Topics dus.. je bent niet de enige die nog niet wakker isquote:Op maandag 8 februari 2010 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
Topic, of topics?
Succesquote:Op maandag 8 februari 2010 09:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi![]()
ik heb sollicitatie stage..
Wens me succes!
Goedemorgenquote:Op maandag 8 februari 2010 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Topics dus.. je bent niet de enige die nog niet wakker is
Hoi![]()
Wens me succes!
Hoi![]()
Wens me succes!
mwa het gaat wel. ben GVD bijna een week ziek geweest gewoonquote:
Suc7quote:Op maandag 8 februari 2010 09:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi![]()
Wens me succes!
morguuh WLquote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mwa het gaat wel. ben GVD bijna een week ziek geweest gewoon![]()
[..]
Suc7
mogge nieuwe binnenkomers
Die van mij ging zelfs een uur laterquote:Op maandag 8 februari 2010 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het beste van alles is dat de wekker om 5 uur al ging vanmorgen
de mijne ookquote:Op maandag 8 februari 2010 09:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die van mij ging zelfs een uur later.
Bij mij ookquote:Op maandag 8 februari 2010 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
de mijne ook
maar was wel een goed begin
das wel erg handigquote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Een primeur na 1,5 week.. ik kan weer door mijn neus adem halen
en hoe ging hetquote:Op maandag 8 februari 2010 11:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Thankyou!
[..]
Dankje!
[..]
Dankje !![]()
[..]
Dankje!
Ben nu net weer terug
okee danquote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mja op zich wel goed
Moet 22e beginnen, 4 dagen per week 30 uur
Meestal heb jij dat toch alleen ná carnavalquote:Op maandag 8 februari 2010 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
grrr,
kringspierproblemen, net nu voor carnaval
Is op kinderdagverblijf, dus loop stage op een groep.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:20 schreef tripack het volgende:
[..]
okee danen wat moet je daar gaan doen?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mja op zich wel goed
Moet 22e beginnen, 4 dagen per week 30 uur
leukquote:Op maandag 8 februari 2010 12:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Is op kinderdagverblijf, dus loop stage op een groep.
gelukkig niet met gehandicapten kinderen daar, want dat vind ik niets.
haha goed hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk
op een horizontale of een verticale groep?![]()
dat ik dit weetik ben toch geen pappa en werk toch ook niet op een kdv of bso
![]()
das dan wel leuk jahquote:Op maandag 8 februari 2010 13:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
haha goed hoor
Verticale groepik zag net al een lief babytje, aah zo cute
Maar die luiers zijn altijd écht vies Patrick!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]
das dan wel leuk jahvan baby's tot peutertjes
Dat hoort er bij, jij hebt zelf ook in de luiers gelegen..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar die luiers zijn altijd écht vies Patrick!
Daar weet ik niks meer vanquote:Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat hoort er bij, jij hebt zelf ook in de luiers gelegen..
nja alleen als het een poepluier is die te lang is gedragen volgens mijquote:Op maandag 8 februari 2010 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar die luiers zijn altijd écht vies Patrick!
Sowieso, als iemand een potje heeft zitten frituren in zo'n luier is ie vies... Niet pas uren later hoor?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:48 schreef tripack het volgende:
[..]
nja alleen als het een poepluier is die te lang is gedragen volgens mij
jah maar alstie er een uur mee loopt/zit/ligt dan zit dat niet alleen in de luier maar ook de rug en heel extreem de nekquote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso, als iemand een potje heeft zitten frituren in zo'n luier is ie vies... Niet pas uren later hoor?
en over de benen ....quote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jah maar alstie er een uur mee loopt/zit/ligt dan zit dat niet alleen in de luier maar ook de rug en heel extreem de nek
* Crazy-M weet alles vanquote:Op maandag 8 februari 2010 15:46 schreef lynda het volgende:
Ja overblijfsel van longen denk![]()
Een verkoudheid en je heb mij wel plat
ik hoop vanavond meer te wetenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:04 schreef lynda het volgende:
I know![]()
Hoe gaat het daar mee? Nog steeds woensdag naar huis?
Morgen avond of woensdagquote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef lynda het volgende:
Dat is normaal helaas![]()
Je kan beter in het weekend daar komen en dan voor het volgende weekend weer weg zijn
Draakjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben jij vroeg wakker, is dat voor de prik?
Nee prikken is al klaar! Even langs school!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben jij vroeg wakker, is dat voor de prik?
ow ja dat moet zo af en toe ook eens gebeurenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee prikken is al klaar! Even langs school!
jaah ook goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tri pack![]()
hier alles zn gangetje hoor! en met jou?
da's leuk !quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah ook goed![]()
nu druk met locaties uitzoeken enzo
mogguh crazy!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
goede ochtend meese
wordt druk hier haha
Dat is wel makkelijk als je een diploma wil halen :pquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja dat moet zo af en toe ook eens gebeuren
jah we hebben we enkele locaties waar we wel warm voor lopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's leuk !
en lukt het al een beetje?
op zich wel dan ja, succesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk als je een diploma wil halen :p
hihihihi klinkt leuk dat welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jah we hebben we enkele locaties waar we wel warm voor lopen
maar we hadden een lijstje met links, maar daar zijn we nog niet doorheen
Laterzquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihihi klinkt leuk dat wel
en nu ga ik maar echt eens opstaan
goede dag allemaal en wie weet tot later
planning: 13:00quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh crazy!
hoe laat is d'n opstoet zondag? kom weer even dagje tilburg doen
Onderdaanquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, ik zal nog eens aardig tegen jullie zijn
wheheh shit hij is ontsnaptquote:
Ja, of Lynda is ontsnapt, dat kan ookquote:
nja houd in beide gevallen deuren en ramen geslotenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, of Lynda is ontsnapt, dat kan ook
Heyquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, of Lynda is ontsnapt, dat kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |