Topics dus.. je bent niet de enige die nog niet wakker isquote:Op maandag 8 februari 2010 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
Topic, of topics?
Succesquote:Op maandag 8 februari 2010 09:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi![]()
ik heb sollicitatie stage..
Wens me succes!
Goedemorgenquote:Op maandag 8 februari 2010 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Topics dus.. je bent niet de enige die nog niet wakker is
Hoi![]()
Wens me succes!
Hoi![]()
Wens me succes!
mwa het gaat wel. ben GVD bijna een week ziek geweest gewoonquote:
Suc7quote:Op maandag 8 februari 2010 09:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi![]()
Wens me succes!
morguuh WLquote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mwa het gaat wel. ben GVD bijna een week ziek geweest gewoon![]()
[..]
Suc7
mogge nieuwe binnenkomers
Die van mij ging zelfs een uur laterquote:Op maandag 8 februari 2010 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het beste van alles is dat de wekker om 5 uur al ging vanmorgen
de mijne ookquote:Op maandag 8 februari 2010 09:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die van mij ging zelfs een uur later.
Bij mij ookquote:Op maandag 8 februari 2010 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
de mijne ook
maar was wel een goed begin
das wel erg handigquote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Een primeur na 1,5 week.. ik kan weer door mijn neus adem halen
en hoe ging hetquote:Op maandag 8 februari 2010 11:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Thankyou!
[..]
Dankje!
[..]
Dankje !![]()
[..]
Dankje!
Ben nu net weer terug
okee danquote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mja op zich wel goed
Moet 22e beginnen, 4 dagen per week 30 uur
Meestal heb jij dat toch alleen ná carnavalquote:Op maandag 8 februari 2010 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
grrr,
kringspierproblemen, net nu voor carnaval
Is op kinderdagverblijf, dus loop stage op een groep.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:20 schreef tripack het volgende:
[..]
okee danen wat moet je daar gaan doen?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mja op zich wel goed
Moet 22e beginnen, 4 dagen per week 30 uur
leukquote:Op maandag 8 februari 2010 12:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Is op kinderdagverblijf, dus loop stage op een groep.
gelukkig niet met gehandicapten kinderen daar, want dat vind ik niets.
haha goed hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk
op een horizontale of een verticale groep?![]()
dat ik dit weetik ben toch geen pappa en werk toch ook niet op een kdv of bso
![]()
das dan wel leuk jahquote:Op maandag 8 februari 2010 13:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
haha goed hoor
Verticale groepik zag net al een lief babytje, aah zo cute
Maar die luiers zijn altijd écht vies Patrick!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]
das dan wel leuk jahvan baby's tot peutertjes
Dat hoort er bij, jij hebt zelf ook in de luiers gelegen..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar die luiers zijn altijd écht vies Patrick!
Daar weet ik niks meer vanquote:Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat hoort er bij, jij hebt zelf ook in de luiers gelegen..
nja alleen als het een poepluier is die te lang is gedragen volgens mijquote:Op maandag 8 februari 2010 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar die luiers zijn altijd écht vies Patrick!
Sowieso, als iemand een potje heeft zitten frituren in zo'n luier is ie vies... Niet pas uren later hoor?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:48 schreef tripack het volgende:
[..]
nja alleen als het een poepluier is die te lang is gedragen volgens mij
jah maar alstie er een uur mee loopt/zit/ligt dan zit dat niet alleen in de luier maar ook de rug en heel extreem de nekquote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso, als iemand een potje heeft zitten frituren in zo'n luier is ie vies... Niet pas uren later hoor?
en over de benen ....quote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jah maar alstie er een uur mee loopt/zit/ligt dan zit dat niet alleen in de luier maar ook de rug en heel extreem de nek
* Crazy-M weet alles vanquote:Op maandag 8 februari 2010 15:46 schreef lynda het volgende:
Ja overblijfsel van longen denk![]()
Een verkoudheid en je heb mij wel plat
ik hoop vanavond meer te wetenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:04 schreef lynda het volgende:
I know![]()
Hoe gaat het daar mee? Nog steeds woensdag naar huis?
Morgen avond of woensdagquote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef lynda het volgende:
Dat is normaal helaas![]()
Je kan beter in het weekend daar komen en dan voor het volgende weekend weer weg zijn
Draakjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben jij vroeg wakker, is dat voor de prik?
Nee prikken is al klaar! Even langs school!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben jij vroeg wakker, is dat voor de prik?
ow ja dat moet zo af en toe ook eens gebeurenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee prikken is al klaar! Even langs school!
jaah ook goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tri pack![]()
hier alles zn gangetje hoor! en met jou?
da's leuk !quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah ook goed![]()
nu druk met locaties uitzoeken enzo
mogguh crazy!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
goede ochtend meese
wordt druk hier haha
Dat is wel makkelijk als je een diploma wil halen :pquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja dat moet zo af en toe ook eens gebeuren
jah we hebben we enkele locaties waar we wel warm voor lopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's leuk !
en lukt het al een beetje?
op zich wel dan ja, succesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk als je een diploma wil halen :p
hihihihi klinkt leuk dat welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jah we hebben we enkele locaties waar we wel warm voor lopen
maar we hadden een lijstje met links, maar daar zijn we nog niet doorheen
Laterzquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihihi klinkt leuk dat wel
en nu ga ik maar echt eens opstaan
goede dag allemaal en wie weet tot later
planning: 13:00quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh crazy!
hoe laat is d'n opstoet zondag? kom weer even dagje tilburg doen
Onderdaanquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, ik zal nog eens aardig tegen jullie zijn
wheheh shit hij is ontsnaptquote:
Ja, of Lynda is ontsnapt, dat kan ookquote:
nja houd in beide gevallen deuren en ramen geslotenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, of Lynda is ontsnapt, dat kan ook
Heyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, of Lynda is ontsnapt, dat kan ook
Nee dat was hem niet! Hij had wel een gehoorapparaatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
weet je zeker dat het niet solid snake was ?
[ afbeelding ]
Ga jij eens ff lekker je konijn pestenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:52 schreef tripack het volgende:
[..]
nja houd in beide gevallen deuren en ramen gesloten
whehehe dat is soms wel grappigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga jij eens ff lekker je konijn pesten
u bent geslaagd voor de tel cursusquote:
Nu jij nogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
u bent geslaagd voor de tel cursus
Jah vanavond dus even kijken :dquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu jij nogGoed nieuws gister las ik!
nee pesten nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee dat is zielig.. je gaat toch ook niet je vriendin verloofde pesten!
jah ik kan het soms nog niet gelovenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:28 schreef lynda het volgende:
@ Crazy: Laatste dag altijd goed!
@ Tri: dat ze nog met je wil trouwen![]()
Jah laatste jahquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:28 schreef lynda het volgende:
@ Crazy: Laatste dag altijd goed!
@ Tri: dat ze nog met je wil trouwen![]()
Omgekocht ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik kan het soms nog niet geloven![]()
jah, erh ja en neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Omgekocht ?
em, import bruidje ?, paspoort heeft ze nog wel ?
quote:
huh?!?quote:
Jah niet lynda die vanavond komt, maar iets anders vanavondquote:
owjaahquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah niet lynda die vanavond komt, maar iets anders vanavond
Had jou toch pm gestuurt vorige week
traag van begrip ?quote:
tis wel dinsdag hequote:
aah okquote:
Whehehe, vaagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen hoe kan het dat het DNS van fok iedere dag van 12:00 tot 15:00 uur geblocked is hiero ?
is nog geen 17:00 toch ?quote:
Verdullemejuutjesquote:
ik ook nietquote:
Als je 3x harder ervoor werkt moet het lukken jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:09 schreef lynda het volgende:
een opdracht afronden waar eigenlijk drie weken voor staat moet toch ook wel in een week te doen zijn?
Valt ook wel weer mee.. Op tijd beginnen zal helpen! Moet ik wel morgen al beginnen.. eens kijken of het te doen isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je 3x harder ervoor werkt moet het lukken ja
Heb ik wat te doen in de trein hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:12 schreef draculettetje het volgende:
jij kan dat wel!
knie + vanaf knie tot boven al aantal dagen pijn. Been krijg ik net niet recht, en vannacht werd ik wakker van de pijn. Dus jah .... weet niet wat is met beentje.quote:
Hmm klinkt niet fijn in ieder geval! Succes ermee!quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
knie + vanaf knie tot boven al aantal dagen pijn. Been krijg ik net niet recht, en vannacht werd ik wakker van de pijn. Dus jah .... weet niet wat is met beentje.
ach jah, nog 20 min wachten voor ik kan bellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmm klinkt niet fijn in ieder geval! Succes ermee!
ahh 8 uur pas?quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, nog 20 min wachten voor ik kan bellen
pas vanaf 8:30 volgens mij.quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:47 schreef NBT het volgende:
[..]
ahh 8 uur pas?
bij ons heb je van 8 tot 9 uur dat je gewoon binnen kan lopen.. heb je dat daar niet?
ja dat zuigt dan weer.... mja, nog 10 minuten dan kan je bellen!quote:
jah inderdaad, eigenlijk helemaal geen zin om thuis te zittenquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:51 schreef NBT het volgende:
[..]
ja dat zuigt dan weer.... mja, nog 10 minuten dan kan je bellen!
vooral niet als je toch niet kan uitslapen ?quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, eigenlijk helemaal geen zin om thuis te zitten
ben sowieso liever actief bezig dan niks doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:53 schreef NBT het volgende:
[..]
vooral niet als je toch niet kan uitslapen ?
Ja daar heb je ook weer een punt....quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben sowieso liever actief bezig dan niks doen
bedoel, dat doe ik al op werk
omdat ik dan dus wel "iets" doe. Ook al is het weinig tot niksquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook weer een punt....![]()
maar als je liever actief ben waarom wil je nu dan liever werken als je daar toch niks doet?
Daar heb je alweer een puntquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat ik dan dus wel "iets" doe. Ook al is het weinig tot niks
Maar jah: BIJNA Bellen![]()
Jah ben scherp !!quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb je alweer een punt
Ja Bellen !! Kom op !!
morge, vanaf de bankquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh allemaal! alles is weer mooi wit
aaah, nog een bank zitterquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes....
en goede morgen vanaf bed/bank
Truequote:
ow van je been??quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
True
Baas mailde net:
Gewoon eraf halen die zooi als je er last van hebt
ehm vorige week zaterdag ben ik gaan carnavallen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:11 schreef draculettetje het volgende:
crazy ik heb het gemist maar wat is er gebeurd?
hinkelend polonaisequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ow van je been??
is wel lastig polonaise lopen dan
oi da's minderquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm vorige week zaterdag ben ik gaan carnavallen.
Ik kom thuis: 2 grote schaafwonden op mn rechter been. Oorzaak: onbekend
Sinds vorige week woensdag begon ik tijdens lopen ook last te krijgen van spier in bovenbeen. Dacht zal wel niet veel zijn en heb ingesmeerd met zalf. Alleen steeds erger. Nu ook net in de knie en erboven pijn. En been is bijna niet recht te krijgen.
niet echt nee. Dus misschien dat dokter zegt: overbelasting, 3 dagen rust en is weer goedquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oi da's minder
is het ook raar rood en dik? je been dan he
nja gelukkig niks ergsquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
En nu naar mn werk, overbelaste spier.
ehm ... ok ....quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:35 schreef NBT het volgende:
gheghe overbelaste spier..... mja heb ik ook, maar dan de kut spier... maar je bent alweer aan het werk joh!
Vind het wel grappig eigenlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:27 schreef lynda het volgende:
* lynda moet maar eens stoppen met zeggen dat het gaat sneeuwen
jah ik ben het nu wel aardig zat met die sneeuwquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:27 schreef lynda het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
AAAHH word ik weer gerickroll'd op de radio
nee vooral doorgaanquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:27 schreef lynda het volgende:
Zit ik gewoon nietsvermoedend te werken, komt ie weer voorbij op de radio.. Dus ja, we zijn weer aardig teruggepaktquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:37 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
whahaaha hebben ze jouw een keer terug gepakt
Er is denk 20 cm vannacht gevallen. de achterdeur ging moeilijk open vanmorgenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef lynda het volgende:
Ja jij hebt nog amper sneeuw gezien!
Zo dan, dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik kreeg vannacht 20 cm fallus in m'n achterdeur, kon moeilijk lopen vanmorgen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Er is denk 20 cm vannacht gevallen. de achterdeur ging moeilijk open vanmorgen
ik woon nog boven de rivier heh. dus we hebben best geluk gehad hoor de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:14 schreef lynda het volgende:
[..]
je 1e keer echte sneeuw ipv 3 vlokjes!
mogguh maestroquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo dan, dat kan ik me voorstellen
vanmorgen niet nee.quote:
buitenwijkjes hequote:Op woensdag 10 februari 2010 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
wordt er niet gepekeld in de polder bij jullie ?
aja daar hebben ze geen autos maar arresleeenquote:
Met van die rendieren ervoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aja daar hebben ze geen autos maar arresleeen
Zout is opquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
wordt er niet gepekeld in de polder bij jullie ?
hee die was op 3fmquote:
is remake van de Zachte G en ook een harde Lquote:
hij is leukquote:
Ja dat welquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
hij is leukmaar de echte is tog beter
idd zonder clip is het eigenlijk met een zachte G en een natte Kquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja dat welmet name door de clip
vunzigheid i has itquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:45 schreef NBT het volgende:
wtf joh, vunsig!! ofzo lol... dus, bijna lunch pauze!!!
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:47 schreef tripack het volgende:
[..]
vunzigheid i has it![]()
idd pauze en morgen is het al vrijdag
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
jah iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
flauw he, maar ik dacht bij die opmerking hoort gewoon een illustratie
Nou heb ik nog veel minder zinquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
dan maar "Ik heb geen zin meer"
heb ook geen zin meer, maar gelukkig morgen niet werken..quote:
wil je echt een bouwpakket of mag het ook kant en klaar zijn ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef lynda het volgende:
Jullie enig idee waar ik een goed bouwpakket oid kan vinden van jawel.. een vuurtoren!
Voor buiten.. dus geen karton..
Ik vind alleen maar een versie van 60 euro en lullige dingen van karton
op www.christineleduc.nl staan nog wel een paar mooie 'kant en klaar' vuurtorensquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wil je echt een bouwpakket of mag het ook kant en klaar zijn ?
Bouwpakketquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wil je echt een bouwpakket of mag het ook kant en klaar zijn ?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
op www.christineleduc.nl staan nog wel een paar mooie 'kant en klaar' vuurtorens
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Bouwpakket![]()
Mag nog een meter hoog zijn ook hoor
Die heeft je moeder ook in haar nachtkast(je)quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht meer aan http://www.dse.nl/node/view/375
ja ik weet het, speciaal voor jou gekocht. wel kinky zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die heeft je moeder ook in haar nachtkast(je)
Die is lelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.hobbyspecials.com/index.html?lang=nl&target=d6.html
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:34 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat een onzin!
Nu bestel ik weleens bij Sparerib-express online, best makkelijk.
maar nu krijg ik sinds een paar weken dus soort van spam van die gasten.
"
Ik ben Katya Karina en ik werk op het hoofdkantoor van Spare Rib Express. Vaak wordt ik door mannen om advies gevraagd over relatiedingetjes. Toen ik mijn baas vertelde dat ik graag een weblog wilde beginnen vond hij dat zo'n leuk idee dat hij heeft besloten om mij te sponsoren.
"
Dit slaat zowieso nergens op, de sparerib express en relatiedingetjes ??? WTF ???!?!
Nu krijg ik dus om de zoveel tijd een mailtje , met een vraag van schijnbaar iemand die die vrouw om advies gevraagt heett, en ook een antwoort van haar erop.
je moet het voor de gein eens lezen , wat een onzin!
http://www.katyaweetraad.nl/blog/
Alaaaaaaaaaaafquote:
ja lachen he. vraag me wel af of die vrouw daar echt werkt. niet echt positieve reclame vind ikquote:
hier ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:50 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, weer een onderbezet dagje in het vooruitzicht
Zo klopt 'iequote:
neee, vakantiequote:
Nee dit:quote:
Jij welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neee, vakantie
ben komende week vrij![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, vandaar. Ik dacht dat je dit bedoelde:quote:
5 dagen plat zuipen, 5 dagen om bij tekomenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij wel
[..]
Ah, vandaar. Ik dacht dat je dit bedoelde:
[ afbeelding ]
dat je daar een jaar voor moet wachten zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
5 dagen plat zuipen, 5 dagen om bij tekomen
niet wachten, want feest het hele jaar doorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je daar een jaar voor moet wachten zeg
ga je verkleed trouwens ?
whehe, dadelijk ga je nog zeggen dat je deze week juist gebruikt om bij te komenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet wachten, want feest het hele jaar door
dus eigenlijk niet echt bijzonder voor mij
Zoietsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, dadelijk ga je nog zeggen dat je deze week juist gebruikt om bij te komen
quote:
je hebt werkpaarden en sierpaardenquote:
Morge onderdaanquote:
maar dat is nog wel een verschil van 3 uurquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Wel al bijna half 2, scheelt maar 1 cijfertje
En dat scheelt dan ook weer 1 cijfertjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:28 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dat is nog wel een verschil van 3 uur
huh who what where?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En dat scheelt dan ook weer 1 cijfertje
dat is zo'n pre carnaval zender ofzo toch?quote:
jaah dat was het.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
omroepbrabant die alvast carnavalmuziek gaat blerre
Ja! Het is weekend man!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben zeker weer de enige die aan het werk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |