De bediening praat ook Nederlands, behalve in Limburg.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
..... En dan zoeken waar die zooi staat.....
Ze leveren ook aan huis.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:24 schreef friemelaar het volgende:
... verzamelen in het magazijn en 5 karren en een palletwagen naar de kassa, en daarna naar de parkeerplaats ...
Maar NIET op de 2e verdieping van het kantoor.quote:
Tja, het leven is hard. Maar het scheelt je iig 5 karren en een pallet over de parkeerplaats duwenquote:Op maandag 8 februari 2010 09:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar NIET op de 2e verdieping van het kantoor.![]()
En ze kunnen NIET zeggen wanneer, knap lastig als het aflever adres op 10 KM afstand ligt en je daar nogmaar sporadisch aanwezig bent.![]()
Voor thuis wel ideaal
quote:
checkquote:Op maandag 8 februari 2010 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon eerst denken wat je wil hebben voordat je naar binnen gaat.
checkquote:Op maandag 8 februari 2010 09:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
..... En dan zoeken waar die zooi staat.....
en dat vooral.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En cheap. Ik ga geen 100 euros voor een tafel uitgeven waar alleen licht spul op komt te staan
treintjes wegen niet heel veel, dat scheelt ook nog eens.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso. En de IKEA is figuurlijk om de hoek. En cheap. Ik ga geen 100 euros voor een tafel uitgeven waar alleen licht spul op komt te staan
Eromes is hier ook om de hoek, als je iets van schoolspullen nodig hebt
Tussenoplossing: laat IKEA een bed bezorgen op de zaak!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Ik wil weer terug naar bed
nee eigenlijk lieg ik
Ik wil terug naar huis
Precies, kijk naar het doel van de tafel en koop dan ietsquote:Op maandag 8 februari 2010 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
treintjes wegen niet heel veel, dat scheelt ook nog eens.
Zal ik je brengenquote:Op maandag 8 februari 2010 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Ik wil weer terug naar bed
nee eigenlijk lieg ik
Ik wil terug naar huis
Goed idee pauze .... dat doe ik volgende keerquote:Op maandag 8 februari 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tussenoplossing: laat IKEA een bed bezorgen op de zaak!
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tussenoplossing: laat IKEA een bed bezorgen op de zaak!
Oh dat magquote:Op maandag 8 februari 2010 09:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal ik je brengen![]()
Gaat 't weer een beetje ?
quote:
Vergeet je alu hoedje niet!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de boze buitenwereld in, misschien tot vanavond. En anders tot morgen. geniet nog van jullie weekend. Oh wacht
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Oh dat mag
Ja hoor, gesprek heeft geen ruk nut gehad maar goed, ik heb mn best gedaan ..........
Ik ga nu iig verder met mijn leven.
[..]
Denk het ookquote:Op maandag 8 februari 2010 09:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Is denk ik de enige goede houding .
Llquote:
beetje rust gevonden?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:35 schreef Ladylike het volgende:
Ja hoor, gesprek heeft geen ruk nut gehad maar goed, ik heb mn best gedaan (mn zus zei zelfs: schrijf een afscheidsbrief en dan ben je er van af) en zie wel wanneer ik mn vader nog zie en of hij dan oprecht wilt weten hoe het gaat of dat het weer gaat om het regeren van mijn leven en hobby's
Ik ga nu iig verder met mijn leven.
succesquote:Op maandag 8 februari 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de boze buitenwereld in, misschien tot vanavond. En anders tot morgen. geniet nog van jullie weekend. Oh wacht
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef friemelaar het volgende:
O shit, is het al zo laat......
Ik moet er vandoor.
Tot vanavond allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |