Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef Tamashii het volgende:
nou, als je als vrouw al gekomen bent, is seks daarna soms niet lekker meer
dan zijn er nog wel andere manieren om hem te laten komen.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef Tamashii het volgende:
nou, als je als vrouw al gekomen bent, is seks daarna soms niet lekker meer en als de man dan nog moet komen tsja....
Gelukkig geniet je wel volop!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:56 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
na 30 min begin ik het wel zat te worden
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:56 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
nou te laat in de zin van het duurt te lang..
al van alles geprobeerd.. na 30 min begin ik het wel zat te worden
ja maar van sexy pakjes alleen krijg ik het er ook niet uit hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:58 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
afwisselen, sexy pakjes, etc. werkt ook niet.
Als jij daar op je klok loopt te kijken ...quote:Op maandag 8 februari 2010 14:58 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
Anaal?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:53 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
ik hoor vaak van vrouwen dat hun vent "te vroeg" klaarkomt...
nou die van mij "te laat"! opgeilen is het probleem niet.
iemand nog goeie tips?
ehm lieve schat, jij zegt dat je na 30 minuten al geen zin meer hebt..... Dan heb je dat na 20 minuten ook al niet meer. Als jij iedere keer met deze instelling sex hebt snap ik wel dat hij niet klaar kan komen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
ik durf jullie met zekerheid te zeggen dat het niet aan mij ligt.
misschien iets wat hij kan doen?
Nee, want jij hebt er zo'n zin in dat je na dertig minuten al de klok vooruit ligt te kijken. Geil mokkel dat je d'r bent!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
ik durf jullie met zekerheid te zeggen dat het niet aan mij ligt.
misschien iets wat hij kan doen?
Je bent gewoon niet geil genoeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:53 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
iemand nog goeie tips?
Mijn reactie was volkomen normaal, dat jij het anders opvat zegt meer over jou.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:16 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
blijkbaar heeft dus niemand goeie tips, en zijn er maar weinig die normaal kunnen reageren.
Blijkbaar wil het er bij jou niet in (...) dat je eigen houding wel eens funest voor zijn libido kan zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:16 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
blijkbaar heeft dus niemand goeie tips, en zijn er maar weinig die normaal kunnen reageren.
blijkbaar wil jij gewoon niet luisteren.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:16 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
Nee blind het word getypt hier.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoop goeie tips hier misschien beetje sarcastisch.
Hoe dan ook TS is doof voor tips.
wat een rare opmerking, ben jij wel echt een vrouwquote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef Tamashii het volgende:
nou, als je als vrouw al gekomen bent, is seks daarna soms niet lekker meer en als de man dan nog moet komen tsja....
Tally, wat een ontnuchterend antwoord weerquote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Tally het volgende:
Het kan ook best zijn dat hij gewoon teveel aan zijn hoofd heeft
Dingen op het werk. Stress. Privé gedoe (gezeik met familie, vrienden).
Of dat hij zich gewoon te veel focust op het klaar komen
Mja mijn andere post was al onzin genoegquote:Op maandag 8 februari 2010 17:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tally, wat een ontnuchterend antwoord weer
Jij wilt dat je vriend klaarkomt binnen het door jou gestelde 'timeslot'? Rightquote:Op maandag 8 februari 2010 15:16 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
are you fckin kidding me?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:04 schreef purplerose het volgende:
Ok ok, nog 1 echte tip van mij
melk zn prostaat, als die dan niet meer klaarkomt dan ligt het echt aan jou
Whut? Bang van een beetje prostaat melken?quote:
Dat hij met een rode kop zijn halfzachte lul ferm vastgrijpt en tegen zijn paars aanlopende eikel zit te brullen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:05 schreef Tally het volgende:
Of dat hij zich gewoon te veel focust op het klaar komen
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Socios het volgende:
Dat is toch ook onzin, he. Als ´ie eenmaal zit, zit ´ie. Met of zonder zak over het hoofd, de kut glijdt hetzelfde tijdens het pompen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef Sandoval het volgende:
TS wil het vast niet horen en zal het wel een 'niet normale' reactie vinden, maar waarschijnlijk ben je wel zelf het probleem ja. Tenzij hij met masturberen ook niet binnen een half uur kan klaarkomen, maar dat heb ik nog nooit gehoord.
Je bent vast heel aantrekkelijk enzo, maar de manier waarop je beschrijft hoe jij seks beleeft zal voor hem óf een afknapper zijn, óf veel psychologische druk op hem leggen (wat de druk daaronder weer doet afnemen (druk, gettit? zucht...)). Bovendien geef je nogmaals aan hoe jij hier mee om gaat door zo stellig te zeggen dat jíj niet het probleem bent, daarmee implicerend dat je partner wel een probleem is/heeft. Dit soort subtiele dingen zijn waarschijnlijk de oorzaak, of in ieder geval de reden dat het probleem zichzelf niet oplost.
Als jij mentaal geen zin meer hebt na een half uur: de seks is niet goed, geef het maar op. Je partner doet dan iets fout, of het ligt gewoon aan jouw desinteresse, hoe dan ook zullen jullie het van elkaar aanvoelen en daardoor beide minder zin krijgen.
Als je fysiek niet meer kan: ofwel aan je uithoudingsvermogen werken, of meer afwisseling. Standjes afwisselen, maar je kan ook tussendoor op hand- of mondwerk overgaan.
En ik heb ook het sterke vermoeden dat je je puur gaat focussen op z'n penis als je hem wil laten klaarkomen. Dat zal niet zo goed werken, want een man kan dat zelf hoe dan ook beter dan jij als partner kan. Maak hem juist gek met dingen die hij níet zelf kan doen.
Kies zelf maar wat je met deze post doet. Als je hier gepost hebt omdat je gewoon verwachtte te horen wat je wil horen en allang weet, negeer hem dan, en leer leven met je 'probleem'. Als je hier postte voor een oplossing, neem het dan serieus en ga bij jezelf na hoe je je voordeel ermee kan doen. Zelfs al sla ik compleet de plank mis wat betreft de oorzaak van het probleem van je mannetje, dan nog zal bovenstaande bijdragen aan het verhelpen ervan.
Bovenstaande in combinatie met wat Tally zegt:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef Sandoval het volgende:
TS wil het vast niet horen en zal het wel een 'niet normale' reactie vinden, maar waarschijnlijk ben je wel zelf het probleem ja. Tenzij hij met masturberen ook niet binnen een half uur kan klaarkomen, maar dat heb ik nog nooit gehoord.
Je bent vast heel aantrekkelijk enzo, maar de manier waarop je beschrijft hoe jij seks beleeft zal voor hem óf een afknapper zijn, óf veel psychologische druk op hem leggen (wat de druk daaronder weer doet afnemen (druk, gettit? zucht...)). Bovendien geef je nogmaals aan hoe jij hier mee om gaat door zo stellig te zeggen dat jíj niet het probleem bent, daarmee implicerend dat je partner wel een probleem is/heeft. Dit soort subtiele dingen zijn waarschijnlijk de oorzaak, of in ieder geval de reden dat het probleem zichzelf niet oplost.
Als jij mentaal geen zin meer hebt na een half uur: de seks is niet goed, geef het maar op. Je partner doet dan iets fout, of het ligt gewoon aan jouw desinteresse, hoe dan ook zullen jullie het van elkaar aanvoelen en daardoor beide minder zin krijgen.
Als je fysiek niet meer kan: ofwel aan je uithoudingsvermogen werken, of meer afwisseling. Standjes afwisselen, maar je kan ook tussendoor op hand- of mondwerk overgaan.
En ik heb ook het sterke vermoeden dat je je puur gaat focussen op z'n penis als je hem wil laten klaarkomen. Dat zal niet zo goed werken, want een man kan dat zelf hoe dan ook beter dan jij als partner kan. Maak hem juist gek met dingen die hij níet zelf kan doen.
Kies zelf maar wat je met deze post doet. Als je hier gepost hebt omdat je gewoon verwachtte te horen wat je wil horen en allang weet, negeer hem dan, en leer leven met je 'probleem'. Als je hier postte voor een oplossing, neem het dan serieus en ga bij jezelf na hoe je je voordeel ermee kan doen. Zelfs al sla ik compleet de plank mis wat betreft de oorzaak van het probleem van je mannetje, dan nog zal bovenstaande bijdragen aan het verhelpen ervan.
Ooit wel eens gehad toen ik veel aan mijn hoofd had, ik er erg lang over deed.. Niet leuk als man te horen: *zucht, wanneer ben je klaar?*quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Vinger in de ass.
Op zo'n manier draagt hij zelf ook bij aan de instandhouding van het probleem. Hij vindt het een probleem, geeft zichzelf de schuld en zal er daardoor ook verkeerd mee omgaan in zijn hoofd. En als jij dan nog een paar keer laat merken dat jij het niet fijn vindt (het scenario dat Aneurism beschrijft) wordt het er niet beter op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:22 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
thanks hier kan ik wat mee...![]()
heb al vaker gevraagt wat het "probleem" is en kreeg eigenlijk alleen maar
te horen: ligt niet aan jou maar aan mij.
zal de onspannings techniek is toepassen... hoofd leeg zien te krijgen.
werkt het niet dan zelf nog maar wat (ont)spannings gebeuren verzinnen
quote:
Hmm.. juist ja.quote:
haha bij mij tzelfde.. er zijn niet veel tips voor jou, misschien wel voor hem,quote:Op maandag 8 februari 2010 14:53 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
iemand nog goeie tips?
ikke welquote:
meid, wie zegt dat t perse aan jou ligt :S heb je t al met hem erover gehad??? heeft hij dit al langer, of alleen bij jou??!! lijkt me sterk dat t aan jou ligt hoor.. al die stomme commentaren hier over dat je je best niet doet of niet lekker genoeg bent.. als t n echte vent is doet ie zn ogen dicht en fantaseert hij nota benequote:Op maandag 8 februari 2010 14:58 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
Meen je dat nou?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:56 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
nou te laat in de zin van het duurt te lang..
al van alles geprobeerd.. na 30 min begin ik het wel zat te worden
Als hij niet klaarkomt van pijpen dan doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
haha bij mij tzelfde.. er zijn niet veel tips voor jou, misschien wel voor hem,
maar helaas is t ook gewoon iets lichamelijks he, ik vind t niet perse een groot probleem, beter als te snel klaarkomen. het jammere is dat hij van pijpen niet klaarkomt en alleen in bepaalde standjes... maar niemand, van ons twee, die het ziet als een groot probleem..
Mischien een rare vraag, maar gebruikt hij drugs, of mischien iets teveel drank?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:53 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
iemand nog goeie tips?
Wellicht faked ze dat ookquote:Op maandag 8 februari 2010 15:24 schreef purplerose het volgende:
Misschien komt hij wel op tijd maar komt zij te snel!
Dat zou best erg zijn.quote:
Kom eens een paar keer bruut klaar om zijn pik heen, dat wil meestal wel helpenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:58 schreef mijzelf_en_ik het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:00 schreef TiMPiN het volgende:
Na 30 minuten al genoeg hebbenVind je 't gek dat ie zich opgejaagd voelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |