Gast, wat wil je nou?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Zojuist gedaan maar het is een beetje te duur.
Eigenlijk welquote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou?
Een Ferrari voor 2 tientjes?
Ligt eraan waar je hem besteltquote:Op maandag 8 februari 2010 15:53 schreef dabadbass het volgende:
Heeft t nog zin om zon MD80 te bestellen? Ik wil m voor de 26e (februari)
Ligt eraan.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:10 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Licht eraan waar je hem besteltAls hij bijv. uit Hong Kong komt kan het wel even duren... Je hebt ze ook uit de UK, denk dat daar de leveringstijd wel iets sneller is.
Zou er werk van maken.. Overigens vreemd, volgens mij geen topics onder item dat magneten missen..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Nou lekker is dat, deze lamp besteld zodat ik hem met het sleutelen aan mijn auto makkelijk op een paneel oid kan klikken, blijken er itt de beschrijving toch geen magneten in te zitten
Instap/overjarig HTC modelletje moet toch wel lukken voor onder de 200 euro.. Als ik het kan..quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Zojuist gedaan maar het is een beetje te duur.
Ga ik ook zeker doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zou er werk van maken.. Overigens vreemd, volgens mij geen topics onder item dat magneten missen..
[..]
Instap/overjarig HTC modelletje moet toch wel lukken voor onder de 200 euro.. Als ik het kan..
Zo ik merk nu pas hoe slecht ik soms schrijfquote:Op maandag 8 februari 2010 17:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Levertijd kan niet sneller zijn, wel korter.
Kun je niet beter zo'n hoofdlamp gebruiken, met 1 super led erin. Zo'n bosje leds geven altijd kut licht.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:09 schreef Erasmo het volgende:
Nou lekker is dat, deze lamp besteld zodat ik hem met het sleutelen aan mijn auto makkelijk op een paneel oid kan klikken, blijken er itt de beschrijving toch geen magneten in te zitten
Klopt, nieuwe paypal regels.. Je moet vanaf je paypal saldo betalenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:36 schreef MaximumRush het volgende:
Ik probeerde net wat te bestellen via DX, maar volgens PayPal heb ik een creditcard nodig. Dit terwijl ik mijn bankrekening heb geverifieerd.
Niet altijd. Ik heb gister nog iets besteld bij DX en had niks op de DX account staan.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe paypal regels.. Je moet vanaf je paypal saldo betalen
Ik lees het vaker, maar ik heb dan ook nog _nooit_ een creditcard hoeven koppelen aan mijn paypal. Je reinste onzin.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe paypal regels.. Je moet vanaf je paypal saldo betalen
Bij directe betaling moet je toch met eCheck betalen? Of met CC?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik lees het vaker, maar ik heb dan ook nog _nooit_ een creditcard hoeven koppelen aan mijn paypal. Je reinste onzin.
ik heb zo een goedkope micro-sd uit de aldi en die werkt wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat voor merk micro sd kaart hebben mensen in een werkende md80 cam? Ik heb er een Sandisk Ultra 2 in maar die doet het niet.
MyMemory heeft een paar mooie kaartjes, leveren binnen een week!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat voor merk micro sd kaart hebben mensen in een werkende md80 cam? Ik heb er een Sandisk Ultra 2 in maar die doet het niet.
Echte kingston.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:04 schreef Mdrop het volgende:
Even een korte vraag, nu een aantal keer besteld bij DE en Dino maar nog geen ervaring met MyMemory, ben van plan om een aantal keer 'Kingston 1GB PC3200 (400MHz) DDR ValueRAM' te laten komen. Gaat het hier om het echte Kingston of namaak en dus klote kwaliteit?
Allemaal leuk en aardig maar de DX exemplaren voldoen ook meer dan prima.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef mickeyD het volgende:
de enige echte keramische messen komen van kyocera, en die zijn er vanaf ongeveer ¤35 (8cm lemet) tot ¤90 (16cm lemet) in nederland.
die zijn hand geslepen, en worden officieel nooit meer bot.
Aha en hoe kan ik daar afrekenen? Kan alleen kiezen uit Visa en mastercard.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
MyMemory heeft een paar mooie kaartjes, leveren binnen een week!
15 euro, 8gb koningston kaartjes(Class 4)
Paypalquote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Aha en hoe kan ik daar afrekenen? Kan alleen kiezen uit Visa en mastercard.
Ik kies bij bijv. DX (want daar ging het hier om) altijd voor standard paypal checkout. Nog nooit geouwehoer mee gehad van creditcard nummer achter laten.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Bij directe betaling moet je toch met eCheck betalen? Of met CC?
Ik wou kijken maar Dx is down?Nevermind doet het alweer.. Of niet.. Hij hapertquote:Op maandag 8 februari 2010 20:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik kies bij bijv. DX (want daar ging het hier om) altijd voor standard paypal checkout. Nog nooit geouwehoer mee gehad van creditcard nummer achter laten.
Bij mij niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ik wou kijken maar Dx is down?Nevermind doet het alweer
hele rebus voor een woordquote:Op maandag 8 februari 2010 21:28 schreef dj-mike het volgende:
ik las laatst dat hier iemand 'naakteinhetengels+ie' jeans op taobao had gezien of gekocht, was er iemand hier die die besteld had? En wat zijn de zoekwoorden ervoor?
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
hele rebus voor een woord![]()
gaat het tegenwoordig met rebussen
Tsjah, ervaringen lopen zo uiteen dat het moeilijk is er iets zinnigs over te zeggen. Heb ook al even zitten twijfelen over USB 3 spul daar. Echter.. 1 keer en mooi usb 2.0 hubje gehaald wat geen 2.0 bleek te zijn.. En als je de DX forums er op naleest ben ik niet de enige met dat specifieke probleem met de bij hen aangeboden hubjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:37 schreef toimoi het volgende:
Heeft er iemand hier wat meer ervaring met het aanschaffen van computerapparatuur via DX, en dan met name de kwaliteit? Ik overweeg namelijk het aanschaffen van een USB 3.0 controller en USB 3.0 harde schijf behuizing, maar ik vroeg me af hoe het met de kwaliteit van dat soort spul zit.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32412
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32407
Thanks voor het uitgebreide antwoordquote:Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, ervaringen lopen zo uiteen dat het moeilijk is er iets zinnigs over te zeggen. Heb ook al even zitten twijfelen over USB 3 spul daar. Echter.. 1 keer en mooi usb 2.0 hubje gehaald wat geen 2.0 bleek te zijn.. En als je de DX forums er op naleest ben ik niet de enige met dat specifieke probleem met de bij hen aangeboden hubjes.
Ik denk dat de controller op zich wel zal werken, ondanks dat de techniek eigenlijk nog heel nieuw is. Enige wat daar mis kan gaan denk ik is de PCB layout, chips die usb 3 connectiviteit verzorgen zullen vast bij een grotere fabrikant vandaan komen lijkt mij. (RealTek of whatever)
Echter, ik heb hier ook een echte Western Digital Mybook staan (niet uit China.), een van de eerste externe harddisks met usb, firewire EN e-sata, en toen ik dat ding kocht was e-sata nog niet zo heel vaak voorkomend op externe harddisks. Nu zit het ding middels USB2 aangesloten. Waarom? Omdat OF de e-sata controller het op mijn mobo het continue af laat weten, zelfs na 10 bios revisies, of omdat de mybook na 2 firmware upgrades nog steeds niet beschikt over een normaal, stabiel performende e-sata poort. Ik gok zelf onderhand het laatste. "Nieuwe" technologie etc, kinderziektes.. En dat is bij WD, een best gerennomeerd merk.
Ik zie bij beide producten nog niet echt reviews staan, en bij nieuwer spul is het meestal ook nog eens geluk hebben met combinaties van spullen, bij de ene persoon kan het perfect werken, heb jij toevallig een chipset op je mobo zitten waar de controller niet goed mee overweg kan, ben je elke keer je disk kwijt onder Windows, zulke lulligheidjes.Komt bij, ik voorzie geen stortvloed aan USB3 apparatuur binnen nu en een half jaar, dus waarom niet nog even wachten tot de techniek wat volwassener is?
Heb je wel eens negatief gestaan op je paypal, want dan kun je volgens mij niet meer direct overmaken voor een bepaalde tijd.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Unreal88 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan ik alleen maar met saldo betalen dan?
Heb paypal maar even een mailtje gestuurd waarom het zo verschilt per persoon..
Ja maar dat lag aan paypalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Heb je wel eens negatief gestaan op je paypal, want dan kun je volgens mij niet meer direct overmaken voor een bepaalde tijd.
Ik kan ook nog steeds 'normaal' betalen bij dealextreme, dat word een dag of 3-4 later automatisch afgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |