Valt wel mee, Maleisisch lijkt behoorlijk op Indonesisch, dus ik red me wel mocht ik een schroefje kwijt zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, ook onhandig als je een schroefje mist!![]()
[..]
ik houd niet van winkelen. en de ikea is nou niet echt even erin en eruit.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?Ik ben echt dol op IKEA
![]()
mits het niet druk is natuurlijk
Tenzij je gewoon alleen spullen meeneemt die overal al liggen zoals een zeepbakje, twee plankjes en een pennenbakje.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik houd niet van winkelen. en de ikea is nou niet echt even erin en eruit.
je moet die halve toko door om je artikel te vinden, dan het stelling en vak nummer onthouden dan de andere helft van die toko door om je spullen te pakken.
quote:Op maandag 8 februari 2010 08:10 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie zijn gisteren het grootste deel van hun sociale leven kwijtgeraakt (voor zover dat er nog was)?
[..]
GF, zitten er nog geen vellen aan bij je van al dat fappen op je spamcount de hele dag?.
Zaterdag is meestal hel, dus ik kies liever een andere dag. Ik moet nog wat cheapo tafels halen. En daar is de IKEA altijd wel erg goed in. El cheapo en toch degelijk genoeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de drukte viel nog wel mee maar ik kom er liever niet dan wel.
[..]
Ik ben verkouden geraakt, dus ik snuit me suf. Maar desondanks een prima weekend. Veel kunnen doen wat ik wilde doen. En ik heb nog weekendquote:Op maandag 8 februari 2010 08:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensen!
Hebben jullie ook zo'n leuk weekend gehad?
en als het dan ooit eens kapot gaat, haal je gewoon weer een nieuwe, want het ging toch wel lang genoeg mee voor die twee tientjes..quote:Op maandag 8 februari 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zaterdag is meestal hel, dus ik kies liever een andere dag. Ik moet nog wat cheapo tafels halen. En daar is de IKEA altijd wel erg goed in. El cheapo en toch degelijk genoeg.
Een zooi modelspoormeuk houdt het prima iig.
Hoe wist jij dat de tafels die ik haal 19 euro zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als het dan ooit eens kapot gaat, haal je gewoon weer een nieuwe, want het ging toch wel lang genoeg mee voor die twee tientjes..
Jaah, dat kan ik natuurlijk niet gaan vertellen he..quote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat de tafels die ik haal 19 euro zijn
ik het tijdstip wel zo tactisch mogelijk getimed.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zaterdag is meestal hel, dus ik kies liever een andere dag. Ik moet nog wat cheapo tafels halen. En daar is de IKEA altijd wel erg goed in. El cheapo en toch degelijk genoeg.
Een zooi modelspoormeuk houdt het prima iig.
aan de Zweedse ballen en verwaterde Pepsi cola.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik het tijdstip wel zo tactisch mogelijk getimed.
vrijdag avond net na zessen, iedereen in het restaurant
Het is uiteindelijk een doe-het-zelfzaak, wat denk je zelfquote:Op maandag 8 februari 2010 09:07 schreef friemelaar het volgende:
IKEA zuigt....
Waarom kun je bij die lui niet gewoon on-line bestellen
whehe.. eng he.. de echte wereldquote:Op maandag 8 februari 2010 09:07 schreef friemelaar het volgende:
IKEA zuigt....
Waarom kun je bij die lui niet gewoon on-line bestellen
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk een doe-het-zelfzaak, wat denk je zelf
Of is de buitenwereld zo eng?
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. eng he.. de echte wereld
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk een doe-het-zelfzaak, wat denk je zelf
Of is de buitenwereld zo eng?
Nee, maar meer wat Wok ook al zei :quote:Op maandag 8 februari 2010 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. eng he.. de echte wereld
Voor 1 tafeltje niet nee.....quote:Op maandag 8 februari 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
Moe wordenEn hoezo 3~4x moeten rondlopen? Ik ga meteen naar het magazijn, vraag waar product x ligt en reken af, zo lastig kan het niet zijn
gewoon eerst denken wat je wil hebben voordat je naar binnen gaat.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
Moe wordenEn hoezo 3~4x moeten rondlopen? Ik ga meteen naar het magazijn, vraag waar product x ligt en reken af, zo lastig kan het niet zijn
..... En dan zoeken waar die zooi staat.....quote:Op maandag 8 februari 2010 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon eerst denken wat je wil hebben voordat je naar binnen gaat.
Sowieso. En de IKEA is figuurlijk om de hoek. En cheap. Ik ga geen 100 euros voor een tafel uitgeven waar alleen licht spul op komt te staanquote:Op maandag 8 februari 2010 09:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor 1 tafeltje niet nee.....![]()
Zou ik zowiezo om de hoek halen trouwens
Maar als je een heel lokaal wilt inrichten met tafels stoelen kastjes enz. ben je een hele dag aan 't zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |