Is da nie een bietje loat?quote:Inschrijving sluit vrijdag 26 februari om 18:00
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef dubidub het volgende:
Hoe gaat KLB dan heten? Jankersgat ofzo?
Aangepast.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:59 schreef zovty het volgende:
Is da nie een bietje loat?
En toch moest ik lachenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die beer in je gebruikersafbeelding
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef dubidub het volgende:
Hoe gaat KLB dan heten? Jankersgat ofzo?
Darkraver, maar dat is nog van voor jouw tijdquote:
Je kan trouwens stoppen met zoeken naar je prinsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Update Raad van 11:
de_boswachter
postmortum
de_ananas
Ik weiger.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan trouwens stoppen met zoeken naar je prins
Die kan ik niet zien hierquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
Zie PI
Succes met painten zovtyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:14 schreef zovty het volgende:
Is er dan misschien iemand bezig met een paint?
Heeft iemand misschien nog suggesties voor een inspiratieloze painter?
Toch wordt je inzending gewaardeerd!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:11 schreef wise het volgende:
een snelle paint, maar ik stel me niet kandidaat![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:11 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
een snelle paint, maar ik stel me niet kandidaatIk heb namelijk een hekel aan carnaval
[ afbeelding ]
een snelle paint, maar ik stel me niet kandidaatIk heb namelijk een hekel aan carnaval
ierste?quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:50 schreef Mss het volgende:
Wel een leuk idee zeg,ik ga van de week ook een inzending maken.mocht ik winnen dan zou ik het als noord-limburgse op prijs stellen als er in mijn tag 'ierste' staat!
is dat eerste ofzo?quote:
Ik begrijp helemaal niks meer van fok.quote:
Wat is er mis met jou?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal niks meer van fok.
Ten eerste snap ik niet waarom dit topic voor geen meter loopt.
En dan blijkt ook nog eens dat meneertje-ik-haat-alles-behalve-kanker carnavel wel leuk vind.
Zit ik in een alternatief universum ofzo?
terwijl IK er juist een HEKEL aan heb.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
WISE gaat de eerste Prins Carnaval van KLB worden. Ik voel het aan alles.
Niksquote:
Paint zelf dan wat, misschien iets met Stacy?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
We zitten gewoon in een luie,verrotte, matige, met veel nieuwe noobkutusers -fase van KLB.
Tijden veranderen.
KLB is kapotgemaakt door de massa![]()
![]()
wat als ik win en jou de prijs geef?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben organisatieDie zijn uitgesloten van deelname.
Dus het heeft geen doel
[ afbeelding ]
hoe laat moeten we de uitslag inleverenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Kutzooi. Dit gaat nog moeilijk worden![]()
Ontsluiting van de FA's? Ben je aan het bevallen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog geen ontsluiting van de FA's
Dus moet even wachten op hun antwoord wat betreft het kleurtje en de tag.
PM me maar je voorkeur van paints vanavond. Dan volgt later morgen de grote uitreiking op de platte kar.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ontsluiting van de FA's? Ben je aan het bevallen?
Zo'n tagje is altijd weer een hoop gezeik om te regelen. Maar als te toch bezig bent; doe mij er ook éénquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Het is idd een zware bevalling
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof geeft Prins KLB dn ieëste een pul bier
Doe mij maar een dansmarieke tagje dan remlof!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Raad van Elf
1) Bowa
2) De ananas
3) Postmortum
4) Mr Cooper
5) Ensaf
6) Zovty
7) Biogarde
8) Gers
9) Hetiszover
10) Roflpantoffel
11) Advancedpower
Dansmariekes:
1) Snakylady
2) Wovlendagen
3) Mss
4) Breathtaking
5) Yvonne
Hofnar
1) Emmimich
2) Noorsbloed
Chauffeur van de prins
1) Maikuuul
Nee, alleen de Prins krijgt een tag t/m woensdag, de rest zet het maar in z'n ondertitelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe mij maar een dansmarieke tagje dan remlof!
Wordt er nog een prinses uitgekozen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen de Prins krijgt een tag t/m woensdag, de rest zet het maar in z'n ondertitel
-1 voor jou.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen de Prins krijgt een tag t/m woensdag, de rest zet het maar in z'n ondertitel
Daar heb ik nog niets over vernomen van de Raad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wordt er nog een prinses uitgekozen?
kies mij!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
De prins mag altijd zijn eigen prinses uitzoeken.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar heb ik nu de beste paint gemaakt?
nee dat was ik, maar ik hoefde de prijs niet, dus kreeg nr2 hem. Jij in dit geval.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar heb ik nu de beste paint gemaakt?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:25 schreef wise het volgende:
[..]
nee dat was ik, maar ik hoefde de prijs niet, dus kreeg nr2 hem. Jij in dit geval.
i lolledquote:
Mr.Cooper.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH L.NO...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow.quote:
die kerel heet wisequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
De prins wil L.No als prinses... regel jij dat Remlof?
Hey Remmie, krijgt Cooper zijn tag nog of heeft hij die al maar zie ik hem in de mobiele layout niet?
Overigens ja Mr. Cooper jij had de beste, samen met die kerel van pagina 1 maar die wou niet meedoen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hey Remmie, krijgt Cooper zijn tag nog of heeft hij die al maar zie ik hem in de mobiele layout niet?
Overigens ja Mr. Cooper jij had de beste, samen met die kerel van pagina 1 maar die wou niet meedoen
Ik zal het in mijn agenda zetten voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer van de geringe deelname.
Maar Cooper leverde wel hoge kwaliteit af.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Zuipen toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Volgens mijn gaan de prinses en prins vananacht leuke dingen beleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |