abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77796244
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:03 schreef eleusis het volgende:
Kwaliteit verhogen én geld besparen? Dat kan! Lees verder...
Geld besparen?

Dan komt er zeker een salarisvoorstet van ¤ 1300,- bruto. onder het mom van "U gaf in uw sollicitatierief toch aan dat ik geld kon besparen! )
  dinsdag 9 februari 2010 @ 08:13:14 #52
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_77796461
*** S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X ***

Zo nu ik eindelijk jullie aandacht heb wil ik je attenderen op mijn voorliefde voor...........
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_77797055
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 08:13 schreef Dwan het volgende:
*** S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X ***

Zo nu ik eindelijk jullie aandacht heb wil ik je attenderen op mijn voorliefde voor...........
Hmmm, SEX en dan je voorliefde voor kinderen kenbaar maken? Lijkt me geen goede binnenkomer bij een KDV
pi_77797161
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 07:41 schreef Bassfly het volgende:
Dan komt er zeker een salarisvoorstet van ¤ 1300,- bruto.
Het wordt toch invalwerk en dan mag je opdraven als iemand ziek is, meer dan 1300 bruto in de maand scoor je dan echt niet.
pi_77801756
willempjewever is erg positief
pi_77802473
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef Kaza het volgende:

[..]

Hmmm, SEX en dan je voorliefde voor kinderen kenbaar maken? Lijkt me geen goede binnenkomer bij een KDV

+1 voorspelbaar
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_77815573
heb dezelfde brief (aangepast natuurlijk) naar een ander KDV gestuurd,
donderdag gesprek, ze belde net
pi_77816686
quote:
Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef Fortitudo het volgende:
en bovendien je hebt je naam al onderaan je brief staan en je leeftijd staat in cv
waarom zou je dat in hemelsnaam opnoemen?

dit is wel een erg informele simpele inleiding. Ik zou je er direct uitfilteren. En dit bedoel ik niet in positieve zin.

Maar je hebt je gesprek, congrats.
Nah, kan wel imo.. Bij een functie met een relatief laag denkniveau is hier niets mis mee. Als iemand solliciteert voor een leidinggevende functie met minimaal HBO/WO denkniveau is dit idd een no-go... Maargoed: congrats TS
pi_77816850
Goeie openingszinnen zijn:
"Heb je een vuurtje voor me?" of:
"Ken ik jou niet ergens van?"

Niet voor niets zijn dit klassiekers, want ze werken gewoon!
pi_77819042
Geachte ...

Enthousiaste pedagogisch medewerkster met positieve instelling biedt zich aan!

Als je wilt aangenomen wil ik graag een bonus ik ben gister begonnen

[ Bericht 63% gewijzigd door Trusten op 09-02-2010 19:29:29 ]
pi_77820268
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:24 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Bij een functie met een relatief laag denkniveau is hier niets mis mee.

en bedankt
pi_77820890
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:53 schreef Floor-Sofie het volgende:
heb dezelfde brief (aangepast natuurlijk) naar een ander KDV gestuurd,
donderdag gesprek, ze belde net
Zet eens voor de gein in je brief dat je een vast aantal uren wilt werken op vaste dagen, moet je zien hoeveel reacties je dan krijgt...
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:23 schreef Trusten het volgende:
Enthousiaste pedagogisch medewerkster met positieve instelling biedt zich aan!
Nee he, eerst de schoonmaakbranche met de interieurverzorgsters en nu de mbo opleidingen die het etiketje pedagogisch medewerker geven? Hoe kwamen ze op het idee? Even een dagje meekijken op de universiteit bij de faculteit der maatschappij- en gedragswetenschappen en het woord pedagogie is blijven hangen? Afschuwelijk.

En spw3 kinderopvang is notebene met een LOI opleiding te behalen.... ik gruwel ervan
quote:
De pedagogische kwaliteit van de opvang in Nederlandse kinderdagverblijven is opnieuw gedaald, zo blijkt uit een landelijke meting van het Nederlands Consortium Kinderopvang Onderzoek (NCKO). Het NCKO, een samenwerkingsverband van de Universiteit van Amsterdam en de Radboud Universiteit Nijmegen, constateert dat pedagogisch medewerkers in onvoldoende mate beschikken over de vaardigheden die nodig zijn om de ontwikkeling van het kind te bevorderen.
I rest my case en zal niet wederkeren in dit topic, ik kan het niet meer aanzien

[ Bericht 30% gewijzigd door willempjewever op 09-02-2010 20:15:50 ]
pi_77821040
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef Floor-Sofie het volgende:
Creatief, zorgzaam, flexibel.
Mijn naam is *** , ik ben 22 lentjes jong, aantrekkelijk, zie bijbehorende foto, kortom alles wat een bedrijf zoals u zoekt. Tevens ben ik ook zojuist geslaagd voor de opleiding SPW 3 Kinderopvang.

dat was mijn openingszin. Kort en krachtig vind ik zelf, en het werkte blijkbaar haha
even een aanpassing gedaan

Verder zou ik geen brieven meer schrijven maar gewoon e-mailtje, gaat gewoon allemaal stukken sneller.
pi_77822330
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef willempjewever het volgende:
pedagogisch medewerker geven
Het is geen etiketje voor mensen die de opleiding hebben gedaan maar een functienaam van mensen die op een kinderdagverblijf/BSO werken. Als je je bezig houd met de opvoeding van kinderen dan is dat toch niet zo'n vreemde functienaam? Ze noemen je toch geen pedagogisch expert of orthopedagoog ofzo?
Je houdt je bezig met opvoeden(/opvoedkunde) oftewel pedagogiek dus kan je volgens mij best pedagogisch medewerkster genoemd worden, hoe moeten ze het anders noemen? Ik heb zelf overigens geen MBO gedaan maar HBO en doe het als bijbaan maar door m'n sollicatie en eerste indruk is het me wel duidelijk dat bijj het werken op een kinderdagverblijf of BSO wel meer komt kijken dan gezellig een puzzeltje maken met de kinderen hoor. En ze nemen ook niet iedereen zomaar aan. Denk je dat al die ouders hun kinderen zomaar bij iedereen achter laten?
quote:
Pedagogiek of opvoedkunde is de studie van de manier waarop volwassenen (ouders, opvoeders, onderwijzers) jeugdigen grootbrengen met een bepaald doel.
pi_77823653
@ Trusten: dankje, iemand die het snapt!

Werken met kinderen (KDV) wordt vaak als 'dom' werk gezien, maar het is zoveel meer. Zeker de kinderen van mij hebben al veel problemen, en het wordt alleen maar erger.. Ik kan een bijdrage leveren aan verbetering en dat doe ik graag.

MBO-ers worden vaak als minder of niet slim gezien, dat vind ik zo'n onzin, het werk wat ik nu doe en wil gaan doen vind ik geweldig en past bij me, wat interesseert het mij dan wat voor niveau het is..
pi_77825990
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:10 schreef Floor-Sofie het volgende:
@ Trusten: dankje, iemand die het snapt!

Werken met kinderen (KDV) wordt vaak als 'dom' werk gezien, maar het is zoveel meer. Zeker de kinderen van mij hebben al veel problemen, en het wordt alleen maar erger.. Ik kan een bijdrage leveren aan verbetering en dat doe ik graag.

MBO-ers worden vaak als minder of niet slim gezien, dat vind ik zo'n onzin, het werk wat ik nu doe en wil gaan doen vind ik geweldig en past bij me, wat interesseert het mij dan wat voor niveau het is..
Gelijk heb je! You go girl Succes met je gesprekken. Laat die azijnpissers maar lekker zeiken.
pi_77826036
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:10 schreef Floor-Sofie het volgende:
Zeker de kinderen van mij hebben al veel problemen
Je bent al moeder?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_77826519
oops haha nee,

dat moest kinderen van tegenwoordig zijn, ik werk nu op een peuterspeelzaal en wat die kleintjes allemaal al meemaken
pi_77827168
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:04 schreef Floor-Sofie het volgende:
oops haha nee,

dat moest kinderen van tegenwoordig zijn, ik werk nu op een peuterspeelzaal en wat die kleintjes allemaal al meemaken
Zoals?
.
pi_77827734
kinderen van net 2 waarvan de ouders al uit elkaar zijn,
kinderen van bijna 4 die naar de basisschool gaan en geen woord Nederlands spreken en verstaan,
kinderen die mishandeld worden (kras in het gezicht 'mama was boos op mij'),
kinderen die ontvoerd worden (helaas meegemaakt),
een meisje (3) waarvan de moeder in de gevangenis zit,
een kindje dat haar ouders niet kent en opgroeit bij opa en oma,
een jongetje van 2 uit een arm gezin, zodat hij de hele dag in dezelfde luier loopt,
meisje van 3 jaar dat veel te dik is voor haar leeftijd, omdat ze constant snoep en suiker te eten krijgt..

en nog zoveel andere dingen..

als je bedenkt dat mijn doelgroep voornamelijk peuters is, ze zijn nog zo jong en klein en hebben nog een heel leven voor zich, wat moet er van worden..?

Op de peuterspeelzaal of KDV kunnen we ze wat bijbrengen, en als je dan resultaat ziet is dat een bevestiging dat je het goed doet.

Ik heb een tijde een kindje van 3 intensief begeleidt: hij had een kleine woordenschat van hooguit 5 woorden: papa mama oma enz,

na 3 maanden kon je een gesprek met hem voeren:
als ik vroeg wat je doet als je naar buiten gaat zei hij:

'as aan
'andsoenen aan
saal om
muss op

al een hele verbetering, ik mocht daar een deel van zijn en daar ben ik trots op
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 22:31:04 #71
45833 crew  Fogel
pi_77828100
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:15 schreef r_one het volgende:

[..]

Zoals?
Ze moeten buiten spelen, in de frisse lucht! Eek!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_77829746
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef Floor-Sofie het volgende:
kinderen van net 2 waarvan de ouders al uit elkaar zijn,
kinderen van bijna 4 die naar de basisschool gaan en geen woord Nederlands spreken en verstaan,
kinderen die mishandeld worden (kras in het gezicht 'mama was boos op mij'),
kinderen die ontvoerd worden (helaas meegemaakt),
een meisje (3) waarvan de moeder in de gevangenis zit,
een kindje dat haar ouders niet kent en opgroeit bij opa en oma,
een jongetje van 2 uit een arm gezin, zodat hij de hele dag in dezelfde luier loopt,
meisje van 3 jaar dat veel te dik is voor haar leeftijd, omdat ze constant snoep en suiker te eten krijgt..

en nog zoveel andere dingen..
De dingen die je opnoemt, zijn van alle tijden en hedentendage niet erger dan 10 of 20 jaar geleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door r_one op 09-02-2010 23:09:42 ]
.
pi_77830562
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:54 schreef Floor-Sofie het volgende:

[..]

en bedankt
Jij zegt dat je spw3 doet. Dan ga ik er vanuit dat jij MBO niveau 3 hebt gehaald. MBO valt niet onder hoger onderwijs, dus hoe zou jij het dan noemen TS?
Ik generaliseer misschien door te zeggen: iedereen met MBO niveau bezit een laag denkniveau, en iedereen met HBO/WO bezit een ho(o)g(er) denkniveau... Maargoed, MBO zou je kunnen scharen onder de middenmotor, dus niet hoog en ook niet laag...
pi_77895685
aangenomen
30 uur

pi_77896664
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:17 schreef Floor-Sofie het volgende:
aangenomen
30 uur

Gefeliciteerd
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')