MORGEN GA IK NEUKEN HIIHI[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
ja ze zei tegen mij dat ik naar Markstraat in Almelo moest komen en 50 euro meenemen.quote:Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:54 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
das nu lief
en kom maar op met die massage
denk dat ik binnen 10 sec. slaap
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja ze zei tegen mij dat ik naar Markstraat in Almelo moest komen en 50 euro meenemen.
![]()
![]()
Joh, ik dacht dat je alleen mij wou, ik doe het gratisquote:Op maandag 8 februari 2010 23:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja ze zei tegen mij dat ik naar Markstraat in Almelo moest komen en 50 euro meenemen.
maarja dan ga je wel vreemd![]()
![]()
En serieus, ik weet waar het isquote:De landen zijn imo altijd een doolhof, maar, deze weet ik
Oke je laat me twijfelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Joh, ik dacht dat je alleen mij wou, ik doe het gratis
maarja dan ga je wel vreemdDiep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Wouter en Justin en Krea en RedBaron zijn ook uitgenodigd, heb ze alleen geen mail gestuurd. Ik pm jullie ff als ik achter een computer zit.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter en Justin en Krea en RedBaron zijn ook uitgenodigd, heb ze alleen geen mail gestuurd. Ik pm jullie ff als ik achter een computer zit.
WHAT THE FUCKquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter en Justin en Krea en RedBaron zijn ook uitgenodigd, heb ze alleen geen mail gestuurd. Ik pm jullie ff als ik achter een computer zit.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Ooh Marko en Daniel en ik hebben al een uitnodiging voor iets anders.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:04 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh Marko en Daniel en ik hebben al een uitnodiging voor iets anders.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
Schatjes ik ga slapen
sorry voor mijn o zo korte aanwezigheid
maak het nog even gezellig
en San mooi om te horen dat je een leuke dag hebt gehad
en Nath, toffe pics!
De rest, slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
slapenDiep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Ik ga zo ook...
Ik zit te bedenken of ik weer meedoe aan de vleeskeuring op het andere forum...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar Nath, ik kan niet, de 20e heb ik een feest bij een maat van me
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:01 schreef Redbaron het volgende:
20ste kan ik niet, verjaardag kameraad en zn vriendinmet heel veel bier/drank
Robin en ik komen welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar Nath, ik kan niet, de 20e heb ik een feest bij een maat van me![]()
![]()
quote:
Marko gedraagt zich wel. Anders pak ik m bij z'n oor.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:24 schreef Samzz het volgende:
Marko gedraagt zich wel. Anders pak ik m bij z'n oor.
![]()
![]()
Precies. Dan ben je als was in m'n handen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nicequote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Dan ben je als was in m'n handen.
![]()
![]()
Oke. Tot zo, honeyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaaa ik kom dicht tegen je aanliggen zo lieverd![]()
zoo, dat was weer even leuk. De hebzuchtprijs heb ik ook weer gewonnen
wat heb je graag dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, dat was weer even leuk. De hebzuchtprijs heb ik ook weer gewonnen
spanking?
Doet maar wat..![]()
jij bent dichterbij, en lekkerderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij vermaakt je maar met justin
Doet maar wat..![]()
worms 2quote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
ik kan een iso wel online zetten, dan kunnen we met hamachi tegen elkaar doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
die had ik ooit ook, nu kan ik m nergens meer vinden...wel geniaal spelLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
be my guest:)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan een iso wel online zetten, dan kunnen we met hamachi tegen elkaar doen
iso is te openen met deamon?Doet maar wat..![]()
jup, gewoon te mountenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
be my guest:)
iso is te openen met deamon?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij bent dichterbij, en lekkerder![]()
te dichtbij
![]()
![]()
Truste leu, tot morgenavond
Debat ging wel goed
Pechtold is een toffe gast, nog even met 'm staan praten na afloop.Brutal. Fucking. Metal.![]()
dat kan ik wel waarderen, btr dan zo geheimzinnig en overal doekjes om windenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nuchter wel, ontzettend uitgesproken ook
Doet maar wat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |