Ik was toen ook niet helemaal bij de pinken. M'n vriendin was net bij me weg en ik zat onder de medicijnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik koop echt NOOIT wat aan de deur, telefoon of op straat.
Als ik iets nodig heb dan ga ik er zelf wel achteraan om het uit te zoeken. Onder het motto: If it sounds too good to be true, it probably is
Dan zou ik niet eens de deur open gedaan hebben / de telefoon opgenomen hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was toen ook niet helemaal bij de pinken. M'n vriendin was net bij me weg en ik zat onder de medicijnen.
Ik heb net warme chocomelk met slagroom op, dus nee, dank jequote:
doe mij maar een biertje!quote:
Ja, laten we maar een beetje mixen.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wil je wat van mij, ik heb schijt aan de hele wereld en dat kan best wat minder
Ik heb nooit zin om van zoiets een gesprek te maken. Opdonderen met die onzin en ophouden met m'n tijd verdoenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben zelf nogal 'vervelend' en heb jaren in de sales gezeten. Ben derhalve ook niet op mijn mondje gevallen en ben best in staat om een gesprek over te nemen en dan het gesprek te sturen/leiden. Derhalve krijg ik bij vrienden ook altijd de telefoon als er een enquete is. Zodra ze Jehova's zien en ik ben er ...mag ik open doen. Ik kan daar echt van genieten
Wat een kutsmoesquote:Op maandag 8 februari 2010 15:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was toen ook niet helemaal bij de pinken. M'n vriendin was net bij me weg en ik zat onder de medicijnen.
Die's wel warm nu.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja thee, ik had een uur geleden de waterkoker al aangezet
Haha, dat zei ik nu ook: Geen idee hoor, dat regelt m'n manquote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes![]()
Ik vind het vaak wel lastig om te weigeren. Zeg vaak heel laf dat mijn man dat beslist omdat hij het geld inbrengt maar dat hij nu niet thuis is. Dan wimpelt hij ze zelf af als ze nog eens terugkomen maar meestal blijven ze dan ook gewoon weg.
Ik heb op 1 mok na een complete liter opquote:
Zit ook al aan mijn tax (van welgeteld 3 kopjes per dagquote:Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb op 1 mok na een complete liter opDoe mij maar even niet dus..
Klinkt idd niet heel frisquote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Armageddon het volgende:
Kijk nou! één na laatste post. Hier komen die kut Nuon colporterus vandaan.
Iemand bekend met Atlas Advertising?
Dat soort gassies lul ik 3x in een kwartier onder de tafelquote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Armageddon het volgende:
Kijk nou! één na laatste post. Hier komen die kut Nuon colporterus vandaan.
Iemand bekend met Atlas Advertising?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |