Geld besparen?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:03 schreef eleusis het volgende:
Kwaliteit verhogen én geld besparen? Dat kan! Lees verder...
Hmmm, SEX en dan je voorliefde voor kinderen kenbaar maken? Lijkt me geen goede binnenkomer bij een KDVquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:13 schreef Dwan het volgende:
*** S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X * S E X ***
Zo nu ik eindelijk jullie aandacht heb wil ik je attenderen op mijn voorliefde voor...........
Het wordt toch invalwerk en dan mag je opdraven als iemand ziek is, meer dan 1300 bruto in de maand scoor je dan echt niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:41 schreef Bassfly het volgende:
Dan komt er zeker een salarisvoorstet van ¤ 1300,- bruto.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef Kaza het volgende:
[..]
Hmmm, SEX en dan je voorliefde voor kinderen kenbaar maken? Lijkt me geen goede binnenkomer bij een KDV
Nah, kan wel imo.. Bij een functie met een relatief laag denkniveau is hier niets mis mee. Als iemand solliciteert voor een leidinggevende functie met minimaal HBO/WO denkniveau is dit idd een no-go... Maargoed: congrats TSquote:Op maandag 8 februari 2010 19:00 schreef Fortitudo het volgende:
en bovendien je hebt je naam al onderaan je brief staan en je leeftijd staat in cv
waarom zou je dat in hemelsnaam opnoemen?
dit is wel een erg informele simpele inleiding. Ik zou je er direct uitfilteren. En dit bedoel ik niet in positieve zin.
Maar je hebt je gesprek, congrats.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:24 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Bij een functie met een relatief laag denkniveau is hier niets mis mee.
Zet eens voor de gein in je brief dat je een vast aantal uren wilt werken op vaste dagen, moet je zien hoeveel reacties je dan krijgt...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:53 schreef Floor-Sofie het volgende:
heb dezelfde brief (aangepast natuurlijk) naar een ander KDV gestuurd,
donderdag gesprek, ze belde net
Nee he, eerst de schoonmaakbranche met de interieurverzorgsters en nu de mbo opleidingen die het etiketje pedagogisch medewerker geven? Hoe kwamen ze op het idee? Even een dagje meekijken op de universiteit bij de faculteit der maatschappij- en gedragswetenschappen en het woord pedagogie is blijven hangen? Afschuwelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:23 schreef Trusten het volgende:
Enthousiaste pedagogisch medewerkster met positieve instelling biedt zich aan!
I rest my case en zal niet wederkeren in dit topic, ik kan het niet meer aanzienquote:De pedagogische kwaliteit van de opvang in Nederlandse kinderdagverblijven is opnieuw gedaald, zo blijkt uit een landelijke meting van het Nederlands Consortium Kinderopvang Onderzoek (NCKO). Het NCKO, een samenwerkingsverband van de Universiteit van Amsterdam en de Radboud Universiteit Nijmegen, constateert dat pedagogisch medewerkers in onvoldoende mate beschikken over de vaardigheden die nodig zijn om de ontwikkeling van het kind te bevorderen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef Floor-Sofie het volgende:
Creatief, zorgzaam, flexibel.
Mijn naam is *** , ik ben 22 lentjes jong, aantrekkelijk, zie bijbehorende foto, kortom alles wat een bedrijf zoals u zoekt. Tevens ben ik ook zojuist geslaagd voor de opleiding SPW 3 Kinderopvang.
dat was mijn openingszin. Kort en krachtig vind ik zelf, en het werkte blijkbaar haha
Het is geen etiketje voor mensen die de opleiding hebben gedaan maar een functienaam van mensen die op een kinderdagverblijf/BSO werken. Als je je bezig houd met de opvoeding van kinderen dan is dat toch niet zo'n vreemde functienaam? Ze noemen je toch geen pedagogisch expert of orthopedagoog ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef willempjewever het volgende:
pedagogisch medewerker geven
quote:Pedagogiek of opvoedkunde is de studie van de manier waarop volwassenen (ouders, opvoeders, onderwijzers) jeugdigen grootbrengen met een bepaald doel.
Gelijk heb je! You go girlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:10 schreef Floor-Sofie het volgende:
@ Trusten: dankje, iemand die het snapt!
Werken met kinderen (KDV) wordt vaak als 'dom' werk gezien, maar het is zoveel meer. Zeker de kinderen van mij hebben al veel problemen, en het wordt alleen maar erger.. Ik kan een bijdrage leveren aan verbetering en dat doe ik graag.
MBO-ers worden vaak als minder of niet slim gezien, dat vind ik zo'n onzin, het werk wat ik nu doe en wil gaan doen vind ik geweldig en past bij me, wat interesseert het mij dan wat voor niveau het is..
Je bent al moeder?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:10 schreef Floor-Sofie het volgende:
Zeker de kinderen van mij hebben al veel problemen
Zoals?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:04 schreef Floor-Sofie het volgende:
oops haha nee,
dat moest kinderen van tegenwoordig zijn, ik werk nu op een peuterspeelzaal en wat die kleintjes allemaal al meemaken
Ze moeten buiten spelen, in de frisse lucht! Eek!quote:
De dingen die je opnoemt, zijn van alle tijden en hedentendage niet erger dan 10 of 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef Floor-Sofie het volgende:
kinderen van net 2 waarvan de ouders al uit elkaar zijn,
kinderen van bijna 4 die naar de basisschool gaan en geen woord Nederlands spreken en verstaan,
kinderen die mishandeld worden (kras in het gezicht 'mama was boos op mij'),
kinderen die ontvoerd worden (helaas meegemaakt),
een meisje (3) waarvan de moeder in de gevangenis zit,
een kindje dat haar ouders niet kent en opgroeit bij opa en oma,
een jongetje van 2 uit een arm gezin, zodat hij de hele dag in dezelfde luier loopt,
meisje van 3 jaar dat veel te dik is voor haar leeftijd, omdat ze constant snoep en suiker te eten krijgt..
en nog zoveel andere dingen..
Jij zegt dat je spw3 doet. Dan ga ik er vanuit dat jij MBO niveau 3 hebt gehaald. MBO valt niet onder hoger onderwijs, dus hoe zou jij het dan noemen TS?quote:
Gefeliciteerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |