met de flood control van tegenwoordig welquote:
en ik kan het eerst testenquote:Op maandag 8 februari 2010 02:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pakketjes van 40 kilo zijn nog al duur om te versturen. Halen is beter.
Your loss dan, mister!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Da's de vorige pagina.. daar kom ik nooit.
smakelijkquote:
vind ik dus ookquote:
hoe komt het trouwens dat je ritme naar de klote is?quote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 8 februari 2010 02:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga dan nu toch maar echt even naar bed![]()
Slaap lekker!![]()
heb jij kinderen?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe komt het trouwens dat je ritme naar de klote is?
quote:
dat zal nog wel een uurtje of 2 durenquote:
ja, dat was vroeger wel beter ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de flood control van tegenwoordig wel
weggewerkt.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk![]()
ik ga nog maar eens een bakkie koffie pakken
goed hoorquote:
zou het niet weten maar het lijkt me van welquote:Op maandag 8 februari 2010 02:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat was vroeger wel beter ja.
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even naar het postkantoor.
bij het postkantoorquote:Op maandag 8 februari 2010 02:50 schreef indahnesia.com het volgende:
en misschien ook wel een paar plantjes kopen.
huh?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed, maar tieten mogen in de KSC alleen achter een spoiler.
je ontbijtquote:Op maandag 8 februari 2010 03:05 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Prima.
Ik ga nu iets te eten meken
had gekunnenquote:
ik had hem al gepost in het vorige topic maar dit is voor diegene die niet willen MPGenquote:Top 100 van zondag 7 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
17. 0192 goldfinger1963
27. 0144 Dr_Flash
47. 0104 suikertaartje
62. 0088 friemelaar
96. 0061 Symphonic
ja, dat was wel leuk soms.. door middel van een aantal keren goed op shift+enter rammen kon je steeds hetzelfde bericht plaatsen. MP-en heette dat.. die goede oude tijd.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten maar het lijkt me van wel
jeps...quote:Op maandag 8 februari 2010 03:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had gekunnen![]()
indah heeft ook net zijn ontbijt op
dus nog geen plantenquote:Op maandag 8 februari 2010 03:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, om de hoek bij het postkantoor. Ben er niet geweest. Had geen zin.
dat zal Pheno leuk vindenquote:Op maandag 8 februari 2010 03:30 schreef indahnesia.com het volgende:
dat was wel mooi een zestet dat ik maakte voor ik vertrok zie ik nu wel.
Nope, misschien later vandaag, morgen, overmorgen, deze week, volgende week, later deze maand of zo.quote:
dat is ook saaiquote:Op maandag 8 februari 2010 03:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat was wel leuk soms.. door middel van een aantal keren goed op shift+enter rammen kon je steeds hetzelfde bericht plaatsen. MP-en heette dat.. die goede oude tijd.
quote:
wat voor planten wil je eigenlijk kopen?quote:Op maandag 8 februari 2010 03:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nope, misschien later vandaag, morgen, overmorgen, deze week, volgende week, later deze maand of zo.
het mocht ook niet, wat het weer leuk maakte. Mijn record is iets van 47x hetzelfde bericht. Je kon op deze manier trouwens ook topics krijgen met honderden posts meer dan het maximum.. dat was ook wel geinig.quote:
wat groen voor tussen de andere planten. Er zitten nog wat kale plekjes die ik opgevuld wil hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 03:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor planten wil je eigenlijk kopen?
muckquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |