dat maakt het dus wel leukquote:Op maandag 8 februari 2010 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het mocht ook niet, wat het weer leuk maakte. Mijn record is iets van 47x hetzelfde bericht. Je kon op deze manier trouwens ook topics krijgen met honderden posts meer dan het maximum.. dat was ook wel geinig.
heb ik gedaanquote:
ik had laatst in de kelder nog een mus zittenquote:Op maandag 8 februari 2010 03:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Even een vogeltje naar buiten gebracht. Ze vliegen hier naar binnen, maar willen dan niet meer weg.Regelmatig een zwaluw binnen, dit was een kolibri-achtig dingetje. Lange snavel, gele borst. Leuk om te zien, maar dan wel in de tuin.
ik heb geen kelder.quote:Op maandag 8 februari 2010 04:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had laatst in de kelder nog een mus zitten
is het maar 6 uurtjes erschil joh?quote:Op maandag 8 februari 2010 03:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Muckepuck!
Iets voor tienen in de morgen
6,7 of 8 uur verschil in de NL wintertijd (naar het oosten is het later, nog verder naar het oosten nog later) en 5,6 of 7 uur in de NL zomertijd.quote:
ik onder het hele pandquote:
hier zat van de zomer ook een zwaluw binnenquote:Op maandag 8 februari 2010 03:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Even een vogeltje naar buiten gebracht. Ze vliegen hier naar binnen, maar willen dan niet meer weg.Regelmatig een zwaluw binnen, dit was een kolibri-achtig dingetje. Lange snavel, gele borst. Leuk om te zien, maar dan wel in de tuin.
Zo'n kelder als Dutroux ook had?quote:Op maandag 8 februari 2010 04:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik onder het hele pand![]()
met een roldeur erin
En ze zijn heel snel.quote:Op maandag 8 februari 2010 04:11 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zat van de zomer ook een zwaluw binnen
nog best mooie vogels
ja, ik ben best lang bezig geweest om hem er weer uit te krijgenquote:
Ik heb een betere manier. Deuren en ramen open doen. Dat beestje vind de weg vanzelf wel..quote:Op maandag 8 februari 2010 04:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik ben best lang bezig geweest om hem er weer uit te krijgen
dat deed ik ook, maar hij vond mijn kamer blijkbaar erg mooi ofzoquote:Op maandag 8 februari 2010 04:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb een betere manier. Deuren en ramen open doen. Dat beestje vind de weg vanzelf wel..
mijn kelder is groterquote:Op maandag 8 februari 2010 04:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo'n kelder als Dutroux ook had?
dat heb ik dus ook bij de kelder gedaan alleen zitten daar geen ramen inquote:Op maandag 8 februari 2010 04:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb een betere manier. Deuren en ramen open doen. Dat beestje vind de weg vanzelf wel..
quote:
of heel gezelligquote:Op maandag 8 februari 2010 04:43 schreef Muck het volgende:
[..]
dat deed ik ook, maar hij vond mijn kamer blijkbaar erg mooi ofzo
en dan komen ze terug met nest-materiaal. Ik weet het.quote:Op maandag 8 februari 2010 04:43 schreef Muck het volgende:
[..]
dat deed ik ook, maar hij vond mijn kamer blijkbaar erg mooi ofzo
en dan snel je raam dichtdoenquote:Op maandag 8 februari 2010 05:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan komen ze terug met nest-materiaal. Ik weet het.
vertrekken ze ineens met je dekbedquote:Op maandag 8 februari 2010 05:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan komen ze terug met nest-materiaal. Ik weet het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |