Ik heb de cam nooit ontvangen die je verstuurd hebtquote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat voor merk micro sd kaart hebben mensen in een werkende md80 cam? Ik heb er een Sandisk Ultra 2 in maar die doet het niet.
Naar de Gamma/Praxis gaan en daar naar Jack vragen? en vervolgens word je naar de goede rij gewezen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:26 schreef Arboxx het volgende:
Hoe leg ik Jack uit dat ik het volgende item wil:
[ afbeelding ]
http://www.gelders.org/st(...)_inbouwmateriaal.php
Je bedoelt een Nederlandse Gamma/Praxis?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Naar de Gamma/Praxis gaan en daar naar Jack vragen? en vervolgens word je naar de goede rij gewezen!
Kom je ook is buiten
Kom op he, dat is zo'n ding voor stopcontacten ofniet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Je bedoelt een Nederlandse Gamma/Praxis?
De prijzen in de Chinese Gamma vind ik toch wat aangenamer.
5,48 manquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:35 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Je bedoelt een Nederlandse Gamma/Praxis?
De prijzen in de Chinese Gamma vind ik toch wat aangenamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.late TVP
[ Bericht 19% gewijzigd door Binkster001 op 09-02-2010 15:56:17 ]Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
Ga Jack niet lastigvallen met die achterlijke product requests. Bezoek je lokale bouwmarkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:26 schreef Arboxx het volgende:
Hoe leg ik Jack uit dat ik het volgende item wil:
[ afbeelding ]
http://www.gelders.org/st(...)_inbouwmateriaal.php
Je mag het achterlijk betitelen. Het feit is dat ik daar anders over denk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:43 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ga Jack niet lastigvallen met die achterlijke product requests. Bezoek je lokale bouwmarkt.
Kom op, zo`n ding koop je toch gewoon bij de Gammaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Je mag het achterlijk betitelen. Het feit is dat ik daar anders over denk.
En het is gelukkig niet aan jou om te bepalen wat ik al dan niet laat.
Leg me dan eens uit waarom je zo'n ding perse uit China wilt halen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Heb een aantal filters op FP gekocht, bevallen primaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:40 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand ervaring met camera filters uit China.
Zijn deze een beetje van goede kwaliteit, het verschilt namelijk enorm in prijs.
Je maakt een geintje, dat ding word echt niet goedkoper ga Jack niet lastig vallen. Zoek het zelf op taobao..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk nog heel even wachten maar na 40 dagen wel een geschil aanmaken. Normaal komt alles van ebay namelijk binnen 2 weken... Heb net ook weer wat binnen gekregen wat de 31e verstuurd is.. Ik zou dus even aan hem vragen of hij echt zeker weet dat het verstuurd is of dat je anders een paypal geschil aanmaakt..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik wacht al een maand op iets van ebay
ik heb die verkoper gemaild en die zei dat het onderweg was.
wat moet ik doen?
een geschil aanmaken of nog wachten
net deze binnen:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:40 schreef Rupkeii het volgende:
Iemand ervaring met camera filters uit China.
Zijn deze een beetje van goede kwaliteit, het verschilt namelijk enorm in prijs.
Sommige mensen willen de meest rare dingen uit China halen, bijv. BMW velgen... We halen allemaal via DX computerapparatuur, opladers, etc. Waarom is een dubbele opbouwdoos voor onder andere een radio ingang, tv uitgang, RJ45uitgang zo raar?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:12 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Je maakt een geintje, dat ding word echt niet goedkoper ga Jack niet lastig vallen. Zoek het zelf op taobao..
Serieus nog steeds niet? Ik vrees dan echt dat TNT heeft zitten fuckenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:20 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb de cam nooit ontvangen die je verstuurd hebt
omdat die dingen duur zijn in NLquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Sommige mensen willen de meest rare dingen uit China halen, bijv. BMW velgen... We halen allemaal via DX computerapparatuur, opladers, etc. Waarom is een dubbele opbouwdoos voor onder andere een radio ingang, tv uitgang, RJ45uitgang zo raar?
En je kan zelf toch ernaar zoeken en dan bij Jack een price request doen scheelt hem ook tijd/geld.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Sommige mensen willen de meest rare dingen uit China halen, bijv. BMW velgen... We halen allemaal via DX computerapparatuur, opladers, etc. Waarom is een dubbele opbouwdoos voor onder andere een radio ingang, tv uitgang, RJ45uitgang zo raar?
Zou best kunnen hoor, dat hij het via Jack besteltquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef Foxio het volgende:
Zijn er eigelijk Chinese webshops (in het engels hehe) waar je kleding kunt kopen? Want een klasgenoot vertelt dat hij via China al zijn broeken koopt echt heel goedkoop. Alleen hij wil niet zeggen van welke site.
TaoBao lijkt me niet, omdat die site gewoon helemaal chinees is en Google Translate echt belabberd is.
Ik zit net tussen de 44 en 45 in, ik weet niet of je in omgeving Amsterdam woont? Want ik heb ze dan voor vrijdag nodig, ivm. galafeest. Doe je ze voor 20 euro weg?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef G-NiLES het volgende:
m'n d10r schoentjes zijn te smal voor mijn voeten
iemand interesse?
heb er +- 28 euro voor betaald.
http://item.taobao.com/au(...)c3a0d.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
die zijn het, in het grijs, maat 44.
de lengte is goed, ze passen opzich ook wel, maar mijn voeten zijn gewoon te breed
waarom lijkt dat je niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef Foxio het volgende:
Zijn er eigelijk Chinese webshops (in het engels hehe) waar je kleding kunt kopen? Want een klasgenoot vertelt dat hij via China al zijn broeken koopt echt heel goedkoop. Alleen hij wil niet zeggen van welke site.
TaoBao lijkt me niet, omdat die site gewoon helemaal chinees is en Google Translate echt belabberd is.
Rotterdam, kom ook niet echt in de buurt van A'dam.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:19 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Ik zit net tussen de 44 en 45 in, ik weet niet of je in omgeving Amsterdam woont? Want ik heb ze dan voor vrijdag nodig, ivm. galafeest. Doe je ze voor 20 euro weg?
Hmmm, op die site popbuying.com? staan nergens broeken? En ik denk niet dat hij hier zit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, dat hij het via Jack besteltMaar dan zou hij ook hier in dit topic zitten
Omdat die site echt heel onoverzichtelijk is via translate. En hij meestal meer dan 1 broek tegelijk koopt en verkoopt aan vrienden enzo. Maar aangezien ik die broeken ook leuk vind, en niet zijn prijs wil betalen die hij zeker weten voor de helft heeft gekregen (A)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
waarom lijkt dat je niet?
bovenstaande schoenen komen er ook vandaan?
Dat krijg je met wijvenschoenenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef G-NiLES het volgende:
m'n d10r schoentjes zijn te smal voor mijn voeten
iemand interesse?
heb er +- 28 euro voor betaald.
http://item.taobao.com/au(...)c3a0d.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
die zijn het, in het grijs, maat 44.
de lengte is goed, ze passen opzich ook wel, maar mijn voeten zijn gewoon te breed
rot toch eens op man :p post een foto van jezelfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat krijg je met wijvenschoenen
Doe eens rustig agressief mannetje, ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:03 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
rot toch eens op man :p post een foto van jezelf
No Problem.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:43 schreef toimoi het volgende:
[..]
Thanks voor het uitgebreide antwoord
Ik had hetzelfde probleem, gebruikte de disk ook voor backupjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:43 schreef toimoi het volgende:
[..]
Ik twijfel daarbij omdat eSATA misschien ook een vervanger is, aangezien ik die bij Alternate voor een schappelike prijs weet te vinden, maar dat heeft weer geen hotswap mogelijkheden voor zover ik weet dus zou ik de pc uit moeten zetten om de externe schijf uit te zetten.
Bedoel je niet 10/1/2010 en 12/1/2010 (we zijn nu in nederland)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:35 schreef roald17 het volgende:
Mensen!, op 1/10/2010 bestelde ik 3 verschillende ds kaartjes in verschillende orders bij DX deze werden op 1/12/2010: verzonden.
Nu heb ik 2 bestellingen al lang binnen, maar de TopToy DSTT Card for NDS Lite + Kingston Japan 2GB TF is nog steeds niet binnen. Wat vinden jullie had deze er al lang moeten wezen?
Hmm dat is wat minderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:06 schreef Unreal88 het volgende:
[ link | afbeelding ]
KM-928
Net binnen gekregen, goed bereik alleen wel schel.. Maar bereik is veel beter dan van de MD-52..
Misschien dat het schelle er nog wel wat af gaat.. Vooral de crash en de SSSlis is heel hard, maar hij gaat ook heel laag..
Hee wat raar op de review bij FP staat juist dat hij heel warm klinkt.. Nou dit is niet warm maar juist scherp
Datums van DX gekopieerdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:26 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Bedoel je niet 10/1/2010 en 12/1/2010 (we zijn nu in nederland)
Dus 10 januari en 12 januari.
Ja het kan nog net maar ik heb al mijn pakketjes die later zijn verzonden al lang binnen
Zou gewoon over een week een paypal geschil aanmaken, het kan nu nogquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:56 schreef roald17 het volgende:
[..]
Datums van DX gekopieerdmaar ik wacht het nog wel even af, wel vreemd omdat ik alles al binnen heb.
Er zijn in China inderdaad sites waar je makkelijker kleren etc. kunt halen. Gewoon in een webshop. Vaak word je eerst 2x opgelicht voordat je een goede hebt gevonden, als je er een hebt gevonden is dat handig maar word het vaak niet doorverteld. Ook mede omdat zulke kleren 'echt' moeten lijken, en niet; Ohh! Jij besteld ckr ook al op die site in china.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:21 schreef Foxio het volgende:
[..]
Hmmm, op die site popbuying.com? staan nergens broeken? En ik denk niet dat hij hier zit.
[..]
Omdat die site echt heel onoverzichtelijk is via translate. En hij meestal meer dan 1 broek tegelijk koopt en verkoopt aan vrienden enzo. Maar aangezien ik die broeken ook leuk vind, en niet zijn prijs wil betalen die hij zeker weten voor de helft heeft gekregen (A)
Haha okequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nouja, ligt eraan, met filmmuziek en klassieke muziek vind ik hem best goed klinken..
lijkt me wel, of is ie op andere site nog duurder??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:50 schreef Green1 het volgende:
Zou dit écht genuine zijn?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32443
Dan moet je sowieso duurdere doppen hebben denk ik, die md52 is ook voora lveel bas maar voor de rest minder.. Wat voor rock?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha okemaar ik luister meer naar rock dus
Die nepperts van $3 doen het ook perfect als reserve in je portomonnee ofzo hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:50 schreef Green1 het volgende:
Nah het is alleen voor op de fiets naar school enzo, thuis gebruik ik gewoon mijn koptelefoonquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:21 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso duurdere doppen hebben denk ik, die md52 is ook voora lveel bas maar voor de rest minder.. Wat voor rock?
Eigenlijk moet je helemaal niet gaan fietsen met die doppen op, straks kom je nog onder een autoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nah het is alleen voor op de fiets naar school enzo, thuis gebruik ik gewoon mijn koptelefoon
Heel breed eigenlijk
ja idd net als blowe sgeint ook vet slegt te zijn ik kende iemand hij blowde altijd heel veel elke pauze soms ook voor sgool enzo echt heel vaak hij was stoned en toen ging hij dood, ok was door een autoongeluk maar het lijk me tog niet goed voor jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je helemaal niet gaan fietsen met die doppen op, straks kom je nog onder een auto
maar wel blijven opletten bij Nederlands he!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:23 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
ja idd net als blowe sgeint ook vet slegt te zijn ik kende iemand hij blowde altijd heel veel elke pauze soms ook voor sgool enzo echt heel vaak hij was stoned en toen ging hij dood, ok was door een autoongeluk maar het lijk me tog niet goed voor je
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je helemaal niet gaan fietsen met die doppen op, straks kom je nog onder een auto
Ik doe altijd maar 1 oortje in als ik ga fietsen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik doe altijd maar 1 oortje in als ik ga fietsen.![]()
Ga jij de openingspost eens goed lezenquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:40 schreef Foxio het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Nederlandse douane met betrekking tot BB Guns, Siermessen, Zwaarden, Kruisbogen, Lock-picks en Ifone replica's? En dan vooral qua wetgeving, of je zoiets kan kopen, of ze daar heel lastig over doen etc.
lees het wetboek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:07 schreef Foxio het volgende:
Hmmm foutje, maar er staat in de OP dat alleen wapens illegaal zijn maar Ifones daar staat niks over. Of zoiets als lock-picks?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:36 schreef Dionysiou het volgende:
1 dopje in je oren? Dat is toch helemaal niet fijn? Dan is het muziek heel eentonig. Als ik fiets (en dat doe ik regelmatig en al jaren) altijd 2 dopjes in en nooit problemen gehad.
Tsja, waarom niet ? Die batterijen worden daar gemaakt. Het feit is wel dat namaak vaak niet van echt te onderscheiden is.Voor iets meer dan $3 koop je hier exact dezelfde batterij. Ook deze verkoper schrijft dat het om een OEM batterij gaat. Mijn advies koop niet altijd meteen bij Dealextreme als je er iets ziet wat daar goedkoper is dan hier in Nederland. Op eBay vind je gelijke artikelen vaak nog goedkoperquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:50 schreef Green1 het volgende:
Doven mogen ook niet fietsen in Nederland, komen anders allemaal onder de autoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Je kan wel van die gevriesdroogde meuk bij hem bestellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb trek in een tosti hamkaas zou die Jack die even kunnen shippen voor een voordelige prijs?
Wel weer genoeg gefokt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb trek in een tosti hamkaas zou die Jack die even kunnen shippen voor een voordelige prijs?
Sjoo, iedereen maakt hier af en toe een grapje..quote:
Ik heb er daar maar eentje besteld, voor die prijs maakt het me niet uit of het echt of nep is..quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:33 schreef mvc het volgende:
[..]
Tsja, waarom niet ? Die batterijen worden daar gemaakt. Het feit is wel dat namaak vaak niet van echt te onderscheiden is.Voor iets meer dan $3 koop je hier exact dezelfde batterij. Ook deze verkoper schrijft dat het om een OEM batterij gaat. Mijn advies koop niet altijd meteen bij Dealextreme als je er iets ziet wat daar goedkoper is dan hier in Nederland. Op eBay vind je gelijke artikelen vaak nog goedkoper
quote:DEN HAAG
De doelen die de Europese Commissie heeft gesteld om namaakartikelen aan te pakken zijn ''vaag, niet specifiek of meetbaar''. Dat constateert de Algemene Rekenkamer in haar jaarlijkse zogeheten EU-trendrapport.
De Organisatie voor Economische Samenwerking (OESO) schat de wereldwijde economische schade voor producenten als gevolg van namaak op 100 tot 200 miljard dollar.
Volgens de Europese Commissie worden steeds vaker vervalste medicijnen, kleding, cd's en dvd's onderschept.
Ook in Nederland kan de aanpak beter. De ministers van Financiën en Economische Zaken en de douane laten na om duidelijk te maken of doelstellingen ter bestrijding van namaakartikelen worden gehaald.
Overzichten
Verder gebruikt zowel Nederland als Europa overzichten met cijfers over namaakgoederen die onnauwkeurig zijn en niet compleet. Toch worden deze gebruikt in openbare stukken en voor het formuleren van nieuw beleid, stelt de Rekenkamer.
De ministers van Financiën en Economische Zaken hebben toegezegd betere afspraken te gaan maken over de aanpak van namaakartikelen.
Nettobetaler
Nederland was in 2008 samen met Frankrijk de op een na grootste nettobetaler aan de EU. Per saldo droegen de landen elk 4,4 miljard euro af. Duitsland was met 11,3 miljard euro de grootste nettobetaler.
De afdracht van Nederland zakt in 2009 naar verwachting naar 3,6 miljard euro. Dat komt omdat in dat jaar een eerder afgesproken korting wordt verrekend. Voor dit jaar wordt de afdracht van Nederland geraamd op 6,4 miljard euro.
© ANP
Er wordt dus een aardige stijging verwacht..quote:
Met de huidige shipping tijden is het te hopen dat je een tosti met schimmelkaas lust.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:20 schreef Dionysiou het volgende:
T5353quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:21 schreef Michael-H het volgende:
Net een pakje binnen met het volgende:
Star Master:
Erg leuk voor 's avonds, maar overdag kun je er niet veel mee. Licht is zwakker dan op de foto's.
Pleeystation 3 Controller:
Deze doet het niet, omdat het een fake controller is. In de nieuwste update worden alle fake controllers geblokkeerd![]()
T5353 telefoon:
Eerste indruk is OK, vanavond ga ik de telefoon verder uitproberen.
Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:48 schreef Michael-H het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat SPB Mobile Shell op, is dezelfde foon als
Het is ook een erg mooie telefoon! Build Quality is redelijk, zoals bij de meeste chinese telefoons. Touchscreen is goed, snelheid van WinMo is normaal, er valt goed mee te werken.quote:
Effect filters zijn leuk maar voor uv-filters ed kun je beter naar www.maxsaver.com gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef majtje het volgende:
wie had er nou van die filters gekocht voor op je camera?? Werken ze een beetje. Had er ook al naar zitten kijken..scheelt toch genoeg met de prijs hier in nl.
Ik heb deze. Werkt prima, en ik heb het er toch voornamelijk op ter bescherming van de lens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef majtje het volgende:
wie had er nou van die filters gekocht voor op je camera?? Werken ze een beetje. Had er ook al naar zitten kijken..scheelt toch genoeg met de prijs hier in nl.
Wat is er mis met die filters van DX? Op die site die jij gaf (maxsaver.net is het) zie ik voornamelijk de dure merken, en die zijn 20 keer zo duur..quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Effect filters zijn leuk maar voor uv-filters ed kun je beter naar www.maxsaver.com gaan.
Die coatings op de filters daar komen niet zomaar uit de lucht vallen. Het is gewoon een veel betere kwaliteit en dat zie je ook terug op je foto's.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:19 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik heb deze. Werkt prima, en ik heb het er toch voornamelijk op ter bescherming van de lens.
[..]
Wat is er mis met die filters van DX? Op die site die jij gaf (maxsaver.net is het) zie ik voornamelijk de dure merken, en die zijn 20 keer zo duur..
Bestaat er ook zo'n ding voor mensen die te veel pratenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef Green1 het volgende:
Dit is ook wreed zeg...http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25877
Dan is deze inderdaad wat beter: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19800quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef Green1 het volgende:
Dat is voor de baasjes..niet voor de honden.. (snap niet dat mensen dit kopen. Het is volgens mij een kwestie van opvoeden??)quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef Green1 het volgende:
Nouja, ik ga geen 200 euro betalen voor een stukje glas.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die coatings op de filters daar komen niet zomaar uit de lucht vallen. Het is gewoon een veel betere kwaliteit en dat zie je ook terug op je foto's.
Ziet er nice uit. 57mb memory wordt denk ik wel een knelpunt, als je bijv. veel smsjes opslaat etcquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:48 schreef Michael-H het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat SPB Mobile Shell op, is dezelfde foon als
Dat maakt niet zoveel uit (Die 57 MB is RAM). Je kunt ze ook op microSD opslaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:58 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ziet er nice uit. 57mb memory wordt denk ik wel een knelpunt, als je bijv. veel smsjes opslaat etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |