Die mensen die zeuren over die carepack glichts, spelen jullie op de xbox of niet?
op de ps3 heb ik er namelijk niet of nauwelijks last van.
Verder op welke title en of emblemen zijn jullie het mest trots op?
(http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns)
1. Challenge: "Ultimate Sacrifice" - Use a Tactical Nuke while your team is losing.
Op highrise, zat in een pauper team, starte bij A, eerste A gepakt toen naar C gegaan.
Daar redelijk wat kills gemaakt toen C gepakt, viel me op dat mijn team steeds bij C starte en niemand er doorheen kwam (zelfs niet toen ik choppergunner had) met andere woorden een echt heel erg slecht team.
Na de choppergunner moest ik nog 3 kills, even voor mezelf een logische route gemaakt, wat best lastig was met steeds uav van de tegenstander aan en niet coldblooded.
Tijdens het nadenken kwam er een kerel bij C binnen, die wou het te mooi doen oid ik had hem in elk geval, later nog 3 kills kunnen pakken en toen maar de nuke erin gegooid, stond echt dik achter.
2. Get a 10 killstreak without having any killstreak rewards equipped.
Had het al een paar keer geprobeerd maar steeds bij 8 a 9 kills werd ik gesloopt, had al het gevoel dat bij de tegenstander een dikke alarm bel ging rinkelen als ik in de buurt kwam.
Uiteindelijk in Invasion zonder campen gehaald.
3. Challenge: "Stickman" - Stick a Semtex to the enemy in a Game Winning Killcam.
Deze challens eigenlijk in een keer proberen gehaald.
Was in highrise, pakte de tegenstanders via de flanken verwachte ik, maar bleek dat twee gasten mijn kant op keken, en ik dus weinig tijd had, zag de score en dacht dit moet hem worden.
Gooide, raak, laatste kill.
4. Challenge: "Group Hug" - Kill multiple enemies with a Semtex Grenade stuck to one of them.
Had deze ook al een paar keer geprobeerd.
Zat in Quarry en ging echt voor geen meter stond, 3 - 11, steeds tegen 3 a 4 man compleet kansloos.
Ik liep via de linkerkant omhoog, rechtsaf naar die open ruimte, wetende dat bij die vrachtwagen 2 man moest zitten.
Bleken er 4 te zijn, KUT, eentje weten te killen bijna dood, snel liggen, even omhoog semtex gooien, boem 2 dood, dit was ook meteen de ommekeer uiteindelijk 17-11 geeindigd oid
5. Challenge: "Collateral Damage" - Kill 2 or more enemies with a single sniper rifle bullet
Geen mooi verhaaltje, maar gewoon leuk
Bonus. Challenge: "Heads Up!" - Kill an enemy by dropping a crate on them.
FFA, puur mazzel eigenlijk,
Had net een centrygun gekregen en gepakt, wou hem neerzetten maar had ondertussen blijkbaar alweer een care packets gescoord, zag een tegenstander wou snel de centrygun neerzetten maar gooide de carepackets tegen zijn kop aan, lol ik dood.
Blijkbaar is ie blijven staan oid geen idee, maar ik had hem
Bonus2: Challenge: "How the?" - Kill an enemy by using bullet penetration to blow up an explosive through a wall. FMJ is not Required
Was voor mij ook een: What the?